Citat:
Ursprungligen postat av
Sar00
Såg inte hela finalen, men såg precis att Jasmine är vidare till final och det känns faktiskt underbart bara för att jag vet att Amilia hade mer än gärna sett henne lämna.. men nu är hon kvar!! Måste kännas så dåligt för Amilia att personen hon ogillar mest är vidare i finalveckan medan hon åkte ut långt tidigare
Citat:
Ursprungligen postat av
-Luilv-
Vilken jävla krigare Jasmine är ändå! Suttit nominerad varje vecka typ men nu är hon den sista tjejen kvar. Amilia som var lagom irriterad på att Jassa kommit till finalveckan....

Citat:
Ursprungligen postat av
Nolan11
Amilia hade extremt tur att hon aldrig hängde löst under en måndagsfinal tills hon gjorde det första gången, när hon åkte ut. Hon borde åkt redan vecka 4, veckan efter Antys uttåg.
Måste erkänna att det skulle ge mig en tillfredställelse att se Jasmine vinna. Det skulle svida rejält för otyget Amilia att Jasmine är snyggare och får "prinsen" sedan pengarna.
Sami har jag hejat på sedan dag ett även om han varit en surgurka och inte alltid så rolig som jag hoppats på så är han värdig vinnare.
Lennie har växt i och jag skulle gärna ha honom som anställd, värd att vinna. Hoppas att han dumpar sunkiga rosa rummet vänner och umgås med rejält folk utanför.
Mergin skulle sparkats ut för längesedan av produktionen, om de varit konsekventa. Han är INTE värd någon finalolats utan en plats på uppfostringsanstalt.