2020-05-11, 09:38
Medlem
Angående bråket mellan albanen och DumFrida så kan jag redan nu se hur kommentarerna kommer se ut om att det är gulligt och hur mycket dom förtjänar en plats i final, speciellt han.
2020-05-11, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag är så jävla arg så jag spricker. Först har Mergim lashat ut på tjejerna med att kränka dem som de inte är ett skit värda. Varningar på varningar men nej han får vara kvar. Han har drygat sig mot Frida i flera dagar och nu går han över till fysiska angrepp? VAD ÄR DETTA?

En hemsk tanke har kommit till mig.. varje gång Mergim på senare tid har gjort ngt dumt eller fått fördelar så springer han till bikten både före, under tiden och efter flera gånger.. Kan det vara så att ngn som jobbar där ger honom lite tips och idéer för att få som de vill i röstningar och dyl..?

Nu hänger Frida mot två starka och Mergim och Lennie vill ju ha med Frida till finalen och genom att utsätta henne för detta får tittarna mer sympati och medlidande med Frida..

Annars hittar jag ingen förklaring till att Mergim har lyckats hålla inne allt på senare tid och nu startar han två skojbråk på kort tid och därmed ihop med massa spring till bikten..?

Efter bikten när det har vankats fördelar har han varit glad trots att han varit sur som ättika innan han går in för att ta ett exempel.. och tävlingarna har ju varit sådana som är svåra för en storväxt och tung person om jag får säga så..

Bråket med honungen var ju med Mergim och Lennie och tjejerna, men det är bara samis reaktion efteråt som belysts, och han var ju inte ens med och tog fridas tavla.. Nä, nåt lurt är det allt.
2020-05-11, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Det var glutenfria mannagryn så vad e problemet ?
Mannagryn är ju den innersta delen av vetet, så det är svårt att göra glutenfritt....
2020-05-11, 10:04
Medlem
esetts avatar
En annan sak jag märkt angående Lennie och Mergim är att Lennie börjat säga till andra, att fråga Mergim om att följa med och röka, fråga mergim om han vill vara med och spela FMK. Kan det vara ett sätt för Lennie inte vill ha Mergim runt sig hela tiden?
2020-05-11, 10:32
Medlem
herpesvårtas avatar
Alltså att se videon på Mergim gå över gränsen ytterligare en gång gör mig fruktansvärt obekväm. Vad i helvete håller han på med? Varför tar han ut sin frustration över Frida? Är det för han kan?

Och Frida bara nervösskrattar vilket gör det än mer obekvämt. Han ger henne en LAVETT och hon skrattar obekvämt när han ger den. Varför i helvete har Frida så svårt att sätta gränser?

Till de andras försvar så såg de nog inte så mycket i mörkret, men både Jassa och Sami sa faktiskt NÅGOT till skillnad från Lennie Limkäft.

Vill inte ens föreställa mig hur kommentarerna från fansen ser ut nu, "Syskonkärlek ju, de älskar varandra, har ni aldrig brottats med er syskon?"
2020-05-11, 10:37
Medlem
På betsafe ligger Frida sämst till med 1.65 i odds. Dom brukar ha rätt så det blir förhoppningsvis hon som lämnar ikväll. Däremot så har inte oddsen förändras nånting sen dom blev nominerade i torsdags. Brukar ju annars förändras hela tiden. Hoppas det inte är nåt lurt.
2020-05-11, 10:40
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Och tro mig han var definitivt rädd för alex. Jag är från orten och jag minns hur mergim sa till frida att han inte är rädd för alex och att han skulle ge han en 43a i ansiktet. man snackar bara om att man inte är rädd för en person bakom ens rygg om man faktiskt är rädd. Och han våga fan inte ens konfrontera alex. Jag såg hans blick när alex konfrontera honom och jag har sett såna blickar förr när folk blir rädda.
😂
Du är så skrattretande genomskinlig, enda "ort" du är ifrån är den villaförort till det mellanstora samhället du (troligen) bor i.

Du är ju (troligen) en korkad man i trettioårsåldern som har åt helvete för mycket fritid pga Corona och därför sitter och skämmer ut dig totalt genom att trolla och spamma på flashback.

Skäms på dig, vuxna "man"! 😉

On Topic. Kan det verkligen vara så att "strypgate", var ett skådespel för att ge äckliga Frida ännu mera fullständigt oförtjänt sympati? 🤔
2020-05-11, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Alltså att se videon på Mergim gå över gränsen ytterligare en gång gör mig fruktansvärt obekväm. Vad i helvete håller han på med? Varför tar han ut sin frustration över Frida? Är det för han kan?

Och Frida bara nervösskrattar vilket gör det än mer obekvämt. Han ger henne en LAVETT och hon skrattar obekvämt när han ger den. Varför i helvete har Frida så svårt att sätta gränser?

Till de andras försvar så såg de nog inte så mycket i mörkret, men både Jassa och Sami sa faktiskt NÅGOT till skillnad från Lennie Limkäft.

Vill inte ens föreställa mig hur kommentarerna från fansen ser ut nu, "Syskonkärlek ju, de älskar varandra, har ni aldrig brottats med er syskon?"
Jaa!! Chockade att Lennie inte sa ngt... not 🙄
2020-05-11, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
På betsafe ligger Frida sämst till med 1.65 i odds. Dom brukar ha rätt så det blir förhoppningsvis hon som lämnar ikväll. Däremot så har inte oddsen förändras nånting sen dom blev nominerade i torsdags. Brukar ju annars förändras hela tiden. Hoppas det inte är nåt lurt.

Tyckte det var oväntat högt odds på Frida, skulle precis gå in och betta då sänkte dom oddset på Frida från 1.65 till 1.50.
2020-05-11, 10:44
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Mergim och Fridas bråk från i natt.

https://youtu.be/NspjCD_8n50

Tack för filmen. Man ser ju helt klart att detta är ett skojbråk. Varför hetsar Flashback upp sig?
2020-05-11, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Vad är det för underliggande agg Mergim har mot Frida egentligen?? Kan de vara så att han egentligen inte gillar henne och håller en fasad? När Amilia var där pratade ju dom Såå mkt skit om Frida innan de blev ”vänner”
Han är svartsjuk för att hon har intresse för Lennie och de brukar massera varandra. Medan han själv får leva i garderoben. Om han bara kunna komma ut son ultra gay och jobba som dragqueen tror jag en del av hans aggressionsproblematik hade minskat. Fyfan vad jag vill han ska lämna, fast samtidigt ha kvar honom för att säkra Samis vinst lätt. Men han lär ju ryka i veckan ändå. Tror inte han klarar sig mot varken Lennie, Sami eller Jasmine i en röstning där vi får rädda kvar.
Dock konstigt beteende av Frida. Jag tror hon genuint är helt okej med hur hårdhänt det var. Hon skrattade under hela tiden, nej jag tyckte inte det verkade som ett nervöst skratt. Hon sa ju till och med efter han lämnade rummet att det bara var kul mellan dem. Men hon är ju öppen med att hon gillar hårda slag.
2020-05-11, 10:47
Medlem
mscatzys avatar
Pratar inte Lennie och Mergim med varandra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in