2020-05-12, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Gick på ALLA! Då hans förstahandsval gick bort: Anty. Suuuuuug på den Jassa, då du ryker. DU var hans...3:e handsval. Jassa kommer brinna av...🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Amilia var före.

Fast efter typ halva tiden tror jag han gillade henne på riktigt, tänker att det bara var i början han var helt oseriös. Tyvärr lite för länge för att vara ok, men som sagt - de sista veckorna tror jag var på allvar.
2020-05-12, 19:11
Medlem
DyslexiKungens avatar
Jag hoppas att Sami vinner så att han kan han pröjsa kronofogden sen...
2020-05-12, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Kvinnor som är med Big Brother tror att man kan vinna så fort man blottar sina bröst, de tror att bara bröst säljer, Julia och sen den där slynan som åkte ut igår, tror att de hade fördelar att blotta sig offentligt...
DET har de lärt sig av män. Förutom att män skickar inte bilder på sin byst: utan KUKEN! Bröst mer diskret än vilda vackra fialottalus. 😘😘😘😘😘
2020-05-12, 19:12
Medlem
Zingo2s avatar
Pratade nyss med en kompis som bara sett 19 sändningarna nu i 3-4 veckor, då det inte är ngn hockey.
Han sa, det är väl bara en som kan vinna detta? Vem då sa jag och han svarade Sami.😀
Varför tycker du det, frågade jag. Ja han Me verkar ju riktigt sjuk på ngt sätt, hon tjejen är det märkligaste jag sett, vem tror hon hon är? Lennie är största fjollan i hela huset.👍
2020-05-12, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Lennie sa ju inne hos "Amor" att han skulle flytta till Sundsvall inom en månad? Eller hörde jag fel?
Nej han syftade på Bamboo
2020-05-12, 19:19
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Mergim i sovrummet i dag: jag kan flytta till Sundsvall. Hrrrmmm, oj höll på att kvävas, kräktes i munnen...😳😳😳😱😱😱🤮🤮🤮

Blir inte ett dugg förvånad om Mergim flyttar efter Lennie!
2020-05-12, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Fast efter typ halva tiden tror jag han gillade henne på riktigt, tänker att det bara var i början han var helt oseriös. Tyvärr lite för länge för att vara ok, men som sagt - de sista veckorna tror jag var på allvar.
Han blev totaaaalt toppstyrd och nedtryckt av Jassa. Hon fick honom ut. Hon spelade på alla strängar. I dag garvar hon: Vad stort hår han har. Bor Martin i Forsberga? Etc. Hon har idiotförklarat denna kille, och sig själv. 2003 var jag tolv år, jag är född 93. I dag tog hennes riktiga jag plats: på första parkett! ALLT om Martin har hon glömt: Jag minns inte, och skrattar. Ryser....
2020-05-12, 19:20
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Han pratade vidare, forcerat, om hur bra han har det och vill ha jobb som han reser i. Nonchalerade. Mergim blev... förvirrad och svamlade något strunt om Stockholm. Hajjade nog läget... just där och då. Men du vet, det sista som överger en Stalker: hopp! Svindlad Mergim skuttade ut med Lennie: vi hade hjärtan! 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Om du sett liven så vet du ju även att Lennie sa att han lätt skulle kunna flytta till Hässleholm 😉
Så så hemskt tror jag inte det kändes för han
2020-05-12, 19:25
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Han blev totaaaalt toppstyrd och nedtryckt av Jassa. Hon fick honom ut. Hon spelade på alla strängar. I dag garvar hon: Vad stort hår han har. Bor Martin i Forsberga? Etc. Hon har idiotförklarat denna kille, och sig själv. 2003 var jag tolv år, jag är född 93. I dag tog hennes riktiga jag plats: på första parkett! ALLT om Martin har hon glömt: Jag minns inte, och skrattar. Ryser....

Hahaha det är detta jag sagt hela tiden hon bara spelade ett fult skådespel hon hade aldrig känslor hon visste att kärlekspar kommer långt så hon tog första bästa kille hon kunde. Hon har fått ut flera personer med sin häxjakt taktik alla dom hon varit på har åkt ut och jag har skrivit mer i detalj om henne i ett tidigare inlägg här.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-12 kl. 19:28.
2020-05-12, 19:26
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
JUST DET SA HAN INTE!! Däremot: jag skulle aaaaaldrig sälja min lägenhet i Sundsvall.
MEN: DU har inte liven. Du kör på ditt inre i huvudet BB. Heeeeelt annat än vad vi andra koller på. NU: gå och tillfredställ dig själv. Hitta andra kanaler. Idiot.
Det sa han väl visst det!!! 🤣 Inte just idag men när de pratade .. han skulle lätt kunna flytta till Hässleholm, 100% 😉
2020-05-12, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hahaha det är detta jag sagt hela tiden hon bara körde skådespel hon hade aldrig känslor hon visste att kärlekspar kommer långt så hon tog första bästa kille hon kunde. Hon har fått ut flera personer med sin häxjakt taktik alla dom hon varit på har åkt ut och har skrivit mer i detalj om henne i ett tidigare inlägg här.
Just detta är vi ense om.
2020-05-12, 19:27
Medlem
icons avatar
När ska de få kolla på nåt? Kl 20?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här