Citat:
Håller verkligen med. Allt jag vill är att Lennie ska ställa sig upp och skrika "MEN VAD ÄR DET NI SITTER OCH SÄGER" någon gång när de har sin sktisnackarsession. Och väldigt mycket hade löst sig om de hade kommunicerat med varandra istället för om varandra.
Ja, absolut. Men jag får bara så jävla olustig känsla i kroppen av att de förmår sig att prata om varandra på det sättet som de gör, psykisk påfrestning eller ej. Kanske säger mer om mig än om dem, idk.
Haha eller inte, så slipper du se allt!!
Ja, absolut. Men jag får bara så jävla olustig känsla i kroppen av att de förmår sig att prata om varandra på det sättet som de gör, psykisk påfrestning eller ej. Kanske säger mer om mig än om dem, idk.
Haha eller inte, så slipper du se allt!!
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Här är några av dina kåtinlägg från Mars.
Nu har jag kört din sexdockas Lennies stil och bara hoppat runt. Finns säkert fler om man kollar noga så sluta ljug nu din gamla klyktattarkärring!
Jävlas aldrig med en autistisk Gnome, för jag kan leta upp alla dina inlägg och publicera dem här.

jag njuter av detta lika mycket som de gör, tro mig!!! Fan hållit mig i typ 80 dagar från att skriva vad jag VERKLIGEN tycker. D dags nu.