2020-05-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Jag repeterar:

Kanske INTE så många "svarta" som söker till Big Brother!

Ska dom som castar kidnappa ett gäng för att du ska bli nöjd och det ska se rättvist ut i TV?
Ursula45: SVARTA. Skit i att kommentera. Trams. Inte ok.
2020-05-11, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sluta kommentera den där. Svarta? Rätt nedlåtande...

Jag vet, blir bara så förbannad på trams. Därför jag satte " "

Har skrivit mitt sista svar till denna där nu
2020-05-11, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej Sami kommer inte backa för Mergim. Nu jäklar kan det hända saker!
Denna vecka blir mest spännande! Oj oj oj....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim ska inte ha någon finalplats. Tror du verkligen Lennie har större chans att vinna än Sami?
Nej men jag vill inte riskera. Ogillar Jasmine också så jag bryr mig verkligen inte vem av de två som får 3e eller 4e plats. Det är ingen skillnad. Mergim är redan i finalveckan. Spelar ingen roll egentligen om han åker ut fredag eller nästa måndag. Men jag tycker det är smartare rent strategiskt att ha kvar Mergim än Jasmine tre dagar extra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Är bbpolisen en trovärdig källa? (Vem driver det kontot ens?) har iaf avslöjat vilka som kommer in på besök i veckan

så vilka kommer in i veckan?
2020-05-11, 22:58
Medlem
Så fort en svart kvinna kom in i huset som Isabel så började alla i huset hata henne
2020-05-11, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej men jag vill inte riskera. Ogillar Jasmine också så jag bryr mig verkligen inte vem av de två som får 3e eller 4e plats. Det är ingen skillnad. Mergim är redan i finalveckan. Spelar ingen roll egentligen om han åker ut fredag eller nästa måndag. Men jag tycker det är smartare rent strategiskt att ha kvar Mergim än Jasmine tre dagar extra.

Hade varit så tillfredsställande att Mergim åker ut först i finalveckan och tvingas säga hejdå till sin älskade Lennie
2020-05-11, 22:59
Medlem
zzxxccvvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jassa förtjänar inte vara kvar så mycket hon klagat och velat lämna så får hon stanna, frida borde ha stannat kvar. Hon är skådespelare delux fyfan!!! BB är riggad 💯 dom favoriserar henne det har man sätt flera gånger.
SETT!!! Man ser med ögonen, inte sär.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Denna vecka blir mest spännande! Oj oj oj....
Och även här! Jag döööör! NU trappar vi upp! Jävligt kul att Jullan tackar fb och hälsar hon älskar oss. Jag skrev right back to you. ❤️❤️❤️👍👍👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så fort en svart kvinna kom in i huset som Isabel så började alla i huset hata henne
Varför måste du alltid trolla om något nytt samtalsämne varje månad?
2020-05-11, 23:01
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad har du emot vita?

Sami tar hem det här. och han är Halv Afrikan
2020-05-11, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hade varit så tillfredsställande att Mergim åker ut först i finalveckan och tvingas säga hejdå till sin älskade Lennie
Ja men eftersom det ryktas om gamla deltagare som kommer in både onsdag och torsdag lär den på 4e plats ryka tidigast fredag. Tror inte det spelar så stor roll. Men förstår hur du menar! Jag tror redan det är förutbestämt att det ska vara två killar och en tjej i final så Mergim ryker nog ändå.
Sami klarar sig förhoppningsvis!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in