2012-03-21, 18:54
  #709
Medlem
dstones avatar
Hur skiljer sig ketamin från mxe? rusmässigt
Citera
2012-03-21, 23:13
  #710
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dstone
Hur skiljer sig ketamin från mxe? rusmässigt

Ketamine har ett kortare rus. Annars skiljer det sig inte särskilt mycket.

Jag provade att blandade Ketamine och Cannabis häromdagen. Fy fan vad häftiga CEV's jag fick av det. Såg ner i helvetet, fast på ett bra sätt. Sen såg jag massor med andra konstiga grejer.
Rekommenderas verkligen!
Citera
2012-03-26, 16:29
  #711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vovven77
Ja det finns i alla häststall.. strax till vänster om varje häst.
Detta beror på att alla fjorton åriga små tjejer som rider nämligen är utbildade i att handhava narkotikaklassade preparat här i sverige.

Så be du din polare att göra en rajd i närmsta stall..
Eller så kanske preparatet finns hos?...
Veterinären..

Nu var du inte ens rolig
Ja jag ska ju be han gå in i stall helvetet och rota igenom varenda hörn! Jo visst finns det nog hos veterinären men de känns som en så mycket större risk att bryta sig in där.


Mvh
Citera
2012-03-30, 09:51
  #712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pigsrfat
Nu var du inte ens rolig
Ja jag ska ju be han gå in i stall helvetet och rota igenom varenda hörn! Jo visst finns det nog hos veterinären men de känns som en så mycket större risk att bryta sig in där.


Mvh
Det han ville förmedla var att du är riktigt korkad, och jag tvivlar personligen på att du ens är byxmyndig. Det finns med största sannolikhet inte nå ketamin i nått jäkla stall, eftersom det krävs licens för att få köpa ketamin, vilket dom flesta hästägare inte har. Vill du få tag i ketamin så får du nog allt köpa det av nån som säljer, eller som tidigare sagts bryta dig in hos nån veterinär (vilket är nått som jag inte rekommenderar)
Citera
2012-04-09, 00:29
  #713
Medlem
illegalodlares avatar
BUMP!

Hur får man tag i Ketamin? Det är inget som cirkulerar på gatorna där jag bor, är det att beställa från internet som gäller eller?

MVH

//Illegal¤Odlare
Citera
2012-04-17, 02:52
  #714
Medlem
Är det någon med erfarenhet som känner till någon sida
som faktiskt säljer Ketamin online seriöst i både
större och mindre mängder till ett ok pris?
Ett PM skulle uppskattas enormt!
Citera
2012-04-17, 22:58
  #715
Medlem
Ketamin är väldigt ovanligt i sverige så ni kan likagärna ge upp jakten.

Åk ner till england om ni verkligen vill ha det, runt 30pund grammet är standard där nere
Citera
2012-04-18, 20:06
  #716
Medlem
illegalodlares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heptan
Ketamin är väldigt ovanligt i sverige så ni kan likagärna ge upp jakten.

Åk ner till england om ni verkligen vill ha det, runt 30pund grammet är standard där nere

Jo precis har fattat det som att det är att beställa som gäller, fanns ju inne på FP för ett tag sen gick att beställa.

MVH
Citera
2012-04-21, 10:39
  #717
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illegalodlare
Jo precis har fattat det som att det är att beställa som gäller, fanns ju inne på FP för ett tag sen gick att beställa.

MVH

På tal om FP,
när får dom in Ketamin igen?
Någon som vet?

Mvh
Citera
2012-06-15, 03:24
  #718
Medlem
ladygays avatar
Skicka ett pm till mig om det är någon som vet om något om k. Hade varit najs som fan.
Citera
2012-09-14, 23:11
  #719
Medlem
Ovcharkas avatar
Har provat Ketamin lite grand nu i dagarna. Första gången tog jag 30mg. Effekt? Lite vimsig och gladare. Ketamin har ju visat sig funka bra mot depression så effekten är förståelig. Höll i sig en halvtimme. Afterglow i ytterligare 1-2h.

I dag tog jag initialt 50mg. Jag låg ner, lyssnade på musik och pratade med min eh... fru. Blundade och det var mörkt. Effekt? Ingen särskild, för det var ett helvete att koppla bort ångesten jag kände. Ångesten berodde dock inte på Ketaminet i sig utan för att jag äter Voxra sedan några dagar tillbaka och oroar mig över hur de två (Ketamin och Voxra) funkar ihop.

I omgångar kunde jag slappna av och då lättade kroppen. Den liksom löstes upp och jag kunde nästan promenera runt i det mörker som skapats av att jag stängt ögonen (i ett mörkt rum).

Sen avtog effekten och vi kollade på film istället. Höftade till med en refill, men den kan inte varit större än 10mg så det gjorde ingen skillnad direkt.

Nu är jag inte påverkad, mer än att kropp och huvud känns lite tunga. Som efter en operation ungefär - surprise, surprise! Tar inte mer i dag då jag inte riktigt vet hur det funkar med refills, men i morgon planerar jag en dos på 100 milligram. Målet är att få till samma underbara känsla som Metoxetamin gav vid medelstora doser, d.v.s. att man ligger i sängen, blundar och svävar iväg i harmoni med musiken man lyssnar på...

Metoxetamin brukade jag f.ö. använda som sömnmedel. Jag tog en hyfsad dos, la mig i sängen med hörlurar, svävade fridfullt iväg och somnade in...
Citera
2012-09-15, 01:54
  #720
Medlem
Hattpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Har provat Ketamin lite grand nu i dagarna.
Grattis, dags att flytta ketamin från to do-listan till done-listan i din signatur nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in