2020-05-12, 18:53
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Hoppas nu det inte blir Bolibompa utan att Amilia och Martins stunder dyker upp. Och Jassas pinsamheter då hon var ”kär” i Sami. Jag längtar.... 🤣🤣🤣😱😱😱

Visst skulle det visas 20.00? Jag måste hinna hem till dess. Hoppas de inte börjar före.
2020-05-12, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag var före dig. Kan till och med tänka mig att gamlebögen friar till ungtuppen i direktsändning. Vi kommer få läsa om ett svartsjukemord i framtiden. Kom ihåg var ni läste det först!
Mergim i sovrummet i dag: jag kan flytta till Sundsvall. Hrrrmmm, oj höll på att kvävas, kräktes i munnen...😳😳😳😱😱😱🤮🤮🤮
2020-05-12, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
En del kärleksförklaringar kan vara jobbiga att uppleva igen.

Jag tänker på x antal gånger som Martin sagt att han gillar Amilia, Jasmine och Frida på exakt samma sätt..
2020-05-12, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tänker på x antal gånger som Martin sagt att han gillar Amilia, Jasmine och Frida på exakt samma sätt..
Ja, det finns MYCKET material där...
2020-05-12, 19:00
Medlem
Jävlar vad trist att alla inte kan följa liven. Men fortfarande ha rösträtt då man i avsnitt och klipp ser typ 15% av dessa personers agerande... Men men...
OnT: Sami, Amore och allt vad han är: NU faaan ska vi RAGGA hem millen åt han!!!!
2020-05-12, 19:01
Medlem
Citat:
Ja, det finns MYCKET material där...

Jo, det gör ju det..

Blir gulligt att Se Samis reaktion på Glasmans, Julias och Jasmines kärleksförklaringar till honom också! Framförallt Glasmans ser jag fram emot!! MÅSTE ju komma med.
2020-05-12, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Dom blir nog misslyckade pga Amors instruktionsfel?
Nu märker man iaf att alla Me, Le och Ja verkligen gillar Sami. Han är kung i huset.👍
Vem gillar inte Sami?! Han är en sådär skön snubbe som anpassar sig lätt till alla miljöer och människor. Det som förstörde säsongen var paktandes. Det skulle de slopat helt.
2020-05-12, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Gick på ALLA! Då hans förstahandsval gick bort: Anty. Suuuuuug på den Jassa, då du ryker. DU var hans...3:e handsval. Jassa kommer brinna av...🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Amilia var före.
2020-05-12, 19:04
Medlem
Citat:
Mergim i sovrummet i dag: jag kan flytta till Sundsvall. Hrrrmmm, oj höll på att kvävas, kräktes i munnen...😳😳😳😱😱😱🤮🤮🤮
Sa han det?! Undrar hur fan Lennie reagerade. Blev väl helt stel och tyst. Tror inte det kommer hända, de kommer nog ha svårt att ens hålla kontakten sen på utsidan. Lennie verkar vara en person som inte umgås så mycket med folk förutom sitt ex Anna.
2020-05-12, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sa han det?! Undrar hur fan Lennie reagerade. Blev väl helt stel och tyst. Tror inte det kommer hända, de kommer nog ha svårt att ens hålla kontakten sen på utsidan. Lennie verkar vara en person som inte umgås så mycket med folk förutom sitt ex Anna.

Lennie sa ju inne hos "Amor" att han skulle flytta till Sundsvall inom en månad? Eller hörde jag fel?
2020-05-12, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han pratade vidare, forcerat, om hur bra han har det och vill ha jobb som han reser i. Nonchalerade. Mergim blev... förvirrad och svamlade något strunt om Stockholm. Hajjade nog läget... just där och då. Men du vet, det sista som överger en Stalker: hopp! Svindlad Mergim skuttade ut med Lennie: vi hade hjärtan! 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2020-05-12, 19:09
Medlem
DyslexiKungens avatar
Kvinnor som är med Big Brother tror att man kan vinna så fort man blottar sina bröst, de tror att bara bröst säljer, Julia och sen den där slynan som åkte ut igår, tror att de hade fördelar att blotta sig offentligt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in