2020-05-11, 23:03
Medlem
kendallos avatar
Glasman och Julia! Om ni läser här: Ni två tillsammans med Sami (som kommer ut som vinnare nästa vecka) -ni tre ÄR Big Brothers största och enda behållning denna säsong! Jag tror jag kan tala för många här som helst hade sett er tre i finalen! Tack för allt ni bjudit på!
2020-05-11, 23:04
Medlem
__Alez__s avatar
Glasman och Julias live är bättre underhållning.

Julia älskar flashback. Sagt det flera gånger.
2020-05-11, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Varför måste du alltid trolla om något nytt samtalsämne varje månad?
För att du OCH jag ska ha någon att bråka med. Så nu slutar vi kommentera den där Ursula45. Iaf, jag. 😳😳😳😳
2020-05-11, 23:06
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej Sami kommer inte backa för Mergim. Nu jäklar kan det hända saker!

Sami har jävlats med honom men han har sagt att han gillar Mergim mycket mer, Mergim har sagt samma sak tillbaka. Jag tror på Samis ord men inte på Jasmines ord hon gör det för att se snäll ut i tv allt hon gör är ett skådespel hon är inte ärlig eller äkta mot någon.
Medlem
Dukanva85s avatar
Nästan 100 dagar har gått och ännu har inte folk förstått vilka som trollar i tråden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej men jag vill inte riskera. Ogillar Jasmine också så jag bryr mig verkligen inte vem av de två som får 3e eller 4e plats. Det är ingen skillnad. Mergim är redan i finalveckan. Spelar ingen roll egentligen om han åker ut fredag eller nästa måndag. Men jag tycker det är smartare rent strategiskt att ha kvar Mergim än Jasmine tre dagar extra.

Nej nej nej. Inte mergim till final. Det spelar ingen roll hur mycket ni tänker strategi. Jasmine är nog starkare än Mergim så om hon står med Lennie och Sami blir det summa kardemumma. Själv känner jag totalt motstånd till att ngn som betett sig som Mergim och inte varit med på alla tävlingar och dyl ska vara bland de 3 bästa. Han har minst 4 varningar och ändå kvar! Nej får inte hända!
2020-05-11, 23:08
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Glasman och Julia! Om ni läser här: Ni två tillsammans med Sami (som kommer ut som vinnare nästa vecka) -ni tre ÄR Big Brothers största och enda behållning denna säsong! Jag tror jag kan tala för många här som helst hade sett er tre i finalen! Tack för allt ni bjudit på!
Håller med. Utan dom så hade det inte vart något BigBrother.
2020-05-11, 23:09
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Nej nej nej. Inte mergim till final. Det spelar ingen roll hur mycket ni tänker strategi. Jasmine är nog starkare än Mergim så om hon står med Lennie och Sami blir det summa kardemumma. Själv känner jag totalt motstånd till att ngn som betett sig som Mergim och inte varit med på alla tävlingar och dyl ska vara bland de 3 bästa. Han har minst 4 varningar och ändå kvar! Nej får inte hända!

Jasmine är så bra mmm... hon ska ut hon är fake och skådespelare, hon har bråkat sagt massa skit också glöm inte det också , Mergim har förändrats kommit långt gjort värsta redan och är stark exakt som Sami sa. Ingen är perfekt i huset eller i världen klart det finns negativa saker med alla.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-11 kl. 23:12.
Medlem
Fyra pers står och glor på ett skadedjur, underhållning!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Glasman och Julias live är bättre underhållning.

Julia älskar flashback. Sagt det flera gånger.
Det är trevligare med deras Live än BB
Det säger ju allt
2020-05-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nästan 100 dagar har gått och ännu har inte folk förstått vilka som trollar i tråden.
Jodå.
2020-05-11, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Så blir det. Mergim ut, denna vecka om det går.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in