2020-05-14, 10:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Vad säger ni flashbackare, om det blir utröstning i morgon ska vi rösta bort albanfjollan eller Jasmine?
Skulle ju vara hysteriskt roligt att se en armé av vitklädda funktionärer försöka dra ut en vilt skrikande och okontrollerat gråtande Mergim! 😂
Men det är kanske (tyvärr) smart att låta honom vara kvar? 🤔
För att splittra bögarnas sk "fans", eller spelar det ingen roll och Sami vinner lätt hursomhelst?

Fasen vill inte ta några risker så vartenda bajs som hänger halvt löst går till Big Sam. Har en känsla att grand master av allt löshängande bajs åker imorgon. Finns inte tillräckligt med albanflickor som kan rädda honom. Om nu albanen skulle åka vete tusan om dessa följare automatiskt skulle rösta på Lennie, blir nog mycket tittartapp och troligt att Jassa skulle kannibalisera på de också. Men det blir ingen fördel Sami, å andra sidan har det nog ingen slutlig betydelse.
2020-05-14, 10:23
Medlem
alla ni sami fans som tänker rösta på nån annan hur fan tänker ni? det är ju som gjort för att han kommer åka då

jag kommer rösta på sami oavsett vad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej lennie ska räddas, sami klarar sig alltid.

Ha ha ha vad är det för resonemang..? ha ha Nej du, här räddas Sami och ingen annan.
Medlem
Vem går längst?
Jasmine Armstrong
1.65
Mergim Feka
2.10

härlig läsning, rimmet ska fucking ut imorgon!
2020-05-14, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ha ha ha vad är det för resonemang..? ha ha Nej du, här räddas Sami och ingen annan.
Nej, det kan du inte säga! finns folk som säger att det ska rösta på sami men inte gör det, hur fan ska du veta det
2020-05-14, 10:27
Medlem
Kommer nog att rösta kvar Jasmine.
2020-05-14, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Att den väldigt vidriga skäggiga damen och den där korkade läspande människan, är skrattretande patetiska och totalt desperata nu när deras 5 sekunder i "kändisskap" är över är ju plågsamt uppenbart.

Så här i efterhand var det väl det enda årets produktion gjorde riktigt bra, att dom gudskelov förskonade oss från dom två kräkpåsarna i Big Brother 2020.

Och det är ju inte bara sociala koder Alex inte förstår, han saknar ju fullständigt normalt civiliserat bordskick, handhygien, förmåga att kommunicera, tävlingsinstinkt, ja mänskligt logiskt tänkande överlag.

Att han gick vidare från castingen är Rosannas absolut största misstag (av alldeles för många!) i denna värdelösa årgång, aldrig tidigare har EN människa lyckats förstöra nästan en hel säsong med sitt extremt enerverande, fullständigt osamanhängande och FRAMFÖRALLT hans OAVBRUTNA hjärndöda pladdrande. 🤮

Skulle på sin höjd blivit en sån där vitklädd funktionär, fast troligen hade han inte ens klarat av det med tanke på hur osannolikt oduglig han är på precis ALLT. 😉

Skrattar så att jag gråter här på morgonkvisten i min ensamhet. Precis allt det du skriver stämmer så bra! Och nej, han hade aldrig klarat av att vara en vitklädd funktionär för de måste förstå instruktioner.
2020-05-14, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fick lite mersmak av att se gamla avsnitt nu när det visats i huset. Lennie har en gång namngivits som "Lenny" och en gång som "Martin" vilket dom fick se.
Men den här felskrivningen från avsnitt 13 tar nog priset https://imgur.com/UOHarfT
Haha, personen som skrev det måste ju varit dyngrak! 😂😂😂😂😂
2020-05-14, 10:34
Medlem
Jag är rädd för att Jasmine vinner hem hela faderullan! DET vill jag inte! Sami eller Lennie bör vinna. Hur löser vi det? Jo, vi lägger röster på att få ha kvar Mergim istället för Jasmine. Mergim är inget hot mot Sami eller Lennie i en final!
2020-05-14, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Spelbolagen har ändrat oddsen nu på morgonen och tror att Mergim får lämna.
Jag kommer rösta kvar Jasmine, för Sami klarar sig lätt kvar ändå.
Mergim ska inte va i final.

Nej nej nej. Rösta på din Favorit och inget annat!

Låt ödet ha sin roll nu och tänk INTE strategiskt.

Jasmine är starkare än Mergim alla dagar i veckan och kommer få tillräckligt av röster från sina fans.

Rösta BARA på din favorit. Inget annat.

Orkar inte se sådana här kommentarer om strategi nu när det är i finalveckan.

Rösta kvar din favorit.

Är det Jasmine är det ok, men stå för ditt val för att det är favoriten och inget annat man röstar på nu.

Punkt. Och förlåt om det låter hårt..
2020-05-14, 10:37
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Jag är rädd för att Jasmine vinner hem hela faderullan! DET vill jag inte! Sami eller Lennie bör vinna. Hur löser vi det? Jo, vi lägger röster på att få ha kvar Mergim istället för Jasmine. Mergim är inget hot mot Sami eller Lennie i en final!
Haha glöm det. Mergim SKA ut imorgon.
2020-05-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej sami mergim kommer åka han har minst stöd därute utöver pinkroom fansen
Fyfan det suger. Ville ha Sami i finalen med de två för split-votes. Medvetet av BB att det är rädda kvar nu för de vill öka Lennies chanser till vinst samt ha kvar en tjej i finalen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in