Ett tydligt exempel. Jag skriver följande, vilket genast raderas:
Citat:
Det är ju det stora problemet med TDS-kulten. De lever i en alternativ verklighet där fakta inte räknas. Vad som räknas är istället de lögner de sprider till varandra på Flashback, genom sin ÖVERSTEPRÄST KLyban, som de uppenbarligen betraktar som något av en profet.
Vi kan bara ruska på huvudet åt deras dumheter och försöka informera dem genom att använda källhänvisningar, pålitliga källhänvisningar.
De kommer denna vecka ha kommit över tio miljoner tester och det skulle inte förvåna mig alls om de snart faktiskt gjort fler tester än resten av alla länder COMBINED. Kan ha fel här, men jag tvivlar. Trump kan man lita på!
Det kommer en kommentar från vf:
Citat:
Skärpning nu, fokus på ämnet inte på andra användare/Mod
Jag sammanställer TDS-kultens ÖVERSTEPRÄST KLybans fantastiska och välfokuserade inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Bry dig inte om jaffy, han har inget intresse av en vuxen och saklig diskussion.
Då han inte vet hur en sådan går till, dock kommer du aldrig fram till nåt med den personen, då han alltid undviker den sakliga diskussionen.
Det är nog få, vi vet ju att trumpen inte vill engagera sig för det amerikanska folket och dess medborgare.
Och spelar ingen roll hur mycket jaffy ylar om annat
Undrar hur man resonerar i hur man dödar av folket i USA genom inkompetent president.
Citat:
Citat:
Du såg ju precis ovan hur jaffy försökte ljuga ihop saker som inte existerade ens.
Citat:
Citat:
Tänk på att jaffy aldrig har intresset att diskutera nått, han vill inte komma fram till nått som är till nackdel för honom i verkligheten.
ALDRIG!
De inläggen står givetvis kvar. Antagligen eftersom de är så intellektuellt överlägsna att man som moderator kan bortse från det uppenbara fokuset på mig som användare.