Citat:
Varför pratar du om influensan?1500 döda igår och då är det ändå med eftersläpningar från Fre-lör-sön inräknat. brukar ligga på 2000-2500 under tis-ons
Så det ser ut som att influensan verkar dö ut i USA som det brukar när det blir varmare lol
De röda staterna har börjat öppna upp nu medan super vänster städer som LA och NY kommer vänta ett tag till.
Så det ser ut som att influensan verkar dö ut i USA som det brukar när det blir varmare lol
De röda staterna har börjat öppna upp nu medan super vänster städer som LA och NY kommer vänta ett tag till.
Men på tal om miraklet, det var nu i Maj det skulle vara borta.
Bara en till lögn i den lååånga raden av lögner av trumpen och pga hans inkompetens att förstå sakfrågor.
Citat:
Vi inser du skriver en massa utan ens uppgifter existerar, det berättar helt klart en sak för ALLA.Jag har inte skrivit 10 000 miljoner någonstans. Du verkar har tappat det totalt nu när jag kräver källor. Samtliga mina påståenden är bekräftade med pålitliga källor.
Din länk visar inte ens antal tester, utan antal bekräftade fall. Du förstår uppenbarligen inte ens skillnaden. Djupt tragiskt. Din bristande intelligens gör att jag upplever mig som en GUD som försöker föra ett samtal med en GET.
Din länk visar inte ens antal tester, utan antal bekräftade fall. Du förstår uppenbarligen inte ens skillnaden. Djupt tragiskt. Din bristande intelligens gör att jag upplever mig som en GUD som försöker föra ett samtal med en GET.
Citat:
Ett distrikt Republikaner haft många ggr.
Är det Corona eller Trump som sett till att GOP vänt sitt första Congress Seat i Kalifornien sen Clinton tryckte upp en cigarr i underlivet på en praktikant? Och republikanerna vinner det med 10 % enheter. Nu har ju ändå CAs demokratiska Guvernör skött Kinaviruset 100 ggr bättre än Cuomo i NY som tvingat in sjuka på ålderdomshem och hem för underutvecklade.
Lololol
Lololol