2020-05-12, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hehe, jag med EuroD!

Fast egentligen är det ju tyvärr helt logiskt att TV4 lyckats dra dit dom absolut sämsta (utom sångarsnubben då) "experterna" genom tiderna till denna, fullständigt osannolikt usla säsong.

Det är ingen tvekan att TV4, varken kan eller ska syssla med sånt här längre!

Enda chansen att uppliva Big Brother från dom döda är att Femman tar över igen (eller möjligtvis Trean), tror Filip och Fredrik skulle bli eminenta programledare och med sponsorer och riktig musik så klart!

Och dessutom till det viktigaste, återinföra telefonröster så svennebanans röst är den som räknas, INTE några patetiska "influensers" med sina hjärntvättade och hjärndöda "följare"!

Har läst här att någon tyckte David Hellenius, vore ett alternativ men det är ju fullständigt uteslutet, då det per automatik skulle innebära att vedervärdiga pk-TV4 ändå skulle vara inblandad.
Dessutom är Hellenius ju lika menlös som Lenny (nästan). 😉

Vi fortfarande normalt fungerande människor som ännu inte är helt marinerade i nutidens vidriga PK-fiering, borde starta en seriös namninsamling om att TV5 ska återta och rädda konceptet Big Brother!

Jag skulle skriva på den listan dir och även tvinga andra i min närhet göra densamma.
David Hellenius är lika hjärndöd och PK-fierad som dom övriga på det statliga TV4, han är lik Lennie till sättet, ja.
Hannah Rosander (nu Widell) som körde programmet i femman 2006 skulle kunna vara en tänkbar programledare igen, dock verkar hon inte vara kvar i kanalen.
Kanal5 profiler idag jag skulle kunna tänka mig är Olle Waller eller Carina Berg, möjligtvis Sofia Wistam. Alla dom tre är gamla rävar inom branschen, roliga utan kiss- och bajshumor och heller inte totalt rubbade. Filip och Fredrik som du nämnde älskar man ju men tror inte dom är av programledarmaterial när det gäller Big Brother, dom behövs i övriga program på femman.

Nej, tillbaka med det gamla orginalkonceptet av programmet i femman. Nomineringar, hårda straff, 100 dagar, ingen som helst kontakt med omvärlden (behövs det så får dom ta det med psykologen i bikten), hårt arbete för att tjäna ihop till mat, cigg/snus, alkohol och annat. Inget "lyxhus" ska det vara heller. Sist men inte minst ska den sociala mediebiten minskas då det till största del fylldes med spam/bottar/troll. Ja just det, allt i huset ska komma från sponsorer som i de första säsonger.
2020-05-12, 11:26
Medlem
Mouchinos avatar
Såg ni att Lennie satt och log när Mergim på klippet kallar Jass för Hund? Hur Lennie kan ge så mycket support till den där människan är under mitt förstånd?
2020-05-12, 11:27
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tror inte Sami bryr sig så mycket om följare. Han är så trygg i sig själv och det är det som gör honom populär. Hoppas han gör sig fin på finaldagen då han är jäkligt snygg när han vårdar sitt yttre. Riktigt fin.
Han har ju tjatat om sociala medier, följare och hur stora alla ska bli när de kommer ut sen dag 1. Nu lär ju han bli överlägset kändast av alla därinne. Ingen kritik, men de verkar tro att de typ är större och kändare än de som är med i PH.

Sami ska vinna. Men blir tufft mot Lennie i en final. Sjukt att en av dessa 4 blir 1 miljon kronor rikare...
2020-05-12, 11:28
Medlem
[quote=Klimakterietanten|71543062]Såg det! Då har jag haft rätt hela tiden.. Han har bara spelat och bad dessutom om ursäkt och fick alla att gå på det för att nu säga att han inte ångrade ngt och att "se det har ju gått bra för mig".. Att han dessutom skrattade när han återberättade för Jasmine att det var där han kallade henne för hund och att hon borde åkt ut dag 1 säger hur mycket som helst.. Nä, jag kommer rösta Ut Mergim om jag får chansen. Stort av Jasmine att fortsätta prata med honom nu.[/QUOT

Håller med..blir nog så för mig också..
2020-05-12, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Lennie till Mergim- Vad sjukt mycket skit du varit med om? Men de som varit utsatta sa han inget om. Tönt Lennie, Mes Lennie och han ska FANIMEJ inte vinna det här.

Ja fy fan.. Är det synd om Mergim..?! Tror dessutom detta klippet var med för att smöra för Mergim än en gång och visa hans ursäkt som egentligen inte har med sportlov att göra.. Tyvärr kunde inte Mergim hålla truten så nu fick vi tittare vatten på vår kvarn en gång till.
2020-05-12, 11:29
Medlem
Julia så i sin live igår att Lennie spelar bara. Vem är 36 år och hoppar runt och beter sig som ett barn. Till och med lennies pappa sa har du börjat hoppa.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Driver du med oss? Följer du omvärlden? Läser du andra trådar på flashback? Vet du vad han gjort? Han skulle sitta i fängelse i en korrekt värld. Skicka sexvideos till småflickor, han är en blottare. HaN SKULLE DEFINITIVT UT MED HUVUDET FÖRE
Vem/vad fan pratar du om?

Edit. Oj fy fan 🤮, hade jag ingen aning om!
Tänkte bara att han var den enda som verkade pro Sami i "panelen", har inte nån susning om vem människan är annat än att han varit med i mello.

Nä, följer tydligen inte omvärlden nog. 🥴
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-12 kl. 11:54.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Hon har också varit vidrig men när det gäller det klippet de blev visade har hon absolut rätt..Sen säger Mergim att han inte ångrar ngt och då hade de precis sett klippet där han bad om ursäkt..hon ifrågasatte ju att han inte varit ärlig med sin ursäkt...

Men varför ska han ångra någonting? Han bad som ursäkt för om han sårat någon och fått någon att må dåligt men han hade heller inte vuxit eller ändrats om han inte gjort det han gjort. Jassa har fan aldrig bett om ursäkt för ett skit. Hon är riktigt jävla vidrig. Oavsett sammanhang. Hon ska inte kasta Sten i glashus. Hon kunde bara släppt det.

Jag är inte ett fan av Mergim och hoppas inte att han vinner men någon jävla måtta får det vara på den där jävla bruden.
2020-05-12, 11:30
Medlem
Lennie är en man på 36 år gammal som tror att allting löser sig så länge vi skjuter det åt sidan, ta inte tag i problemet, krama förövaren är det enda han kan göra. Så ovärdig vinnare. Det enda han har gjort i programmet är att hoppa runt som ett förskolebarn.
2020-05-12, 11:30
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Lennie till Mergim- Vad sjukt mycket skit du varit med om? Men de som varit utsatta sa han inget om. Tönt Lennie, Mes Lennie och han ska FANIMEJ inte vinna det här.

Håller med. Jag har gillat honom men det här mesiga karaktärsdraget är något jag verkligen inte uppskattar. För mig lutar det åt Sami eller Jass nu faktiskt.
2020-05-12, 11:31
Bannlyst
Mergim tappar överallt när han uppför sig som han gjorde nyss, han kommer åka ut härnäst.
2020-05-12, 11:33
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Kollar knappt längre förutom måndagsavsnitten.

Men den där telefonen nära köket, hade den något syfte?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in