2020-05-11, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag har röstat med appen i min mobil.(Frida, ut) Var röstar man mer nånstans. Verkar som att ni röstat 2 ggr? Jag röstar aldrig på något i vanliga fall men känner att det är dags för att rädda den enda normala deltagaren Sami.
Från 2 olika konton på 2olika enheter. Ena cmoreappen och andra från tv4play gratiskontot. Så gjorde jag...
2020-05-11, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Jag tycker inte bråket mellan Mergim och Frida va så farligt. Jag är inget stort fan av Mergim men att lyfta bråket till den nivån som vissa gör är bara löjligt.

Jag tror Mergim är den som mår sämst av alla där inne och har så gjort länge. Han är vilsen i sin sexualitet för han tillåts inte vara den vill vara för det är haram. Han är så tänd på Lennie att han knappt tål att någon annan tittar på han.

Skönt att säsongen snart är slut. Av de som är kvar är Sami den enda som är värd miljonen. Frida sjönk enormt i mina ögon efter att hon sabbade gymmet för Sami.
Håller med dig helt! Larvigt bråk! Sami enda värdiga vinnaren!
2020-05-11, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
TV4 och Cmore apparna.
Tack för svaret! Jag har bara TV4 play men förhoppningsvis gör min röst på nudistgrisen någon nytta.
2020-05-11, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Tack för svaret! Jag har bara TV4 play men förhoppningsvis gör min röst på nudistgrisen någon nytta.
Skaffa cmoreappen och kör prova på fritt. Efter provperioden 139 kr/mån - avsluta när du vill
2020-05-11, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Skaffa cmoreappen och kör prova på fritt. Efter provperioden 139 kr/mån - avsluta när du vill
Jag nöjer mig nog med TV4 men tack för tipset. Förhoppningsvis hänger det inte på just den rösten som inte går att genomföra. Jag hoppas verkligen att julskinkan försvinner ikväll och åker hem till stian.
2020-05-11, 11:57
Medlem
Om bråket var ingenting skulle inte mergim ha blivit inkallad till bikten och fått en varning och jas och sami blev även oroade där
2020-05-11, 11:59
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja vad ska man säga? Säger en hel del om vårt samhälle det är väl allt.

I övrigt så håller jag med om att Mergim beter sig såhär ostabilt för att han dels får hålla inne sin aggression i huset numera och den sipprar ut från alla möjliga håll förklädd som "skoj", och dels för att han inte får leva sitt liv som han vill. Det är uppenbart för mig att hans bibel av problem grundar sig i hans identitetskris.
Det är en vilsen gosse, just vilsna gossar kan bli farliga mot sin omgivning då vilsenhet leder alltför många gånger till aggression/våld och förakt mot andra människor.
2020-05-11, 12:01
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Om bråket var ingenting skulle inte mergim ha blivit inkallad till bikten och fått en varning och jas och sami blev även oroade där
Han tog strypgrepp, slog henne i ansiktet och sparkade hårt. Att sedan Frida inte fattar är inte förvånande allt annat än bara kärlek och positivitet är livsfarligt enligt henne.
2020-05-11, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han tog strypgrepp, slog henne i ansiktet och sparkade hårt. Att sedan Frida inte fattar är inte förvånande allt annat än bara kärlek och positivitet är livsfarligt enligt henne.
Sjukt hur vissa försvarar honom framförallt tjejer
Han sa att han skulle smocka till henne med nävarna om dom var utanför huset även om dom "skojade" om alex hade gjort detta skulle folk vilja ha ut honom och i fängelse lol
2020-05-11, 12:05
Medlem
Citat:
Inte helt ovanligt att den som råkar ut för slag tar på sig skuld och skam. Mergim hade brunnit av vid första dasken på rumpan om det vore det omvända.
2020-05-11, 12:12
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Det är en vilsen gosse, just vilsna gossar kan bli farliga mot sin omgivning då vilsenhet leder alltför många gånger till aggression/våld och förakt mot andra människor.
Så är det verkligen.

Haha BB har tagit bort hela Mergim debatten bland deras kommentarer. Bara massa hjärtan kvar. Gose. Är Mergims familj medlemmar i kosovomaffian?
2020-05-11, 12:20
Medlem
Får Mergim stanna kvar i huset eller skickar de ut honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in