Citat:
Ursprungligen postat av
Henrik-Heinrich
Men om du längtar till Gott snack går om AMK i patreons måste du väl ändå tycka att Gott snack är bättre? Eller vill du bara att Martin inte ska va nummer ett mer?
Tycker ju Gott snack inte har en chans på AMK.
Nu är Gott Snack större än AMK! Hurra! Det visar vem som är den nya kingen i stan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Theomania
Ja, tyckte det var sött ändå att Söderholm verkar ha fått så otroligt ont i fittan. Tycker Martin sköter hela den här töntiga fejden på absolut bästa sätt: don't mention the competition. Blir ju rätt tydligt vem av de två som lider av ett mindervärdeskomplex i alla fall.
Haha, Det är ju för att Martin bara har att förlora på det. Om Martins lyssnare inte blir medvetna om konkurrensen så kommer de fortsätta att slentrianmässigt lyssna på AMK. Jag var i samma båt. Men sedan såg jag folk nämna Gott Snack här på Flashback och fick upp ögonen för att det faktiskt finns välproducerad morgonradio/snackpodd. Skulle Martin nämna Gott Snack skulle han bara förlora ännu fler lyssnare. Visar vem som är beta och alpha i gänget.
Citat:
Ursprungligen postat av
StefanDavidsson
Vem är störst knarkare av Söderholm och Soneby då?
Soneby är ju helt klart mest cringe när han berättar i radion om sina drogäventyr. 43åring som lever för att knarka, pratar om sitt karantänliv med bara TV-spel och Netflix, etc.
Citat:
Ursprungligen postat av
Theomania
Ja, det märks ju verkligen att Martin fått liiiite mer eld i baken nu när Gott Snack knappar in på honom. Själv fattar jag inte riktigt grejen. Visst att de har intressanta gäster, men tycker grundgänget är så jävla tråkiga och det hela känns så himla långsamt. Försökt lyssna under arbetspassen men dagarna känns typ dubbelt så långa. Helt outhärdlig skit. MEN, bra att det ger Martin lite incitament att anstränga sig något mer. Tycker han varit alldeles för slapp, sa upp min patreon av ren princip för att jag inte känner för att ge pengar åt en snubbe som försover sig på veckobasis. Synd, för jag gillade ändå extrapoddarna.
Du får väl då fortsätta lyssna på My Gudmundsdotter, Sebastian Järpehag, Kathryn Leroux, Clara Kristiansen, Sandra Ilar, etc...

Ingen som hindrar dig om du tycker att det är bättre...