2020-05-10, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Jag har bott här hela mitt iv, jag vet precis hur det fungerar.

Dom flesta av dom här grabbarna bor hemma(förutom toppskiktet och dom med profil/hotbild)

Att snurra runt i en zigenarbil hela dagarna drar definitivt till sig mer uppmärksamhet än en inte uppseendeväckande bil dvs inte för flashig heller. Vissa bilar jag ägt har jag blivit stoppad 15ggr i andra 0.

Så typ de 4 i toppskiktet i dp bor inte hemma? Vet du om dom bor tillsammans i lägenheter eller bor utspritt hos vänner osv?
Citera
2020-05-10, 02:23
Medlem
Citat:
Jag har bott här hela mitt iv, jag vet precis hur det fungerar.

Dom flesta av dom här grabbarna bor hemma(förutom toppskiktet och dom med profil/hotbild)

Att snurra runt i en zigenarbil hela dagarna drar definitivt till sig mer uppmärksamhet än en inte uppseendeväckande bil dvs inte för flashig heller. Vissa bilar jag ägt har jag blivit stoppad 15ggr i andra 0.

som sagt, allt handlar om hur du bär dig..är du 30+ flint med glasögon och klär dig i en kollektion från HM, åker med någon svensk brud så lär du aldrig typ bli stoppad...vare sig du är somalie eller kurd

De flesta bor ej hemma, de är folkbokförda på adressen dock, Haha tror du verkligen att ayye eller Yasin kommer ut från mammas lägenhet varje dag, de vill då bli dödad utanför mammas port.. en 17 åring som säljer ett utbankat kola eller gömmer leanflaskor åt gänget lär ju såklart bo hemma
Senast redigerad av Dinmamma001 2020-05-10 kl. 02:26.
Citera
2020-05-10, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
som sagt, allt handlar om hur du bär dig..är du 30+ flint med glasögon och klär dig i en kollektion från HM, åker med någon svensk brud så lär du aldrig typ bli stoppad...vare sig du är somalie eller kurd

De flesta bor ej hemma, de är folkbokförda på adressen dock, Haha tror du verkligen att ayye eller Yasin kommer ut från mammas lägenhet varje dag, de vill då bli dödad utanför mammas port.. en 17 åring som säljer ett utbankat kola eller gömmer leanflaskor åt gänget lär ju såklart bo hemma
ja exakt bara deras springishar som bor hemma de som inte har någon hotbild de andra bor i lägenheter i stan och i byn hade de bott hemma så hade ju de inte vart så svårt att hitta dem bara vänta utanför
Citera
2020-05-10, 03:00
Medlem
shponglads avatar
Citat:

Vad sägs som att du läser mitt inlägg en gång till istället för att leka rolig? du verkar ha missuppfattat saker.

Men ja du har helt rätt om stjärnorna i Shottaz är så smarta att dom glider runt 4 babbar i SAMMA rostiga skitbil letandes efter folk VARJE dag, ja då är det inte konstigt att dom torskar hela jävla tiden.
Senast redigerad av shponglad 2020-05-10 kl. 03:03.
Citera
2020-05-10, 03:06
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Så typ de 4 i toppskiktet i dp bor inte hemma? Vet du om dom bor tillsammans i lägenheter eller bor utspritt hos vänner osv?

Vad snackar du om?

En sitter i väntan på rättegång i Danmark för dubbelmordet
2 sitter för narkotikabrott
Och en håller till i spanien
Citera
2020-05-10, 03:11
Medlem
Citat:
Vad snackar du om?

En sitter i väntan på rättegång i Danmark för dubbelmordet
2 sitter för narkotikabrott
Och en håller till i spanien

Sa jag att dom va ute NU? Gav exempel oavsett om dom är ute nu eller inte så har dom bott nånstans innan ellehur? Tänk lite
Citera
2020-05-10, 03:13
Medlem
shponglads avatar
Citat:
en 17 åring som säljer ett utbankat kola eller gömmer leanflaskor åt gänget lär ju såklart bo hemma

Förresten är det så jävla patetiskt, bajtningen rakt av kulturen från främst chicago¨...

Börja med musiken och sen ska man också dricka hostmedicin för det gjorde ju Sosa och lil reese etc
Senast redigerad av shponglad 2020-05-10 kl. 03:15.
Citera
2020-05-10, 03:15
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Sa jag att dom va ute NU? Gav exempel oavsett om dom är ute nu eller inte så har dom bott nånstans innan ellehur? Tänk lite

Men om du läser mitt jävla inlägg så har jag redan svarat på din fråga.

Varför är läsförståelsen så låg härinne?
Citera
2020-05-10, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Så Sa c h a är borta nu?
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Vem e de?
Ja, vem är det?
Citera
2020-05-10, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Svennen kör ju ändå en fet volvo, vad jag vet

nä, han kör en dyr Mercedes i panda färg
Citera
2020-05-10, 23:13
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
De är en bra investering, man kan försöka ratta bilen med sin kuk o krascha o så är det bara att köpa en ny bil för 10k

Med kuken..... Hur gammal är du egentligen?
Citera
2020-05-10, 23:17
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
de mindre uppmärksamhet när man åker med en bil som är lite rostig eller gammal de har feeta bilar men de används inte så ofta

Tror snuten har mer fokus på guppande skallar i Guccikepsar än själva bilarna....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in