Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Jag är så jävla arg så jag spricker. Först har Mergim lashat ut på tjejerna med att kränka dem som de inte är ett skit värda. Varningar på varningar men nej han får vara kvar. Han har drygat sig mot Frida i flera dagar och nu går han över till fysiska angrepp? VAD ÄR DETTA?
En hemsk tanke har kommit till mig.. varje gång Mergim på senare tid har gjort ngt dumt eller fått fördelar så springer han till bikten både före, under tiden och efter flera gånger.. Kan det vara så att ngn som jobbar där ger honom lite tips och idéer för att få som de vill i röstningar och dyl..?
Nu hänger Frida mot två starka och Mergim och Lennie vill ju ha med Frida till finalen och genom att utsätta henne för detta får tittarna mer sympati och medlidande med Frida..
Annars hittar jag ingen förklaring till att Mergim har lyckats hålla inne allt på senare tid och nu startar han två skojbråk på kort tid och därmed ihop med massa spring till bikten..?
Efter bikten när det har vankats fördelar har han varit glad trots att han varit sur som ättika innan han går in för att ta ett exempel.. och tävlingarna har ju varit sådana som är svåra för en storväxt och tung person om jag får säga så..
Bråket med honungen var ju med Mergim och Lennie och tjejerna, men det är bara samis reaktion efteråt som belysts, och han var ju inte ens med och tog fridas tavla.. Nä, nåt lurt är det allt.