Citat:
Jag tror att de ville slippa övervakningskameror på hotellet. GPS som startar men pausas under natten då de "sover" på parkeringen utanför hotellet.
Koden skulle vara samma som SD's sista siffror i mobilen - svårt att glömma?
Att det eventuellt tänkbara skälet till att de sov i bilen skulle bero på att de misstänkte att rummet var buggat - är man oskyldig behöver man väl inte oroa sig för vad man säger? Jag skulle vilja gissa att anledningen till att GPS startar upp men pausas, är att de själva försätter den i paus och är ute och gömmer nånting i trakterna. Att de inte sover på rummet alls kan jag tänka bero på att de vill undvika att "tidloggas" på hotellet då de klev in och ut ur rummet för att slippa krångla sig ur varför de inte gick in på rummet förrän den å den tiden osv.
Koden skulle vara samma som SD's sista siffror i mobilen - svårt att glömma?
Att det eventuellt tänkbara skälet till att de sov i bilen skulle bero på att de misstänkte att rummet var buggat - är man oskyldig behöver man väl inte oroa sig för vad man säger? Jag skulle vilja gissa att anledningen till att GPS startar upp men pausas, är att de själva försätter den i paus och är ute och gömmer nånting i trakterna. Att de inte sover på rummet alls kan jag tänka bero på att de vill undvika att "tidloggas" på hotellet då de klev in och ut ur rummet för att slippa krångla sig ur varför de inte gick in på rummet förrän den å den tiden osv.
De hade kunna visa när de gick ut och in om de ville gömma något i omgivningarna.
Citat:
Det har jag missat. Har det överhuvudtaget diskuterats?
Har han fått några frågor om det?
Pengar från kontot för geo-turen som han har försnillat och som LW hade kommit på?
(Spekulation. Den frågan har diskuterats tidigare.)
Citat:
Ja, varför är det intressant? - Varför säger grannen och vännen K*arin i ett förhör att SD och JG har varit ute och "grejat med något" natten till den 15e? Att han var och kollade på trappen vet vi. Men det var ju inte under natten. Och med tanke på att de varit så noga med att informera henne om LW's blödande, så verkar det konstigt att hon inte kan vidareförmedla den mest uppbackande infon: Att SD var hos JG och kollade på hans trapp innan klockan 23. Varför så oprecis gällande både tidpunkt och aktivitet?
JG benämner dessutom sin sambo för att vara ett proffs i förhörssammanhang.
Att han själv är svettig av sig, men att hon, minsann, kan hålla huvudet kallt.
Varför håller hon huvudet kallt?
(Avlyssningen mellan honom och SD)
JG benämner dessutom sin sambo för att vara ett proffs i förhörssammanhang.
Att han själv är svettig av sig, men att hon, minsann, kan hålla huvudet kallt.
Varför håller hon huvudet kallt?
(Avlyssningen mellan honom och SD)
Har hon coachat honom om hur han ska klara polisförhören utan att försäga sig om det han vill hålla hemligt?