2020-05-19, 05:51
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Lennie går från klarhet till klarhet. GÖLLE.

Citat:
Håller verkligen med. Allt jag vill är att Lennie ska ställa sig upp och skrika "MEN VAD ÄR DET NI SITTER OCH SÄGER" någon gång när de har sin sktisnackarsession. Och väldigt mycket hade löst sig om de hade kommunicerat med varandra istället för om varandra.

Ja, absolut. Men jag får bara så jävla olustig känsla i kroppen av att de förmår sig att prata om varandra på det sättet som de gör, psykisk påfrestning eller ej. Kanske säger mer om mig än om dem, idk.

Haha eller inte, så slipper du se allt!!

Citat:
Faan känns väl som att Victoria kan ta hem detta eller? Vill inte det

Om Sami nu ska lägga sig så hoppppppppas jag verkligen att Lennie vinner.

Citat:
Du brukar ju ha rätt så jag litar på dig<3

HEJA GLEMPA GALOPPHÄST!!!!

Citat:
Om Lennie blir räddad av tittarna kommer alla som kan vinna en makt rädda kvar Jasmine. Hänger Lennie löst finns det större chans att han blir räddad.

Citat:
Är det någon gång jag ska få trolla tillbaka utan att lida av om jag skulle bli avstängd så är det väl ändå nu jag njuter av detta lika mycket som de gör, tro mig!!! Fan hållit mig i typ 80 dagar från att skriva vad jag VERKLIGEN tycker. D dags nu.

Här är några av dina kåtinlägg från Mars.
Nu har jag kört din sexdockas Lennies stil och bara hoppat runt. Finns säkert fler om man kollar noga så sluta ljug nu din gamla klyktattarkärring!
Jävlas aldrig med en autistisk Gnome, för jag kan leta upp alla dina inlägg och publicera dem här.
2020-05-19, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Lennies Anna i bakgrunden.

https://imgur.com/a/Pu1hWyb
Stackars tös!
Helt sönderfistad av den nasala fistaren.
Kan förmodligen inte ens hålla tätt längre.
2020-05-19, 06:47
Medlem
Har det hänt nåt med 4an? Jag ser att Amilias några kommentarer är borttagna på Antys insta och säkert Mergims också. Hon har tagit bort sina IG tv klipp. Någon som vet om Lennie umgicks bara med Amilia & co eller va det Anna som kom först?
GRATTIS SAMI TIIL VINSTEN.
2020-05-19, 07:32
Medlem
Pallestroms avatar
Tack alla för att hållit igång tråden denna säsong.
Vissa med mer matnyttiga inlägg än andra😉
Andra har försvarat förloraren från Albanien till förbannelse😂
Medan många av oss såg den enda vinnaren tidigt!

Hoppas att finna er här när det ger sig av nästa omgång👋
2020-05-19, 07:59
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Tack till alla galna jävlar som hållit till i tråden: Gnomegirl speciellt! Jullan rulez! Även frog ska ha ett hedersomnämnande för sina bitvis skogstokiga inlägg! Rammi73 tar nog priset som trådens troll. Scaloppina tar priset som psykologfågeln. Tack för kaffet!

Fan vad vänligt av dig Moscow. Grodan hälsar med en stor kram.
Fasen nio Budweiser och lite bubbel igår/natt. Upp till jobbet nu. Känns som man har ätit två pizzor och det vill ut genom alla hål. Men vafalls det är värt efter 100 dagar och killen i hamn. Nu får han se till att betala av hans skulder och börja på nytt annars är detta bortkastat för alla känns det som. Festen är över och känslan är ungefär som "Klåparen" av Kent. Tom i blicken och hjärnan. Hur klarar man nu vardagen?

Skönt att sommaren är runt hörnet och förhoppningsvis ett bra väder för en grillsäsong. Samt att deltagarna visar sin kärlek till oss nu och uppdaterar sina Instagram (har skaffat det nu och gillar det faktiskt skarpt, annars var det sambos innan) så man får en dos uppskattning tillbaka. Hoppas att vi kan hänga här ett tag till även dom som inte gillar Rainbow eller Sami så det blir lite skôj att jiddra. Tack alla underbara vänner här inne. Många, många har man nästan blivit vän med på "riktigt" och man hoppas att se er "nick" i kommentarerna. Ni vet vilka ni är.
2020-05-19, 08:11
Medlem
Det jag känner blir mest spännande är att följa vänskapen mellan Sami och Glasman. Glassy har ju i princip bara pratat om Sami och hur mycket de ska hänga och göra. Kändes dock i instagram klippen att Sami umgicks med andra medan Glassy försökte hänga på.
Tror att Glasman tog i lite för hårt med vänskapen, bonusmamma osv. Synd, för gillar honom.

Pink Room, den ända som nog är genuin är Mergim, känns som han liksom kan umgås med alla utan att tänka på det som varit. Anty och Amilia känns som påtvingad vänskap för att visa att de aldrig gjorde något fel... Anty är nog mest förbannad av de alla.
2020-05-19, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Fortfarande besviken över att dom inte visade ett nyhetsklipp för finalisterna som alla säsonger innan...
ELLER HUR!
Är det nåt jävla år det hade varit intressant så är det ju detta.
2020-05-19, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan111
Det jag känner blir mest spännande är att följa vänskapen mellan Sami och Glasman. Glassy har ju i princip bara pratat om Sami och hur mycket de ska hänga och göra. Kändes dock i instagram klippen att Sami umgicks med andra medan Glassy försökte hänga på.
Tror att Glasman tog i lite för hårt med vänskapen, bonusmamma osv. Synd, för gillar honom.

Pink Room, den ända som nog är genuin är Mergim, känns som han liksom kan umgås med alla utan att tänka på det som varit. Anty och Amilia känns som påtvingad vänskap för att visa att de aldrig gjorde något fel... Anty är nog mest förbannad av de alla.
Sami vill kanske hålla det på jobbnivå med Glasman nu, inte det löjligt konstanta BFF stuket som var i huset.
Tycker Glasman var tredje vettigast i huset, men riktigt jävla påfrestande i stora mängder minst sagt. 😁
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-19 kl. 08:25.
2020-05-19, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan vad vänligt av dig Moscow. Grodan hälsar med en stor kram.
Fasen nio Budweiser och lite bubbel igår/natt. Upp till jobbet nu. Känns som man har ätit två pizzor och det vill ut genom alla hål. Men vafalls det är värt efter 100 dagar och killen i hamn. Nu får han se till att betala av hans skulder och börja på nytt annars är detta bortkastat för alla känns det som. Festen är över och känslan är ungefär som "Klåparen" av Kent. Tom i blicken och hjärnan. Hur klarar man nu vardagen?

Skönt att sommaren är runt hörnet och förhoppningsvis ett bra väder för en grillsäsong. Samt att deltagarna visar sin kärlek till oss nu och uppdaterar sina Instagram (har skaffat det nu och gillar det faktiskt skarpt, annars var det sambos innan) så man får en dos uppskattning tillbaka. Hoppas att vi kan hänga här ett tag till även dom som inte gillar Rainbow eller Sami så det blir lite skôj att jiddra. Tack alla underbara vänner här inne. Många, många har man nästan blivit vän med på "riktigt" och man hoppas att se er "nick" i kommentarerna. Ni vet vilka ni är.
Simma lungt grodan!
Du är ju en kung, för faAan! 😁
🤘
2020-05-19, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Kommer kännas så tomt men skönt på samma gång. Kommer nog ta ett par dagar innan tomhetskänslan lagt sig. Det är ju som att man har levt med dom där inne liksom
Skönt man redan gjort bort den fasen, för egen del fick ju säsongen ett abrupt slut när den logiska vinnaren Julia åkte ut åt helvete för tidigt!

DET ☝️ är ju det slutgiltiga beviset på hur förtappade dagens patetiska "influenserföljare" är nuförtiden, att en stjärna som Jullan åkte ut mot ett sånt sinnessvagt extremtråkigt skämt som nudistFrida!

Om det inte återinförs sms-röstning så RIP, konceptet Big Brother.
2020-05-19, 08:49
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Är det en idé att starta en tråd Vad hände sen BB 2020?
2020-05-19, 08:54
Medlem
__Alez__s avatar
Känns så förbannat skönt att kunna lägga denna säsong bakom sig och att det slutade med den man ville skulle vinna från dag ett vann.

En riktigt usel säsong. Men ändå har jag följt den mer slaviskt än någon annan säsong.
En stor anledning är att all sport är på paus och man inte kunnat resa eller göra annat roligt.

Så nu kan man börja lyssna ikapp på poddar man missat då man följt BB för mycket. Trevligare att ha i lurarna på jobbet än Jass och Mergims skrik i 100 dagar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in