Citat:
Ursprungligen postat av
EastClintfood
När man läst på om all grannosämja det kan finnas så är jag lite glad över att haft bra såna förutom sura kärringar i tvättrummet där man dök upp med smutskläder, blev anklagad fär att inte ha städat efter mig. Hey, hon ska klaga till personen innan henne, inte mig sa jag ju. Sen var hon på andra grannar och vi lät det vara, vi förstöd hon var gammal och lite sjuk i huvet.
Fick annars litet klagomål efter att lyssnat på vikingmusik en lördag morgon bakis, grannen postade ett litet brev och skrev. skänk ljudet, jag satte upp nytt papper och skrev, ber om ursäkt, jag var full och hade däckat. Sen var det inga problem
Tvättstugan ja.
En av mina grannar hade hängt upp sin tvätt i torkrummet på min tvättid för att hon ansåg att jag kommit en timma efter tvättid med min tvätt, och då är jag sen och torkrummet är då hennes. Fast det ju tar ca en timma att tvätta tvätten, så rimligtvis kan jag inte hänga upp blöt tvätt förrän efter det att jag tvättat den.
Jag sa vänligt till henne att det gäller möjligtvis tvättmaskinerna, men inte torkrummet och plockade ner hennes tvätt och hängde upp min egen.
När jag kommer tillbaka till tvättstugan har hon plockat ner min tvätt och hängt upp sin igen.
Nej, vi kan inte låsa torkrummen.