2020-05-11, 22:38
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Till nästa säsong hoppas jag att dom castar fler svarta kvinnor

Varför inte gula kvinnor?
2020-05-11, 22:38
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Har Lennie och mergim blivit sams igen sover dom ihop igen???
100%
2020-05-11, 22:39
Medlem
Citat:
Till nästa säsong hoppas jag att dom castar fler svarta kvinnor
Och svarta män. De bannar du. 👍🤣🤣🤣🤣
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det är ju det här som är så frustrerade att läsa om bland Mergims fans, som pläderar om hur Mergim och Frida är bästisar och kommer umgås livet ut, han skiter fullständigt i Frida, har alltid gjort. Hon har bara fungerat som en egofilt för honom som omfamnar honom för att prata om hur han mår, när han känt sig mottaglig för det. Inget annat.

Frida är delvis skyldig för att hon inte genomskådat detta skådespeleri men jag har nämnt förut att det är lite synd om henne att hon inte förstår vilken liten plats hon har hos honom egentligen.

Han bryr sig bara om sig själv och Lennie. Och har väl inte nämnt en endaste gång att han kommer bli ledsen om hon åker ikväll? Han borde rimligtvis vara orolig då de vet att Sami och Jassa är titrarfavoriter. Men återigen handlar allt om honom.

Håller med dig och att Mergim dessutom belönas med en finalplats är bara så...... Jag har inte ens ord på det?
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Såg inte hela finalen, men såg precis att Jasmine är vidare till final och det känns faktiskt underbart bara för att jag vet att Amilia hade mer än gärna sett henne lämna.. men nu är hon kvar!! Måste kännas så dåligt för Amilia att personen hon ogillar mest är vidare i finalveckan medan hon åkte ut långt tidigare

Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Vilken jävla krigare Jasmine är ändå! Suttit nominerad varje vecka typ men nu är hon den sista tjejen kvar. Amilia som var lagom irriterad på att Jassa kommit till finalveckan....

Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Amilia hade extremt tur att hon aldrig hängde löst under en måndagsfinal tills hon gjorde det första gången, när hon åkte ut. Hon borde åkt redan vecka 4, veckan efter Antys uttåg.

Måste erkänna att det skulle ge mig en tillfredställelse att se Jasmine vinna. Det skulle svida rejält för otyget Amilia att Jasmine är snyggare och får "prinsen" sedan pengarna.

Sami har jag hejat på sedan dag ett även om han varit en surgurka och inte alltid så rolig som jag hoppats på så är han värdig vinnare.

Lennie har växt i och jag skulle gärna ha honom som anställd, värd att vinna. Hoppas att han dumpar sunkiga rosa rummet vänner och umgås med rejält folk utanför.

Mergin skulle sparkats ut för längesedan av produktionen, om de varit konsekventa. Han är INTE värd någon finalolats utan en plats på uppfostringsanstalt.
Senast redigerad av Fruktdraken 2020-05-11 kl. 22:41.
2020-05-11, 22:40
Medlem
Citat:
Varför så få svarta?? Man vill ju ha representation

Kanske inte är så många "svarta" som söker..?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Hoppas vi får rädda Sami under veckan.
Den ende värdige vinnaren av BB2020, från start till slut har han varit sig själv.
Lennie kommer vi aldrig få ut under veckan, så då blir det väl Jassa som måste ryka.
Men jag tror att Mergim blir 3:a, han har inte en chans att vinna.

Vinsten måste gå till underbara Sami!!!
Ja. Annars swishar vi valfri summa till Sami. Vinnare. ❤️❤️❤️👍👍👍👍
Medlem
Tycker det är jävlig skön stämning nu!
Tycker fortfarande vi ska ha kvar alla tre killar som topp 3 för att säkra Samis röst då bögparets fans splittrar sig. Jassa ut i veckan. Men vi vet ju inte. Kanske alla fyra ska vara med i finalen.
2020-05-11, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Kanske inte är så många "svarta" som söker..?
Så en tv serie med 16 vita och 1 svart är representation??
2020-05-11, 22:41
Medlem
Skvistens avatar
Inte helt omöjligt att Lennie försvinner ”spårlöst” efter att han gått ut ur huset.
2020-05-11, 22:42
Medlem
Mouchinos avatar
Helt otroligt, från det att Lennie gick och tröstkramade Mergim i köket efter pratstunden på utegården så är nu allt frid och fröjd. Ännu lyckligare är väl Mergim att Frida åkte ut också.
2020-05-11, 22:43
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Varför så få svarta?? Man vill ju ha representation
är väll typ 1% svarta i sverige och 10% ljusa invandrare.
Så 1 på 100 borde vara svart som deltar isåfall. så det inte blir orättvist BigBrother.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in