2020-05-12, 12:18
Medlem
Samivänner. Är Jokiboy informerad med hans stora följarskala? Han är ju Samis vän.
2020-05-12, 12:18
Medlem
Att Mergim är kvar... visar ju bara hur smarta BB tittarna är. Inte alls!

Otrevligare och omognare kille får man leta efter.

Nyss var han otrevlig mot Jasmine för 109 gången. Sen ska det skrattas bort och glömmas.
2020-05-12, 12:19
Medlem
Varför måste intervjun ta så långt tid att få upp. frågan är om vi får nån med den som åker ut mitt i veckan. malin lär väl ej va där då då den går ut
2020-05-12, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotastrid
Samivänner. Är Jokiboy informerad med hans stora följarskala? Han är ju Samis vän.

ja han körde en story igår att folk skulle rösta på frida eller jasmine så sami tar sig till finalveckan så han laddar nog inför måndag även jonna hade lagt upp på facebook tydligen

dem är helt klart på samis sida om någon tvekat tidigare
2020-05-12, 12:20
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos

Nyss var han otrevlig mot Jasmine för 109 gången. Sen ska det skrattas bort och glömmas.

Nej, han ska ut.
2020-05-12, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
av kommentarerna på instagram att döma så är det snarare jassa som tappat

nu fick sami det gyllene liftkortet

Discord och Facebook kommer rösta ut Mergim.
Bara fjortisar håller på den aggressiva nollan.
2020-05-12, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Fenomenalt skrivet Euro, EXAKT min uppfattning också!
Tillbaka till ursprungs bb är räddningen.

Ja, du har nog helt rätt om programledarna också.

Skulle det även bli en ny Sverige/Norge säsong så vore det klokt att försöka få tillbaka Brita som var den norske programledaren med Adam i 2005 och sedan med Hannah 2006.

Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Jag tycker också att femman ska ta tillbaka konceptet. Det behövs hårdare straff, roligare temaveckor. Det behövs även BÄTTRE casting. Vi vill se SEX fylla och BRÅK. Då funkar det inte ätt sätta ihop människor som inte hade tittat åt varandra på stan. Majoriteten av deltagarna måste vara i samma ålder. Sen kan det finns några avstickare som är lite äldre men unga vuxna är viktigast. Som inte är rädda för lite naket i tv.
Sen tycker jag absolut inte att de ska behöva jobba för att få ihop till alkohol. Alkoholen ska flöda. Även om jag själv inte dricker så är det tyvärr inte roligt att se på när några nykterister äter kakor en hel säsong. Som nu. Är bara Julia och Patzy som har bjudit på sig själva på fyllen.

Aldrig förstått varför det är så viktigt med sponsorer?

Ja du har rätt när det gäller alkoholen i programmet. Jag var bara otydlig vad jag menade. Menar förståss att det ska komma in en hel del alkohol men att dom ska kunna köpa in mer av den budget dom gjort sig förtjänt av, som tex i 2006 då dom hade en varuautomat där dom kunde köpa allt från cigg till godis till alkohol för mynt dom själva tjänat in i tidigare individuella tävlingar. För det är dessutom dom individuella tävlingarna som har varit roliga, inte grupptävlingar som bara skapat tråkiga grupperingar. För att tillägga.

Som svar på din fundering om sponsorer så är det mycket viktigt för ett dyrt program som Big Brother.
2020-05-12, 12:26
Medlem
Gallagherss avatar
Grymt tema som vanligt... Deltagarna sitter i soffan och gör ingenting.

"Återupplever sportlovs-veckan" - Dvs alla får en mössa och glasögon.
2020-05-12, 12:27
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Återupplever sportlovsveckan, va fan de ligger i soffan med stickade toppluvor, jag dööööör, å maj gååååd. Kan det bli sämre?
2020-05-12, 12:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Jag läser och läser men förstår ändå inte vad du yrar om fröken Feka.
Har du inte sovit något inatt?

Kanske dra ner lite på det barnsliga smiley spammandet också?

On Topic. Helvete vad Mergim är vidrig! 🤢

Fortfarande handlar det inte om att smutskasta utan vi som tittar kan ju inte undgå att se vad som händer. Finns ett ordspråk som passar in i detta. "Som man bäddar får man ligga" Jag tycker också att om man är anhörig, vän eller bekant så hjälper man inte Mergim genom att hela tiden ursäkta hans beteende och försvara det trots att det är klart som korvspad hur han beter sig. Hjälp honom istället när han kommer ut och sluta förneka hans dåliga uppförande mot andra. Det är för skeva saker som hänt för att bara ta det med en nypa salt. Sen tycker jag att det är tvärtom vad gäller hatet alla pratar om. Om man påstår att man älskar en person så vill man väl att det ska gå bra för den och utvecklas på ett bra sätt, få ett bra liv? Men då ingår även att påpeka när någon gör fel för hur ska man annars någonsin veta och förstå att han gör fel? Man lär sina barn vad som är rätt och fel för ingen föds med att automatiskt veta det direkt. Ett inlärt beteende kan vara svårare att komma tillrätta med för först måste Mergim förstå konskekvenserna av sitt handlande och hur det kommer påverka hans eget liv framöver. Detta kommer att fortsätta så länge ingen tillrättavisar Mergim tyvärr. Ibland får man tänka utanför ordspråket "blod är tjockare än vatten" inte försvara blint till vilket pris som helst för det är inte att hjälpa honom.

Betyder inte att man hatar någon för att man påminner en person och ger alternativ till ett bättre agerande och man måste också tänka på den person som råkar ut för Mergims vredesattacker.
2020-05-12, 12:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos

Det är just smarta vi är, dela upp rösterna på Mergim och Lennie så Sami står som vinnare. Mergim kommer att få sina fiskar varma när han kliver ut som tredje person var så säker.
2020-05-12, 12:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja fy fan.. Är det synd om Mergim..?! Tror dessutom detta klippet var med för att smöra för Mergim än en gång och visa hans ursäkt som egentligen inte har med sportlov att göra.. Tyvärr kunde inte Mergim hålla truten så nu fick vi tittare vatten på vår kvarn en gång till.

Ja eller hur? Han bekräftar ju det som vi hela tiden förstått att han verkar inte vilja ändra sig utan han behöver öva sig på att uppodla ödmjukhet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in