2020-05-08, 22:38
Medlem
svepets avatar
Det mest roliga med hela honungspranket är ju att om det hade varit Sami som utfört det så hade det hyllats som årets Big Brother-moment i denna tråden. Men så fort någon skojar med Naziraggaren så är det bara ett elakt mordförsök oavsett om det som i detta fallet var en kedja av pranks mellan två parter.
2020-05-08, 22:38
Medlem
fittorna sitter fortfarade och skrattar och snackar om är man med i leken så får man den tåla
2020-05-08, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Gillar dig mer och mer 👍
Haha, du hinner säkert ändra dig inom ett par dagar. 😘
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag är faktiskt jävligt less på den här smutskastningen som pågår från båda sidorna nu och alla väntar likt rovdjur i gräset på att "motståndaren" ska tappa så mycket på en gaffel på den andra så det kan hetsas om ett regelbrott.

Kritiken mot Mergims beteende har enligt mig varit befogad men jag är partisk så kan inte direkt uttala mig. Men att detta nu ska bli ett ytterligare jävla drev mot Sami för att han blev blev arg nu får mig att bara räkna minuterna till den 18e maj så att vi kan få skiten överstökad. Pissmänniskor!

Och Frida, du bäddar din säng för sista gången på måndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Fan vad obehaglig frida är när hon fastnar med blicken. Stänger ner direkt
Ja, visst är det obehagligt? Hon är verkligen helt tom och utzoomad.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Lennie sa till Amilia när de pratade den barnveckan när hon kände sig utanför och hon var skitledsen då hon upplevde att Lennie går undan från henne och just den natten ville han sova själv. Det kom sen fram under det samtalet att Lennie tycker Amilia är påhängsen när hon dricker och då undrade hon hur han kan sova med Mergim alla de gånger han varit full? Lennie svarade då att han upplevde likadant med Mergims närgångenhet men att han inte vet hur han ska hantera eller ta det med honom! Klippet finns men de har raderat just den biten när han säger detta till Amilia.
Glömde säga att ...Jo han sa att han tyckte det var jobbigt för att nån av dom alltid blev ledsen. Men även hon fattade att han skulle välja mergim ändå. Vilket han som höll med om..
2020-05-08, 22:41
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, du hinner säkert ändra dig inom ett par dagar. 😘
Haha jamen jag är glad för den lilla stunden i så fall 😂😘
2020-05-08, 22:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Den här kvällen kommer sluta med att Frida gråter över att Sami är arg på henne.

Mmm man riktigt ser hur kuggarna går i skallen på henne. "Hur ska jag rädda det här? Jag gick för långt. Hur går det här ihop med kääärleksbudskapet?"

Eller nej, hon tycker nu att "de är fett löjliga"
2020-05-08, 22:44
Medlem
Kleinbeins avatar
"Det var helt klart annan frustration han tog ut där" Ja eller så betedde ni er som fittor helt enkelt, Frida
2020-05-08, 22:44
Medlem
Inte sett vad som skett idag.

Men tyckt Sami har förändrats helt sedan Julia åkte.

Han är mycket mer aggressiv och på hugget.
2020-05-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Kom in i liven efter ngr timmars uppehåll..förväntade mig fest..så fel jag hade 😂😂 nu såg jag inte när Sami va i gymmet men det tro fan om han blev sur för honungen..kunde ju gått illa...
Förvänta sig fest!!! Haha, tillåt mig att skratta. Jag har väntat i snart hundra dagar på det.😂😂😂😘😘😘
2020-05-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag är faktiskt jävligt less på den här smutskastningen som pågår från båda sidorna nu och alla väntar likt rovdjur i gräset på att "motståndaren" ska tappa så mycket på en gaffel på den andra så det kan hetsas om ett regelbrott.

Kritiken mot Mergims beteende har enligt mig varit befogad men jag är partisk så kan inte direkt uttala mig. Men att detta nu ska bli ett ytterligare jävla drev mot Sami för att han blev blev arg nu får mig att bara räkna minuterna till den 18e maj så att vi kan få skiten överstökad. Pissmänniskor!

Och Frida, du bäddar din säng för sista gången på måndag.

Sami reagerade helt rätt, till och med mycket snällare än vad jag och många andra hade gjort.
Att de som gjort pranket hånskrattar bakom ens rygg när de bli påkomna är vidrigt.
Deras förlåt var bara ord och inte seriöst menat på något sätt.
Hoppas bara att BB inte vinklar allt detta på fel sätt i morgon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in