Citat:
Ursprungligen postat av
SuneSnus
Lyckas man bli avstängd från Flashback är man är riktig sopa

Citat:
Ursprungligen postat av
SuneSnus
Det är häftigt att du som höginkomsttagare lyckas med sånt

Seså gubben, lugn och fin. Vill du något så kom PM - alla har det inte lätt här i livet.
Edit: Inte blivit avstängd för den delen heller, men dina vanföreställningar verkar ju inte uppta.
Citat:
Ursprungligen postat av
SuneSnus
Nu skriver egenvilja till mig på PM. Skryter om att han bor på Östermalm och att jag bor på psyk. Vad vet ni om denna incel-nolla som ständigt trakasserar mig och alla på Flashback? Han måste ju ha stora bekymmer som måste hävda sig mot alla på Flashback. Vilken diagnos har han?
Sök hjälp. Det här är ingen chattråd, vill du något kom PM psykfall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Matheyus
Han gör inget fel egentligen och det är inget fel med han men är man med för ofta blir det för mycket av en ganska vanlig snubbe, egentligen. Han har inte mycket att göra och försöker ju hjälpa Martin. Rollins hade klarat att vara med fyra dagar i veckan, lätt.
Jag gillsr Kirsty Armstrong men hade hon varit med lika ofta zom Järpehag då hade jag tröttnat på henne med.
Smaken är som baken, personligen känns det bara att varje gång han tar ton så stannar tiden upp. Han stakar sig fram värre än Daniel Sanchez, han har aldrig någon slutkläm utan bara fortsätter att prata för att försöka hitta en punch. Slutar allt för ofta med "ahh, äeeh, typ så" eller något i den stilen.
Medan Roland, Rollins etc studsar fram oneliners på oneliners ska han ta över samtalet med ingenting och rytmen förstörs.