2020-05-11, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och framför allt Lennie mesen som är sk "storebror" till Mergim. UNDER ALL KRITIK och samma gången innan han höll på och drygade sig mot Frida. Lennie bara låg där som en feg ynkrygg. Den enda som faktiskt sa till Mergim var Jass. Sami sa väl nånting har jag för mig men Lennie är ju så rädd för att bli osams med underbara Mergim. Usch!
Men Sami är ju lika dålig, Han är för konflikträdd imo. Han borde ställa sig upp mot Mergim och hans beteende mer. Alex skulle direkt gå emot sådant. Det kan fan ingen säga något emot.
2020-05-11, 02:11
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Minns hur alla här på fb blev lack på att han konfrontera mergim då på matbordet. Who cares? Det var bara en fråga han ställde Mergim och han gick därifrån. Sedan så försökte han ta upp det med honom enbart och amilia behövde försvara honom lol.

Ojoj, jag trodde Flashback skulle stötta Alex i detta.
2020-05-11, 02:12
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men Sami är ju lika dålig, Han är för konflikträdd imo. Han borde ställa sig upp mot Mergim och hans beteende mer. Alex skulle direkt gå emot sådant. Det kan fan ingen säga något emot.

Problemet med Alex är att han är sämst på att argumentera, det krävs en manlig version av Amilia för att gå emot Mergim.
Senast redigerad av coconutoil 2020-05-11 kl. 02:14.
2020-05-11, 02:13
Medlem
Mergim ska inte ha någon jävla finalplats. Plockar inte BB ut honom ska han ut snarast möjligt. Jag skiter fullständigt i om "Mergim och Lennie-fans" då får fler röster att lägga på Lennie. Är Sami så jävla svag mot Lennie så förtjänar han ju inte att vinna ändå. Ingen av de som är kvar har uträttat några stordåd i huset. Usch så skönt att detta snart är över.
2020-05-11, 02:13
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Då skulle jag nog rekommendera dig att läsa mer om religionen och vad den säger om kvinnorna.
Mergim är bara en otrolig omogen och ointelligent person som inte vet att det finns vissa gränser som han inte ska passera, sen tycker jag att produktionen har hanterat allt när det kommer till Mergim otroligt dåligt. Hur han har betett sig har varit oacceptabelt i många fall, produktionen bodde ha slängt ut honom för längeee sen... Mergim tror säkert att han är en värdig vinnare, men tillomed Frida är mer värd att vinna än honom för enligt mig så har han varit en av dem som har betett sig sämst inne i huset

Islams dåliga kvinnosyn finns det gott om bevis för, antar att du är muslim själv eftersom du kör dom där argumenten.

Frida är den som är mest värdig att vinna Big Brother 2020, därefter Lennie, Sami.
2020-05-11, 02:15
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Problemet med Alex är att han är sämst på att argumentera, där föll han platt.

Jag tyckte Alex skärpte till sig och argumenterade bra mot Mergim.

Du tänker nog på han och Victoria där han alltid bad om ursäkt tillslut fast han inte borde ha gjort det.
Medlem
Citat:
Problemet med Alex är att han är sämst på att argumentera, där föll han platt.

Sett delar av lives Alex haft på instagram. Han bara upprepar sig, gnider händerna mot varandra, klickar och ger trötta hintar om saker som aldrig kommer ske. Till och med Mergim kan mangla ner honom i en argumentation
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzxxccvv
Sover Mergims försvarare? 🤔
Jag är vaken 👋 va ett brottargrepp (som både jass och Frida förklarade) så inte direkt så han höll händerna kring halsen som det låter på vissa. Men helt klart gick det överstyr! Håller även med att Lennie veeeerkligen borde ta detta med sin "lillebror" så han förstår när han går över gränsen. Alla ligger bara tysta och sen skrattar dom över att han blev sur.
Han har grymt svårt styra sina känslor, blir nog extremt mkt extra där inne. Och nu med separationsångest och ensamhetskänslor på det Men får hoppas han får hjälp med detta utanför. Som jass sa nyss, (som är lite likadan) att man måste tänka på hans ålder och hans svårighet att styra sina impulsiva känslor, hon har börjat lära sig nu mer och mer. Men absolut att BB borde ta detta med han, när ingen av de andra verkar göra det.
2020-05-11, 02:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim ska inte ha någon jävla finalplats. Plockar inte BB ut honom ska han ut snarast möjligt. Jag skiter fullständigt i om "Mergim och Lennie-fans" då får fler röster att lägga på Lennie. Är Sami så jävla svag mot Lennie så förtjänar han ju inte att vinna ändå. Ingen av de som är kvar har uträttat några stordåd i huset. Usch så skönt att detta snart är över.

Håller med dig. Detta är inte underhålling längre
2020-05-11, 02:18
Medlem
Citat:
Problemet med Alex är att han är sämst på att argumentera, det krävs en manlig version av Amilia för att gå emot Mergim.
Kanske men han är bra på att stoppa konflikter och bråk
2020-05-11, 02:19
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Islams dåliga kvinnosyn finns det gott om bevis för, antar att du är muslim själv eftersom du kör dom där argumenten.

Frida är den som är mest värdig att vinna Big Brother 2020, därefter Lennie, Sami.

Det handlar inte om kvinnosynen inom islam utan att du vägrar inse att Mergim är fakemuslim.
2020-05-11, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag är vaken 👋 va ett brottargrepp (som både jass och Frida förklarade) så inte direkt så han höll händerna kring halsen som det låter på vissa. Men helt klart gick det överstyr! Håller även med att Lennie veeeerkligen borde ta detta med sin "lillebror" så han förstår när han går över gränsen. Alla ligger bara tysta och sen skrattar dom över att han blev sur.
Han har grymt svårt styra sina känslor, blir nog extremt mkt extra där inne. Och nu med separationsångest och ensamhetskänslor på det Men får hoppas han får hjälp med detta utanför. Som jass sa nyss, (som är lite likadan) att man måste tänka på hans ålder och hans svårighet att styra sina impulsiva känslor, hon har börjat lära sig nu mer och mer. Men absolut att BB borde ta detta med han, när ingen av de andra verkar göra det.

Snälla sluta snacka om snorungens ålder som ett bra argument till att bete sig illa. Han är 21 inte 12. Som vi vet spelar det ingen roll om man är 21 eller 51 - man kan bete sig illa ändå.
Han har grava problem och troligen multipla psykiatriska diagnoser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in