2020-05-11, 01:59
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Vad är det med Jasmines röst? Hon låter som en 50 årig rökare nu. Hon missbrukade ju nässpray tidigare i säsongen. Kan det vara det som satt sina spår?

Hon röker och skriker hela dagarna, det sätter sina spår.
2020-05-11, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Mergim är muslim och har sin kvinnosyn därefter.

I detta fall så tror jag att det sista du ska göra är att skylla på en religion. Om man har sett hur Mergim har betett sig under hela säsongen så kan man tydligt se att Mergim har i princip noll koll på religionen och han är dessutom långt från troende.
Han har i princip gjort allt som en muslim inte får göra
2020-05-11, 02:02
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fattar inte varför inga av killarna säger till eller går imellan Mergim? Löjligt. Iaf säga något åtminstone.

Fattar inte heller, är dom så rädda för honom eller? Stör mig också på Lennie som är hans enabler, deras relation är så konstig känns som att Lennie är rädd för Mergim innerst inne.
2020-05-11, 02:02
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
I detta fall så tror jag att det sista du ska göra är att skylla på en religion. Om man har sett hur Mergim har betett sig under hela säsongen så kan man tydligt se att Mergim har i princip noll koll på religionen och han är dessutom långt från troende.
Han har i princip gjort allt som en muslim inte får göra

Ändå så har han sin muslimska kvinnosyn och kallar tjejerna för hund, är våldsam mot dom, osv.
2020-05-11, 02:04
Medlem
zzxxccvvs avatar
Sover Mergims försvarare? 🤔
2020-05-11, 02:04
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men är det inte sjukt hur inga av killarna säger till honom?

Ja och framför allt Lennie mesen som är sk "storebror" till Mergim. UNDER ALL KRITIK och samma gången innan han höll på och drygade sig mot Frida. Lennie bara låg där som en feg ynkrygg. Den enda som faktiskt sa till Mergim var Jass. Sami sa väl nånting har jag för mig men Lennie är ju så rädd för att bli osams med underbara Mergim. Usch!
2020-05-11, 02:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Frida "Ja dä finns möcke dåligt och djurplågeri i världa" Jas: "Men nu pratar jag om KOR Frida!!"
Fick inte plats något mer än Sveriges kossor i hennes tankebubbla
Haha! Fan, Jasmine! Tänk att Martin ska skaffa barn med denna stjärna.
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ändå så har han sin muslimska kvinnosyn och kallar tjejerna för hund, är våldsam mot dom, osv.

Felpost
Senast redigerad av coconutoil 2020-05-11 kl. 02:22.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzxxccvv
Sover Mergims försvarare? 🤔

De kan ju försöka försvara detta och om de ändå gör det då vet jag inte om det finns något hopp om människans sjuka partiska idioti?
Medlem
Citat:
Exakt, sen snackar han skit om Alex och leker tuff, men när Alex kommer och vill konfrontera blir han rädd och går och gömmer sig. Hoppas Alex tar han på utsidan.
Minns hur alla här på fb blev lack på att han konfrontera mergim då på matbordet. Who cares? Det var bara en fråga han ställde Mergim och han gick därifrån. Sedan så försökte han ta upp det med honom enbart och amilia behövde försvara honom lol.
2020-05-11, 02:09
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och framför allt Lennie mesen som är sk "storebror" till Mergim. UNDER ALL KRITIK och samma gången innan han höll på och drygade sig mot Frida. Lennie bara låg där som en feg ynkrygg. Den enda som faktiskt sa till Mergim var Jass. Sami sa väl nånting har jag för mig men Lennie är ju så rädd för att bli osams med underbara Mergim. Usch!

Kan någon lägga upp klippet där det hände? Jag har en känsla av att produktionen inte kommer ta med det i avsnitt eller klipp.
2020-05-11, 02:10
Medlem
Citat:

Då skulle jag nog rekommendera dig att läsa mer om religionen och vad den säger om kvinnorna.
Mergim är bara en otrolig omogen, ointelligent och i många fall även respektlös person som inte vet att det finns vissa gränser som han inte ska passera, sen tycker jag att produktionen har hanterat allt när det kommer till Mergim otroligt dåligt. Hur han har betett sig har varit oacceptabelt i många fall, produktionen bodde ha slängt ut honom för längeee sen... Mergim tror säkert att han är en värdig vinnare, men tillomed Frida är mer värd att vinna än honom för enligt mig så har han varit en av dem som har betett sig sämst inne i huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in