2020-05-13, 22:14
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Jeg er også usikker. Jeg husker (det som ble formidlet i fjor) det som at det var et veldig viktig DNA-spor som var funnet på en gjenstand(?) på en sentral del av åstedet (?) som de hadde fått en delvis profil på.

Og det vi har fått vite den siste tiden, er jo at biologiske spor fra AE var avsatt på en gjenstand, og at THs DNA var på samme gjenstand på et sted der det var unaturlig at hans DNA skulle være.

Noe fremmed DNA har ikke blitt omtalt de siste ukene, så jeg tror at denne delvise DNA-profilen som de jobbet med var THs DNA på den gjenstanden.

Ja, jeg tror faktisk at du har helt rett. Takk 😊
Citera
2020-05-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Det er det jeg ikke husker 🙈
Jeg tror at det var politiet som ikke opplyste om hvorvidt det var fremmed DNA eller ikke i fjor.
De kunne jo ikke da si at de jobbet med en delvis DNA-profil av TH.

Så da er det ikke rart at vi ikke husker når det ikke ble opplyst

Flere av oss spekulerte om hvem sitt DNA det kunne ha vært, alt fra kinesiske strips-produsenter til ...hvem som helst

De kalte det nok ukjent DNA el.l.

"En til nå ukjent DNA-profil kan bidra med å løse Lørenskog-mysteriet. Sporet er avsatt på en helt sentral del av åstedet i Sloraveien."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/rAO7jm/loerenskog-forsvinningen-kan-ha-avsloert-dna-profilen-til-ukjent-gjerningsperson
Senast redigerad av POlROT 2020-05-13 kl. 22:20.
Citera
2020-05-13, 22:19
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Det stemmer ikke. Han hadde ikke kontakt med sønnen på det tidspunktet.
Ny i denna tråd, fast har fölgt den en stund. Förlåt min svorska med danska pådrag, hoppas ni fattar ändå.
Kan du, @Mulholland007, framskaffa källa på detta? Och i vilket syfte detta skulle vara relevant i denna tråd?
Citera
2020-05-13, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Ny i denna tråd, fast har fölgt den en stund. Förlåt min svorska med danska pådrag, hoppas ni fattar ändå.
Kan du, @Mulholland007, framskaffa källa på detta? Och i vilket syfte detta skulle vara relevant i denna tråd?

Oddsen for at Wiborg-saken har noe med denne saken å gjøre er ca 1:5 milliarder, så det er faktisk en sjanse.
Senast redigerad av Gassa 2020-05-13 kl. 22:25.
Citera
2020-05-13, 22:24
Medlem
Barna og familie vet så mye mer om denne saken, og gjemmer seg bak bistandsadvokat. Det er bare å rette etterforskningen mot øvrig familie
Citera
2020-05-13, 22:26
Medlem
WinnieSeilas avatar
Som sagt är jag ny i denna tråd, (förutom att jag störde meg på en annan ”bidrags”-ytare här inne, vilket jag fick varning för...)
Tycker det är mycket bra som skrivs her, och har säkert inte mycket att bidraga med, men det finns ett par saker som jag har tänkt lite på:
Såg tidigare i tråden att garaget inte varit i bruk på sistone - undrar sedan när? En mann som TH borde vare mån om sina saker, också sine bilar? Varför inte ha den skyddat för vind o väder i garaget?
Och var TH ensam i sin bil då han körde till sitt jobb på morgonen? Skulle han kunne hatt någonting/någon relevant med som inte syntes?
Citera
2020-05-13, 22:28
Medlem
Citat:

Kilde : https://www.dplay.no/programmer/mannen-som-falt

Ingen relevans, bare svarte på en annen kommentar. Wiborg diskusjon avsluttet for min del. Mange avsporinger.
Citera
2020-05-13, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Du skjønner også at det faller på sin egen urimelighet at han skal ha knust et vindu, og satt seg ned der i en time uten at noe videre hadde hendt. Du må se det helhetlige, altså begge sider av saken. Se f.eks. den tv2-reportasjen der tv2 reiste til Danmark. De filmet på utsiden av hotellet og så gikk de inn, men plutselig blir det klippet, og de befinner seg i et helt annet hotell, som har elektronisk lås, der det blir registrert hvis noen kommer inn. Med denne reportasjen lagt til grunn blir det konkludert med at ingen andre kan ha kommet inn i rommet, altså var det selvmord. Men rommet som Wiborg leide, hadde ikke elektronisk lås. Enten er du ufattelig naiv, eller så har du som sport å bare være uenig med alle brukerne her, eller kanskje begge deler.

Er ikke uenig med alle.
Husk, hvis alle er enige blir det ingen diskusjon,og flashback legges ned.
Citera
2020-05-13, 22:32
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Ser ikke noe behov for det. Det var Wiborg selv som sa han skulle møte sønnen, ingen andre.
Och då vet du att han inte talade sanning? Hur kan du veta det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Ja, jeg tror faktisk at du har helt rett. Takk 😊
Takk!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantiseraFritt
Barna og familie vet så mye mer om denne saken, og gjemmer seg bak bistandsadvokat. Det er bare å rette etterforskningen mot øvrig familie

Tror kanskje de allerede er på saken. 09.14-samtalen settes i et helt nytt lys nå som de nekter avhør alle sammen. Og det kan se ut som om politiet vurderer pågripelse av en med «nær relasjon».
Citera
2020-05-13, 22:37
Medlem
Citat:
Och då vet du att han inte talade sanning? Hur kan du veta det?

Det er ikke fremkommet noe som tilsier at detxslulke være sant. Som sagt, over og ut med dette tema. Du kan jo starte egen tråd ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in