2020-05-12, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Du skal ikke se bort fra at det kan være misunnelse. Og han er ikke i familie med TH.
Han var gift med en av THs søstre.
Citera
2020-05-12, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Siktelsen medfører forsett, altså at han må ha vært klar over at handlingen ville være medvirkende til en kidnapping. Noe som altså involverer minimum en person til, da jeg vil anta at RU neppe ville trodd på at TH skulle kidnappe sin egen kone for å kreve penger av seg selv.

At folk virkelig tror at TH har laget et plott med en tulling som kommer på døra og maser om krypto er i seg selv ganske enestående.
Senast redigerad av Mulholland007 2020-05-12 kl. 18:30.
Citera
2020-05-12, 18:27
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Det vil komme mye mer. Folk skjønner at de må snakke for AE nå.

Men skulle inte de vuxna barnen ha noterat om det var så illa i äktenskapet?
Citera
2020-05-12, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Han var gift med en av THs søstre.
Ja, men han er ikke i familie med TH.
Citera
2020-05-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Startet sent 60-tall, opphørte aldri.
Som jeg sa, jeg forhonder meg ikke til slikt bygdesladder.
Citera
2020-05-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Dette høres sannsynlig ut. Hvilket betyr at guttungen har knekt i avhør. Kan bety at han lever farlig, hvis han nå er et såkalt kronvitne.

Faller inte det på sin egen rimlighet? Ska TH ha sagt till JRU att kidnappa hans fru så ska han får pengar för det?

Det man bör fråga sig är ju då om varför TH vill ha sin fru kidnappad och sedan betala pengar för att få tillbaka henne i livet? Är ju helt orimligt...

Tror mer att TH lurat denna gutten. Mulig att TH har sett han på kontoret många ggr.
Och nu har TH ett ”bevis” på att denna gutten gjort kidnappningen och dråpet för att han inte ville investera i hans affärer. (Har säkert skrivit detta i sitt tips brev till polisen)

Eller så har gutten och några av hans vänner gjort det.

Eller så har denna gutten och TH varit med på hela upplägget och dom har gjort det tillsammans.
Citera
Bannlyst
Citat:
Jeg forholder meg ikke til bygdesladder om hva som skjedde på 70-tallet.

Man har jo den venninnen som sto fram i media og sa at når hun hørte om kidnappingen, så skjønte hun med en gang at nå har hun blitt drept. Dette var en av AEs nærmeste venninner. Kanskje hun også var misunnelig på THs penger, og ville benytte anledningen til å sette han i fengsel?
Citera
Medlem
Citat:
Som jeg sa, jeg forhonder meg ikke til slikt bygdesladder.

Men du vil forholde deg til det hvis det viser seg å ikke være sladder? Det er godt. Sannheten vil komme for en dag.
Citera
2020-05-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ja, men han er inne i familie med TH.
Han var i familie med TH i den perioden han var gift med THs søster. Jeg vet ikke om det kalles å være i familie med etter en skilsmisse.
Å være i familie med noen er ikke det samme som å være i slekt med noen.
Citera
2020-05-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Man har jo den venninnen som sto fram i media og sa at når hun hørte om kidnappingen, så skjønte hun med en gang at nå har hun blitt drept. Dette var en av AEs nærmeste venninner. Kanskje hun også var misunnelig på THs penger, og ville benytte anledningen til å sette han i fengsel?

Så hun at hun trodde det var TH som sto bak ?
Citera
2020-05-12, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Men skulle inte de vuxna barnen ha noterat om det var så illa i äktenskapet?

Det har de nok notert seg. Men det er noe å være fra et slikt hjem. En psykopat får de rundt seg til å føle skyld. Og rettferdiggjør sin oppførsel på en måte som er vanskelig å sette seg inn i, hvis du ikke selv har vært utsatt for det.
Citera
2020-05-12, 18:35
Bannlyst
Citat:
Sa hun at hun trodde det var TH som sto bak ?
Nei? Det ville vært injurierende, og dermed straffbart, i og med at hun sto fram offentlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in