Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Du kan ha helt rätt. Absolut. Jag är ingen direkt människokännare och säkert hade jag själv kunnat bli manipulerad av den där mannen. Jag har fortfarande svårt att tro att han har några känslor i kroppen - men som sagt, jag kan inte ens sätta mig in i hur SDs hjärna funkar - den är alldeles för främmande för mig.
Hej @Picasso2
Jo då, det råder ingen som helst tvekan om att den pilske kanin-hövdingen SD verkligen är❗en mästare på att manipulera andra människor, och vederbörande gjorde det och gör det med lätthet.
Visst har du helt rätt i det du tidigare framfört att SD är en riktigt känslokall individ, det finns nog inte så speciellt mycket som berör vederbörande, SD tänker i första hand enbart på sig själv och sina egna behov, att vederbörande sårar andra människor i sin omgivning tycks inte bekomma vederbörande det minsta, stackars L*na Wesstr*m vilket rent helvete hon måste ha haft med denne SD som till och med gick så långt att vederbörande hotade henne till livet och inte bara det, utan SD hotade ävan med att göra hennes barn riktigt illa om LW vägrade att inte följa honom i hans bestämda spår.
Angående då SD slog näven rakt in i gipsväggen och med en sådan okontrollerad kraft att vederbörande fick en fraktur på köpet och händelsen till råga på allt handlade om hans egen lilla dotter, jag är säker på att det kraftfulla slaget i gipsväggen var rena barnleken för SD i jämförelse med vad som ägde rum bakom bullerplanket, då handlade det om ursinnigt våld utan kontroll.
Dödsmisshandeln mot L*na Wesstr*m's huvud och ansikte var grymt, horribelt, sadistiskt, sjukligt, fruktansvärt. Det är helt obegripligt hur en individ kan använda ett sådant tillvägagångssätt mot en totalt försvarslös kvinna och som dessutom hade tre barn ? totalt obegripligt ifrån min sida sett.
Mvh/ @JokerMannen