2020-05-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
Måste erkänna att det skulle ge mig en tillfredställelse att se Jasmine vinna. Det skulle svida rejält för otyget Amilia att Jasmine är snyggare och får "prinsen" sedan pengarna.

Sami har jag hejat på sedan dag ett även om han varit en surgurka och inte alltid så rolig som jag hoppats på så är han värdig vinnare.

Lennie har växt i och jag skulle gärna ha honom som anställd, värd att vinna. Hoppas att han dumpar sunkiga rosa rummet vänner och umgås med rejält folk utanför.

Mergin skulle sparkats ut för längesedan av produktionen, om de varit konsekventa. Han är INTE värd någon finalolats utan en plats på uppfostringsanstalt.

Hade varit drömmen att se Jasmine vinna, Amilia hade ju nog inte klarat av det..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Yes! Sami är kvar!! Det här var viktigt! Tycker personligen även att det var rätt person som åkte av dessa tre, men det viktiga för mig är att Sami är kvar!

Inget hat till Frida nu snälla! Låt oss bara stänga den dörren och se framåt, vi är bättre än mobbarna i pink room!

Japp. Nu stänger vi den dörren också och går vidare till nästa vecka. Saknar dock Julia fortfarande och önskar Frida hade fortsatt med den linjen hon började med, att inte pakta och välja sida, utan bara varit sig själv och med alla. Men nu är det som det är och hoppas hon kan få komma ut i samhället utan massa hat.
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Oerhört viktigt att vi är det om det blir utröstning! Vi får givetvis inte få hybris, vore farligt!

Men jag har SÅ himla svårt att tro att det blir utröstning igen. Men vem vet. Sjukt spännande iaf, hoppas alla har koll på liven och appen om det skulle ske någon plötslig omröstning!

Personligen tycker jag det klokaste är att invänta vad glasman, julia och sami-kontot bestämmer sig för om det blir utröstning och så kör vi likadant. Eller vad säger ni andra som också vill ha Sami kvar?
Rösta kvar hädanefter vore ju nice, annars håller jag med om att vänta o se är vägen att gå...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Håller med dig och att Mergim dessutom belönas med en finalplats är bara så...... Jag har inte ens ord på det?
Ut. För sin egen skull. Han kommer brinna av på riktigt denna vecka. Sååååå utanför.... hänvisad til Jassa, som han hatar. Leeeeeenie och Sami! Han dööööööör.
Medlem
smoker27s avatar
Jippiiiii äntligen åkte hon ut nu är det rätt personer som är i finalveckan nu hoppas jag på att Mergim åker nästa utröstning. Sen så ser min lista såhär.
1.Sami
2.Lennie
3.Jasmine
4.Mergim

Tack å Hej leverpastej
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tycker det är jävlig skön stämning nu!
Tycker fortfarande vi ska ha kvar alla tre killar som topp 3 för att säkra Samis röst då bögparets fans splittrar sig. Jassa ut i veckan. Men vi vet ju inte. Kanske alla fyra ska vara med i finalen.

Mergim ska inte ha någon finalplats. Tror du verkligen Lennie har större chans att vinna än Sami?
2020-05-11, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja. Annars swishar vi valfri summa till Sami. Vinnare. ❤️❤️❤️👍👍👍👍

Helt med på den. ge mig numret bara
Sami är den som behöver den mest, men inte pratar om den.

Har iof inte hört Lennie säga något om vad han ska göra för pengarna om han vinner. Nån som hört han sagt ngt om det?
2020-05-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så en tv serie med 16 vita och 1 svart är representation??

Jag repeterar:

Kanske INTE så många "svarta" som söker till Big Brother!

Ska dom som castar kidnappa ett gäng för att du ska bli nöjd och det ska se rättvist ut i TV?
Medlem
Så får inte lennie hänga med Sami längre???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Håller med dig och att Mergim dessutom belönas med en finalplats är bara så...... Jag har inte ens ord på det?
Man vill ha drama. Nu kommer det.... stort! Sami backar inte för Mergim. Började då Sami retade om Bus... Sanna mina ord. Denna vecka!!!!!
2020-05-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag undrar om Lennie och Mergim kommer fortsätta den här störda relationen utanför huset. Kan hända att Mergims föräldrar sätter stopp för det. Om inte så kanske Lennie har fått en stalker på halsen.
Det är verkligen en obehaglig relation så hoppas att den dör ut. Dock så tror jag att Lennies beteende därinne är ett spel då han följt tidigare säsonger och vet vad som gått hem i stugorna. Tvivlar på att han kommer vilja fortsätta relationen på samma sätt på utsidan, då det inte är ett spel om en miljon kronor.

För övrigt undrar jag om Lennie ”dansa” på något annat sätt än att hoppa upp och ner och vifta med armarna upp och ned i sidled?
2020-05-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja. Annars swishar vi valfri summa till Sami. Vinnare. ❤️❤️❤️👍👍👍👍

Men herregud... Varför ska andra betala för skit som han själv satt sig i?
Han har ett jobb o kan gott o väl ta sig ur klistret han själv satt sig i...
Finns definitivt andra mer behövande av pengar i detta samhälle än han.
Ni utmålar han som en gud. Så jäkla obehagligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in