Citat:
Ursprungligen postat av
Xhamstern
Blev en liten resa i helgen, fick tag i riktigt bra K och kom iväg ordentligt.
Ca 15 minuter efter första dosen (120 mg) upplevde jag att jag låg och tittade upp i ett litet nyckelhål. Det kändes lite ovant så jag släppte inte taget helt. Var jag precis på kanten på K-hole då?
En känsla jag alltid får på K är att jag ser ett landskap, eller stadsscen, men att jag alltid är i utkanten av bilden sas. Ofta har jag känslan av att ligga i ett litet utrymme, typ ett dike, i ett bagageutrymme, eller som i helgen, under en bil.
ketamine är faktiskt bland den enda drogen ja inte testat. Och jag tror att det absolut är den drogen som skulle passat mig bäst. Psykadelisk och avslappnande.. eller hur ni beskriver den,
får bli att testa den senare.
Hursomhelt, varför jag citerade dig...
Brukar själv få såna visualls när jag inte sovit en eller två dagar. Fast då utan droger, eller ibland kommer det när ja va nyktrer helt o hållet. Plus att jag sovit bra.
Det lixom dyker upp en bild för ögonen så kan man se, ofta för mig är landskap eller något liknande.
börjar först som ett litet nyckelhål och sen kan jag zooma in i den bilden, men känns alltid som att man är lite utanför bilden. Gillar din beskrivning.
Så ännu mer ett tecken på att jag borde utforska K-Hole ordentligt. Känns som att jag kommer älska
ketaminet mer än allt annat-
o då har ja tagit nästan all psykadelia plus en o annan hostmedicin, som också är dissociativ,
och Hippie crack har ja testat ett par gånger.
så orimligt varför ja inte tagit detta.
Men jag sparar väl det bästa till sist!