2020-05-13, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Undrar om Mergim spelar eller är han så störd på riktigt.
Jag tror inte att han spelar. Detta är hans personlighet. Nyss sa han att han skulle flytta ihop med Anty så han kommer att bli stockholmare. Men han tänkte inte på att fråga Anty först vad hon tycker.
2020-05-13, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Kvinnor som är med Big Brother tror att man kan vinna så fort man blottar sina bröst, de tror att bara bröst säljer, Julia och sen den där slynan som åkte ut igår, tror att de hade fördelar att blotta sig offentligt...

Gynning 2004, Jessica 2006 och Hanna 2012. Alla kvinnor, visade sig nakna och VANN. Men det hade nog mer än deras nakenhet att göra, förmodligen deras roliga personligheter
2020-05-13, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
varför säger ingen ingen håll käften Mergim. är det för att vi hör i mikrofonen att det är så högt.

Jaa.. själv stänger jag av nu och hoppas jag inte missar de övriga tävlingarna för nu blir det pangkalas och massa skrik och det kan jag vara utan.. Bakar bullar i stället..
2020-05-13, 11:35
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Undrar om Mergim spelar eller är han så störd på riktigt.
Störd förutsätter utveckling. Jag tvivlar på att den processen fullgjorts.
2020-05-13, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Det är liksom lite infantilt, en vuxen man som inte kan hantera det han uppenbarligen känner. Klängig, kletig, vansinnigt barnslig besatthet som bara ser väldigt väldigt osund ut, både för mergim själv och för den betydligt äldre Lennie som inte har någon som helst ryggrad och som inte säger ifrån när man så uppenbart ser att han är besvärad av mergims klängighet ibland.
Annars kan jag tycka i normalt fall att kärlek är vackert men den där relationen de två har ser bara osund ut från båda håll.

Vi alla har en bild om hur en kärleksrelation skall se ut. Hur vara relationer ser ut beror på vår emotionell mognadsnivå. Om man emotionellt är ett dibarn i vuxenmans kropp så beter man som ett dibarn med efterhängsenhet, beroende, envishet, viljan att äga den andre, svarssjuka o s v, precis som Mergim är mot Lennie. Det är klart att vi undrar när de inte är mot varandra som två vuxna men. Lennie vill innerst inne ha honom som sitt dibarn, annars hade han tagit avstånd från honom länge sedan.
2020-05-13, 12:01
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Vad gjorde/sa hon, och (hur) kommenterade de det?

Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Jag tror inte att han spelar. Detta är hans personlighet. Nyss sa han att han skulle flytta ihop med Anty så han kommer att bli stockholmare. Men han tänkte inte på att fråga Anty först vad hon tycker.

Hon kanske tänkte: Oh no!
2020-05-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Gynning 2004, Jessica 2006 och Hanna 2012. Alla kvinnor, visade sig nakna och VANN. Men det hade nog mer än deras nakenhet att göra, förmodligen deras roliga personligheter

Det kanske var en annan tid, då nakenhet sålde fortfarande? Eller en annan sorts kropp, som sålde bättre? Att se en kropp som liknar 50-åringens kanske inte säljer?
2020-05-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Han er helt slut i huvedet.
2020-05-13, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jaa.. själv stänger jag av nu och hoppas jag inte missar de övriga tävlingarna för nu blir det pangkalas och massa skrik och det kan jag vara utan.. Bakar bullar i stället..
Ja . Jag brukar tage lyd bort. Men ville gerne se idag men helvete som han skrikar. Fatter inte als hur han kan.
2020-05-13, 12:10
Medlem
igår morgon zoomade kamara in på en ekorre hade mergim sett den hade han dött På riktigt hihi
2020-05-13, 12:15
Medlem
Citat:
Fet fest? Då har du gått till fel hus , om du inte klassar mergim och jasmine-OHMAJGOD-vrål som en fet fest. Inte för att vrålandet pågår så länge, bara ca 30 sekunder efter att de fått BREV! och trettio sekunder efter de sett att det står några ljumna smirnoff ice och en påse grillchips i slussen. Sen är deras feta fester inget mer än så. Jo, BigBrother spelar kanske deras låt en gång eller tre, då startar vrålandet igen men det avtar snabbt. Sen hör man bara rapar, fisar och ev poolplask. Men fet fest - i BigBrother 2020? GLÖM DET!
Jag skrev ju att jag gett upp hoppet för länge sedan. Men man kan ju alltid få önska sig saker och ting. Jag har följt skiten i snart hundra dagar, typ dygnet runt så tro mig, jag vet vad deras jävla fester innehåller. Det är mer spännande att titta på ett lågstadiedisco.
2020-05-13, 12:19
Medlem
Här har ni min utvärdering.

Jasmine: Pratar bara om sig själv hela tiden. Skriker, skapar drama och är väldigt ostabil. Ingen självrespekt alls gentemot det hon säger bland annat med Martin. Några timmar efter dd gjort slut så har de sex för första gången. Sen gillar jag den jasmine hon kan vara när hon mår bra. En frisk fläkt. Ingen värdig vinnare enligt mig. Har nog blivit extremt bortskämd som ung är min signal, kan ha fel.

Mergim: Han är en ung och väldigt osäker kille. När han blir osäker så vill han göra allt för att skapa uppmärksamhet. Det kan vara något som att säga något nedlåtande till att bara klaga på andra. Sen kan han vara på humör men då blir han klängig. Tycker det inte är svårt att förstå att han har haft problem med relationer, det ligger bara hos honom. Sen skriker han. Varför gör killar det, jag har svårt att förstå det. Kan han vara bipolär? Kan säkert växa upp och bli en bra människa den dagen han inser hur han ska lösa sina humörsvängningar och sina kränkningar. Ingen som skriker som Mergim eller jasmine borde vinna bb.

Lennie : Kan vara vinnaren. Sprider glädje ofta. Dock så tror jag han är genuint glad och försöker göra det bästa av allt. Tyvärr tycker jag han kan vara vän som man ska vara och ge Mergim en riktig lektion i hur han uppför sig. Det är det man har vänner till, för att lyssna på och utvecklas. Har han gjort men borde visa mer att det inte är acceptabelt. Sen är han extremt konflikträdd och tar aldrig parti, inte ens står upp för sina vänner. Hoppas han kommer tvåa men kommer inte gråta blod om han vinner.

Sami: Jag tror han är genuin och brutalt ärlig. Människor brukar bli så när man har en tung ryggsäck. Han är dessutom nykter alkoholist som förhoppningsvis visat Sverige att man kan vara det även fast alla andra dricker. Det är nog det jag är mest imponerad över. En förebild på så vis.
Sen är han ärlig, vem vill inte ha en ärlig människa runt sig? Han kan vara väldigt empatisk utan att behöva gråta eller överdrivet visa känslor som de andra gör. Han har nog upplevt värre saker än det dom andra har gjort tillsammans och kan därav behärska sig. Dessutom gillar jag att han hela tiden hittar nya intressen och vänner. Visar att han har en social kompetens.
Han har haft några psykbryt, men har varit fullt förståeligt. Det bästa med han är väl att han kan släppa det efter han fått säga sitt.
Detta är därför jag tycker Sami ska vinna. Det är nog den enda jag skulle kunna hänga med som vän från huset. Han är helt sig själv och det skapar trygghet. Min röst hamnar här.

Sedan en notis. Den där tjejen som kommenterar på måndagar. Vad gör hon där? Hon ser ju mer plågad ut och sprider sådan negativ energi? Vems dotter på TV4 är detta? Hon har inga skills att stå i rutan alls. Usch vilken negativ, stroppig attityd hon har. Kan inte titta på måndagsfinaler något mer. Är det någon som tycker hon tillför något? Jag lyssnar gärna så kanske jag också kan se dom fina sidorna med henne. Heter Moa tror jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in