2020-05-13, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Inte läst tråden/FUP men en tanke slog mig när jag läste det här inlägget.
Större väska som inte verkar vara hittad?
Har polisen koll på upphittat bagage i dom trakterna aset rört sig?
Eller bagageskåp på nån station nånstans.

Om den står på station/hos någon bagageupphämtning så borde väskan utsöndra en extrem doft rätt så snabbt, så polisen skulle nog i så fall fått tag på väskan.
Citera
2020-05-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Det var en rätt debatterad möjlighet i höstas.

Och det har ju hänt förr att dessa bergsturkar snott får o slaktat direkt på pizzerian

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bKk2vg/far-funna-i-pizzerias-kallare

FÅR.. du länkar till fucking FÅR!
Är du på riktigt att du jämför det med att stycka en människa och servera på pizzan, jisses..
Citera
2020-05-13, 21:52
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Inte läst tråden/FUP men en tanke slog mig när jag läste det här inlägget.
Större väska som inte verkar vara hittad?
Har polisen koll på upphittat bagage i dom trakterna aset rört sig?
Eller bagageskåp på nån station nånstans.

Det bagaget skulle lukta så pass mycket att inte en jävel skulle kunna missa det i ett skåp.

Jag tror det ligger ett stort paket eller väska nedgrävt någonstans där han var och rekade den 19:e kring Ljugskile. Han var så pass skitig när polisen plockade upp honom. Och det var mycket lera på golvet när Wilmas anhöriga tittade in genom brevinkastet.

Är det någon som vet om det finns övervakningsbilder på honom från den tågresan? Typ när han kliver på tåget. Såg inte det i FUP.
Citera
2020-05-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dembotronen-2.0
Så nu har kurden simulerat ett psykbryt - rekommendationen är att efter avtjänat straff visa ut kräket till Irak där han kommer att behandlas brutalt som den hund han är

Ja klart att det har med psyket å göra. Kanske simulerar han för att hoppas att bli dömd till vård.
Citera
2020-05-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsa
Det var just så jag menade. Läs mitt förra inlägg igen, helst utan att ha några fördomar om vad jag menar.

Vemsa, det känns som att du känner T? Hm iaf kanske är bekant med honom? Ditt försvarande av honom börjar bli otroligt enerverande. Du kanske till och med var kallad till förhör med en av dina otroliga konspirationer? Rätta mig om jag har fel
Citera
2020-05-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cre8iv
Farbror GW tror att han bara får 12 år om han fälls, enl tidningsartikeln.

Vilket bullshit, mord är lika med livstid.
Citera
2020-05-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Det bagaget skulle lukta så pass mycket att inte en jävel skulle kunna missa det i ett skåp.

Jag tror det ligger ett stort paket eller väska nedgrävt någonstans där han var och rekade den 19:e kring Ljugskile. Han var så pass skitig när polisen plockade upp honom. Och det var mycket lera på golvet när Wilmas anhöriga tittade in genom brevinkastet.

Är det någon som vet om det finns övervakningsbilder på honom från den tågresan? Typ när han kliver på tåget. Såg inte det i FUP.

Finns inga övervakningsbilder. Tågvärden hade dock lagt märke till honom när hon kollade biljetten vad jag förstod ur FUP, dock inget märkvärdigt.
Citera
2020-05-13, 21:57
Medlem
Det är svårt att förstå varför alla håller på och funderar kring gm psykiska hälsa. Det handlar väl helt enkelt om kultur och religion. För androm till varnagel, kan man ju åtminstone hoppas.
Citera
2020-05-13, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Lysekil? Var kom denna ort upp nu för?
Nån har väl fattat fel. Lysekil Ljungskile. Inte mer med det.
Citera
2020-05-13, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Vemsa, det känns som att du känner T? Hm iaf kanske är bekant med honom? Ditt försvarande av honom börjar bli otroligt enerverande. Du kanske till och med var kallad till förhör med en av dina otroliga konspirationer? Rätta mig om jag har fel

Du har fel.
Men nu lämnar jag "tråden som inte går att diskutera i pga hot".
Citera
2020-05-13, 21:58
Medlem
Hur tänker man som pappa när man låter sin dotter vara tillsammans med ett sådant här avskum?
Är man rädd att bli kallad rasist?
Citera
2020-05-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Vilket bullshit, mord är lika med livstid.
Mmm, OM dom lyckas fälla honom för det. Det har visat sig vara svårt när man inte kunnat fastställa dödsorsak. Mats Alm/Linda Chen, kvinnan dom hittade ingjuten i cement i Upplands Väsby är 2 exempel jag kommer på rätt snabbt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in