2020-05-14, 01:22
Medlem
Kan någon vänlig själv förklara för mig hur Lennie och Mergim sover i samma säng igen? Då Lennie och Sami skulle sova tillsammans så länge de var i huset.
2020-05-14, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja hon är hel rutten person som tar varje tillfälle i akt att snacka skit om andra människor speciellt på sin live där folk kan få hat och hot för småsaker.

Håller med dig till 100 procent där
2020-05-14, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Håller med dig till 100 procent där
Oavsett vad man tycker om alex och hur mycket skit han fick från amilia och skitsnack så var det rätt stort av honom att han sa i sin insta att så fort hon kom ut att ingen skall skicka henne hat eller något. Sedan även att han ringde henne när hon kom ut och pratade ut och bad om ursäkt om vad som hade hänt i huset. Sedan så har han knappt talat illa om henne alls. Eller någon i huset särskilt mycket. Tvärtom är det med Amilia.
2020-05-14, 01:28
Medlem
Citat:
Förstår inte riktigt vad ISabel och Kim har gjort som är så hemskt?

Dom har uttryckt sig hatiskt i sina storys om några deltagare. skapat intriger osv. Är väl pga det
2020-05-14, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Patzy är ful i munnen, det vet vi redan sen tidigare.
Ja helt klart. Tyckte bara det var lite kul på det bråket i huset med Jas fyllebråk. Det var ett fyllebråk såg jag det som. Men att han skall snacka skit om alex och säga att folk är råttor som skall gasas ihjäl är rätt så pinsamt av en 51 årig
2020-05-14, 01:34
Medlem
kermiths avatar
Även om Patsy är Göteborgare som jag så har jag aldrig gillat honom. Hans känns inte alls som någon god och trevlig person. Han var rolig på fester ungefär tre gånger sedan blev han bara en trist figur som klagade på allt. Detta var innan han fick ont i magen och lämnade. Förstår heller inte vad de andra deltagarna har sett i honom men som hela denna säsong så har alla bara trippat på tå och äcklat sig med PK tjafs. Den enda som har sagt sin åsikt är Jullan. De flesta andra är stöpta i samma form och är extremt trista.
2020-05-14, 01:39
Medlem
Citat:
Ja helt klart. Tyckte bara det var lite kul på det bråket i huset med Jas fyllebråk. Det var ett fyllebråk såg jag det som. Men att han skall snacka skit om alex och säga att folk är råttor som skall gasas ihjäl är rätt så pinsamt av en 51 årig
Precis han är 51 år och har medverkat i big brother
2020-05-14, 01:45
Medlem
Tror inte riktigt att Alex kommer att hänga med dessa människor i framtiden. Känns bara inte som om han passar in i gänget. Eller har jag fel?
2020-05-14, 02:00
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Kan någon vänlig själv förklara för mig hur Lennie och Mergim sover i samma säng igen? Då Lennie och Sami skulle sova tillsammans så länge de var i huset.
Det var "tills vidare" som gällde. Och det var till i typ måndags, förmodligen för att Mergim höll på att koka för att han tyckte Sami och Lennie höll på att komma varandra så nära.
2020-05-14, 05:59
Medlem
Citat:
Tror inte riktigt att Alex kommer att hänga med dessa människor i framtiden. Känns bara inte som om han passar in i gänget. Eller har jag fel?
Absolut
Du har fel, även i detta, precis som du har fel i allt nonsens och trams du spammar tråden med.
Alex, Sami och Glas1 kommer att umgås är jag helt säker på, känns lite som att du håller på med nånstans omvänd rasism, du som skall vara så jävla allaslikavärde PK:ist.
By the way, vilket jävla gäng?
Tror du i din inskränkta hjärna att samtliga gamla deltagare utan Alex kommer att ”hänga” som du kallar det (oerhört töntigt uttryck) så säger det mer om dig än om någon stackars mindrevetande som bor på ett gruppboende.
2020-05-14, 06:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Missade när dom pratade om det. Men är inte sami halv tunisier och inte marockan? Vet att de nämnts innan o tråden men vet inte om fe stämmer ? De va någon som nämnde att även Lennie har nå spår av tunisier o släkten någon. Som vet?
Ja. De är tunisier. Hon får inte många rätt.
2020-05-14, 07:39
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Självklart är det så, de är väl helt knäckta av att ha blivit ökända istället, om ens det. Sen kan jag tycka att man saknar lite känsla för sociala koder om man lämnar en middag för att träffa personer som man vet sagt saker som flera andra personer på middagen tagit väldigt hårt, vet inte hur många gånger Glasman upprepat i sin live att han är beredd att träffa alla utom just dom, vilket är helt förståeligt.
Att den väldigt vidriga skäggiga damen och den där korkade läspande människan, är skrattretande patetiska och totalt desperata nu när deras 5 sekunder i "kändisskap" är över är ju plågsamt uppenbart.

Så här i efterhand var det väl det enda årets produktion gjorde riktigt bra, att dom gudskelov förskonade oss från dom två kräkpåsarna i Big Brother 2020.

Och det är ju inte bara sociala koder Alex inte förstår, han saknar ju fullständigt normalt civiliserat bordskick, handhygien, förmåga att kommunicera, tävlingsinstinkt, ja mänskligt logiskt tänkande överlag.

Att han gick vidare från castingen är Rosannas absolut största misstag (av alldeles för många!) i denna värdelösa årgång, aldrig tidigare har EN människa lyckats förstöra nästan en hel säsong med sitt extremt enerverande, fullständigt osamanhängande och FRAMFÖRALLT hans OAVBRUTNA hjärndöda pladdrande. 🤮

Skulle på sin höjd blivit en sån där vitklädd funktionär, fast troligen hade han inte ens klarat av det med tanke på hur osannolikt oduglig han är på precis ALLT. 😉
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-14 kl. 07:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in