2020-05-12, 12:32
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Såg ni att Lennie satt och log när Mergim på klippet kallar Jass för Hund? Hur Lennie kan ge så mycket support till den där människan är under mitt förstånd?

Exakt! Jag vill hellre ha ut Lennie än både Mergim och Jass. Lennie är den svenska mannens veklighet personifierad. En toffel de luxe.
2020-05-12, 12:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Håller med. Jag har gillat honom men det här mesiga karaktärsdraget är något jag verkligen inte uppskattar. För mig lutar det åt Sami eller Jass nu faktiskt.

Exakt samma här. Sami och Jass sista natten!
2020-05-12, 12:34
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Mergim måste vara det största svinet i BB:s historia tillsammans med Amilia, men svinet ska vara kvar så Sami får sin miljon
2020-05-12, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Discord och Facebook kommer rösta ut Mergim.
Bara fjortisar håller på den aggressiva nollan.

håller inte discord sami om ryggen? tyckte vissa skröt om det i samis livesändning igår att dem backa sami 100% då ska dem ju rösta ut jassa så pinkroom måste dela rösterna på albanen och lennie

jag tror sami tar det iallafall men det kommer bli jävligt tajt åker jassa däremot hem så vinner sami lätt 100%
2020-05-12, 12:35
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Skrev detta för ca två månader sen, men tror Mergim ser världen såhär:

Random person: Mergim du har något mellan tänderna
Mergim: oMg JaG bLiR mObBaD

Mergims uppfattning om världen är att om han får kritik eller "negativ" kommentar så är det mobbning. Att han springer runt o kallar folk för hund o råtta är det oKeJ o icke mobbning, enligt honom

Håller med ovanstående
2020-05-12, 12:36
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Exakt! Jag vill hellre ha ut Lennie än både Mergim och Jass. Lennie är den svenska mannens veklighet personifierad. En toffel de luxe.
Eller en äckligt uträknande person som älskar småpojkar
2020-05-12, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag skrattade högt när Mergim sa igår att han tror årets Big Brother är större än både Ex on the beach och Paradise Hotel...... Och Jasmine höll med eftersom det är första gång på flera år. Gud vad de två kommer bli ledsna när de inte ens har 20k följare, ingen kommer känna igen dem på gatorna och de är inget annat än arbetslösa nollor på utsidan.

Jag hoppas för guds skull att dom fattar att det här är den värsta säsongen någonsin. Och det är deras eget fel. Hade dom bjudit på sig själva mer så kanske kanske men nja, produktionens fel också
2020-05-12, 12:45
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge

Har aldrig sett på maken till mer ynkryggad, konflikträdd och total avsaknad av civilkurage. Jag skäms fan av att se de gånger han bara skiter i att säga eller göra något för han är så rädd för att bli impopulär. Usch och fy. Han fjäskar bara runt för alla för att vinna poäng. Nej Lennie är en total vekling som inte ens kan vara en man och ta tjejens parti när Mergim beter sig som han gör. Där är jag stenhård för jag vet hur jag själv skulle agerat om jag hade varit där.
2020-05-12, 12:46
Medlem
Jag undrar om bögarna haft sex där under täcket eller har dom sån uthållighet att dom väntar tills giftemål? Skulle inte förvåna om gamlebögen friar till solpojken på finaldagen. Konstigaste människorna som skådats i BB någonsin.
2020-05-12, 12:47
Medlem
Gallagherss avatar
Mergim: "jag, jag, jag"...
2020-05-12, 12:48
Medlem
herpesvårtas avatar
Vi visste det visserligen redan men BB har bekräftat nu att det inte blir någon publik på finalen.
2020-05-12, 12:48
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Alltså herregud! Killarna förklarade för Jasmine att det heter "100 km i timmen" för att man då hinner ta sig 100 km på en timme. Jasmine bara "jahaaa... Mmm intressant" och man både såg och hörde att hon inte fattade! Hon är 26 år gammal. TJUGOSEX!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in