2020-05-13, 20:01
Medlem
Monsens avatar
Familie og venner om Anne-Elisabeth Hagen: – En vakker person

Må bare dele. Jeg synes det er så vemodig å se disse bildene, særlig det fra folkehøgskolen i 1968-69. Her er hun så ung, veldig vakker og hun stråler.
– Jeg likte henne fra første stund. Hun var en veldig festlig jente, sier en venninne av Anne-Elisabeth, som ble kjent med henne da de gikk sammen på folkehøyskole.
https://www.vg.no/nyheter/i/b5xq3d/familie-og-venner-om-anne-elisabeth-hagen-en-vakker-person?fbclid=IwAR1Xn9NwyFMpLYlH83B4RXUtXV7C2e23 7lZbrD_DyYxjkoVlIMmR0quXNk4
Citera
2020-05-13, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen

Må bare dele. Jeg synes det er så vemodig å se disse bildene, særlig det fra folkehøgskolen i 1968-69. Her er hun så ung, veldig vakker og hun stråler.
– Jeg likte henne fra første stund. Hun var en veldig festlig jente, sier en venninne av Anne-Elisabeth, som ble kjent med henne da de gikk sammen på folkehøyskole.
https://www.vg.no/nyheter/i/b5xq3d/familie-og-venner-om-anne-elisabeth-hagen-en-vakker-person?fbclid=IwAR1Xn9NwyFMpLYlH83B4RXUtXV7C2e23 7lZbrD_DyYxjkoVlIMmR0quXNk4

Veldig fint bilde. Takk for link! De to "brandbuguttene", hvem er de tro?
Citera
2020-05-13, 20:11
Medlem
Monsens avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Veldig fint bilde. Takk for link! De to "brandbuguttene", hvem er de tro?

De på Gran mener at han til høyre er Bj*rn Lysg*rd som hun var kjæreste med før TH.
Citera
2020-05-13, 20:13
Medlem
Citat:
De på Gran sier han til høyre er Bj*rn Lysg*rd som hun var kjæreste med før TH.

Artig. Tatoveringer var in også på den tiden ser jeg. Brandbugutta satte trenden.
Citera
2020-05-13, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExcuseMe
Hva snakker du om da? Jeg snakker om en som dødserklærer folk i et forum! Når man snakker om et dødsbo, hvilket ikke fins før lik er funnet, eller hun er erklært død av retten, så har vel ikke en bruker her noe rett til å erklære det eller hur? Det har ingenting med hva jeg "tror" å gjøre. Jeg forsvarer heller ingen, ikke legg ord i munnen på meg! Jeg har aldri NOENSINNE forsvart vold eller mannen hennes. Men det er lov å bruke huet! Ingen vet noe sikkert annet enn gjeringsmannen/mennene/kvinnene! Vi kan anta og tro, men ingen er dømt ennå heller! (Og for the record, så TROR jeg som de fleste, hjelper det deg eller noen annen?Jeg Erklærer ingen som gjerningsmann heller!)

Nej, du beklagar dig över att användare här på Flashback ska tänka på vad det skriver. För att sedan tänka på pårørende som läser det.. om du som på pårørende går in på Flashback får du räkna med att folk kallar en spade en spade.
Citera
2020-05-13, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
QUOTE]

Pussig måte å begå selvmord på, det var vel beviser på åstedet som ikke talte for ett selvmord også?

Nå er det noe feil med siteringen, for det var Mulholland, trollet, som skreiv det, men ja, det var beviser som talte for drap. Bl.a var det et 2-lags termovindu som var helt nede ved bakken, og Wiborg må nesten ha stupt mot vinduet hvis han skulle gjort dette selv. Dessuten sa han jo til sin sønn at han reiste til København i frykt for å bli drept. Det er flere andre momenter også.
Citera
2020-05-13, 20:18
Medlem
Monsens avatar
Citat:
De på Gran mener at han til høyre er Bj*rn Lysg*rd som hun var kjæreste med før TH.

Citat:
Artig. Tatoveringer var in også på den tiden ser jeg. Brandbugutta satte trenden.

Herlig! Kanskje en litt sånn råkka type? Eller,veldig mange unge dro jo til sjøs på den tiden. Og da var vel tattis obligatorisk ;-)
Citera
2020-05-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Nå er det noe feil med siteringen, for det var Mulholland, trollet, som skreiv det, men ja, det var beviser som talte for drap. Bl.a var det et 2-lags termovindu som var helt nede ved bakken, og Wiborg må nesten ha stupt mot vinduet hvis han skulle gjort dette selv. Dessuten sa han jo til sin sønn at han reiste til København i frykt for å bli drept. Det er flere andre momenter også.

Det stemmer ikke. Han hadde ikke kontakt med sønnen på det tidspunktet.
Kall meg gjerne troll, no problem
Citera
2020-05-13, 20:26
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:
Herlig! Kanskje en litt sånn råkka type? Eller, veldig mange unge dro jo til sjøs på den tiden. Og da var vel tattis obligatorisk ;-)

Fin artikkel om AE. Hun må ha giftet seg med TH ikke lenge etter at dette bildet ble tatt. Rart at hun valgte en så annerledes mann, enn denne tatoverte gutten på bildet. Han ser ut som en "spellemann" som tar livet som det faller seg.
Citera
2020-05-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Løspenger er vel TH sitt valg om det skal utbetales?

Seff skal politiet være på de pengene, hvis det skulle betales noe, men at det var noe politiet anbefalte/velsignet er svada..

Det må du ta med Dagbladet, det var de som skrev det i dag.
Citera
2020-05-13, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Fint at det finnes andre og som ikke har gått fullstendig i tunnellsyn.
Konsekvensen blir at man blir kalt et troll osv, men det får vi ikke gjort noe med
Citera
2020-05-13, 20:41
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Det stemmer ikke. Han hadde ikke kontakt med sønnen på det tidspunktet.
Kall meg gjerne troll, no problem

Baserer du deg på husken, googler du temaer eller tar du påstander ut av løse lufta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in