2020-05-14, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Hara bara lyssnat på delar av några avsnitt (30 minuters versionerna), i betalavsnitten körs det reklam även där trots Patreon krav?
Ingen aning, också bara lyssnat på några avsnitt och betalar inte. Inte hört reklam i demo-versionerna heller, men lyssnar bara med ett halvt öra efter några minuter, samt främst hört tidiga avsnitt, när det kanske inte fanns några sponsavtal.
Senast redigerad av workinman 2020-05-14 kl. 14:41.
Citera
2020-05-14, 17:32
Medlem
Citat:
Hara bara lyssnat på delar av några avsnitt (30 minuters versionerna), i betalavsnitten körs det reklam även där trots Patreon krav?

Sägs ju i introduktionen att det inte görs.
Citera
2020-05-14, 21:41
Medlem
Smurfanerlites avatar
Dagens avsnitt var ok, blir oftast det när Jonathan Rollins är på plats och Järpehag får sitta på avbytarbänken.
Citera
2020-05-15, 06:20
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Dagens avsnitt var ok, blir oftast det när Jonathan Rollins är på plats och Järpehag får sitta på avbytarbänken.
Ja, Jag tyckte också det var roligt! Dom fem grabbarna Thomas Eriksson, Marcus Thapper, Jonas Strandberg, Jonathan Rollins, Johannes Brenning. Blev förvånad att det var fem grabbarna och att inte Sebbe Järpehag var en av dem.
Citera
2020-05-15, 07:05
Medlem
Kan det vara så att Järpehag arbetstränar på AMK Studios?....
Citera
2020-05-15, 10:47
Medlem
st33rs avatar
Det här känns tasigt att säga mot nån som är en snäll trevlig kille och egentligen inte gjort nåt ont, men jag måste säga det länns som en lättnad de avsnitt järpenhag inte är med. Hans lite halvslöa vänliga tröghet ligger som en blocker i luften. Hans försök att själv vara rolig faller platt.

Liksom alla musiker är han helt enkelt supertråkig.
Citera
2020-05-15, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det här känns tasigt att säga mot nån som är en snäll trevlig kille och egentligen inte gjort nåt ont, men jag måste säga det länns som en lättnad de avsnitt järpenhag inte är med. Hans lite halvslöa vänliga tröghet ligger som en blocker i luften. Hans försök att själv vara rolig faller platt.

Han gör inget fel egentligen och det är inget fel med han men är man med för ofta blir det för mycket av en ganska vanlig snubbe, egentligen. Han har inte mycket att göra och försöker ju hjälpa Martin. Rollins hade klarat att vara med fyra dagar i veckan, lätt.

Jag gillsr Kirsty Armstrong men hade hon varit med lika ofta zom Järpehag då hade jag tröttnat på henne med.
Citera
2020-05-15, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Lyckas man bli avstängd från Flashback är man är riktig sopa

Citat:
Det är häftigt att du som höginkomsttagare lyckas med sånt

Seså gubben, lugn och fin. Vill du något så kom PM - alla har det inte lätt här i livet.

Edit: Inte blivit avstängd för den delen heller, men dina vanföreställningar verkar ju inte uppta.

Citat:
Nu skriver egenvilja till mig på PM. Skryter om att han bor på Östermalm och att jag bor på psyk. Vad vet ni om denna incel-nolla som ständigt trakasserar mig och alla på Flashback? Han måste ju ha stora bekymmer som måste hävda sig mot alla på Flashback. Vilken diagnos har han?

Sök hjälp. Det här är ingen chattråd, vill du något kom PM psykfall.

Citat:
Ursprungligen postat av Matheyus
Han gör inget fel egentligen och det är inget fel med han men är man med för ofta blir det för mycket av en ganska vanlig snubbe, egentligen. Han har inte mycket att göra och försöker ju hjälpa Martin. Rollins hade klarat att vara med fyra dagar i veckan, lätt.

Jag gillsr Kirsty Armstrong men hade hon varit med lika ofta zom Järpehag då hade jag tröttnat på henne med.

Smaken är som baken, personligen känns det bara att varje gång han tar ton så stannar tiden upp. Han stakar sig fram värre än Daniel Sanchez, han har aldrig någon slutkläm utan bara fortsätter att prata för att försöka hitta en punch. Slutar allt för ofta med "ahh, äeeh, typ så" eller något i den stilen.

Medan Roland, Rollins etc studsar fram oneliners på oneliners ska han ta över samtalet med ingenting och rytmen förstörs.
Senast redigerad av egenvilja 2020-05-15 kl. 13:36.
Citera
2020-05-15, 13:51
Medlem
Run3s avatar
Citat:

Klart han är schysst och trevlig. Vore säkert kul att ha honom i sin kompiskrets. Men han kanske samtidigt inte är så rolig så att man vill lyssna på radio med honom i snitt 2 h * 4 dagar i veckan. Vissa passar inte för så mycket radio hur trevliga de än är.
Citera
2020-05-15, 16:20
Medlem
Citat:

Ja lite tasktigt kanske. Men är en jävla skillnad som i höst/vinter när han kom in och snacka nån gång ibland, ock spelade en trudelutt, då var det bara trevligt.
Men nu är det helt enkelt OD.

Gränsen för OD är olika för olika personer. Toleransen för Martin är naturligtvis oerhört hög för mig, eftersom jag fortfarande lyssnar på AMK efter flera år. Men orsaken är den samma när man känner fan va skönt utan Martin, när han tagit en veckas paus ibland.

Toleransen för Järpenhag har visat sig vara väldigt låg för mig. Störde mig redan för en månad sedan give or take.
Sen tunar väl många in till AMK just för humorn, vilket vanligtvis komiker är bättre på än musiker.

Citat:
Nu skriver egenvilja till mig på PM. Skryter om att han bor på Östermalm och att jag bor på psyk. Vad vet ni om denna incel-nolla som ständigt trakasserar mig och alla på Flashback? Han måste ju ha stora bekymmer som måste hävda sig mot alla på Flashback. Vilken diagnos har han?
Det är den här trådens egen lilla hus-psyk. Så bara å försöka ignorera.
Citera
2020-05-15, 18:49
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Tycker ändå den gångna veckan var ganska bra! Förutom tisdagen och att Järpehag är med för mycket som vanligt. Bra av han att han tog dit Jack Werner i måndags, det var ett bra avsnitt. Sen var torsdagens avsnitt jäkligt roligt också. Som sagt tisdagen blev ju inte så bra med Järpe, My och Jonte. My bromsade samtalet om Adele och det blev inget riktigt flyt den dagen. Jonte Tengwall brukar kunna få in några roliga saker, men icke. Onsdagens var också rolig, tycker Ellinor Svensson var "on fire!"
Citera
2020-05-19, 18:02
Medlem
Försa sig Martin angående benzo i dagens avsnitt (19 maj ca 1h15min). Spelad förvåning när någon förklarar att det var det Quick gick på under Säter-tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in