2020-07-14, 16:37
Medlem
Soulquarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JusticeTonight
Anses Jaffar byn på riktigt vara med i shz? Nog för att dom inte verkar allt för seriösa som "gäng" men att ha medlemmar som låter sig pissas ner på öppen gata samtidigt som man torkar tårar är ju ett skämt..Inget seriöst crew skulle nånsin tillåta det.

Försöker inte förnedra J ytterligare men en gangster skulle hellre ta en kula i skallen än att bli ställd på knä o förnedrad på d sättet. Den händelsen är numera hans rykte på gatan och om shz välkomnar sånt så är d inte konstigt att dom blivit slagpåsar åt DP.

Han kunde ha räddat sitt rykte genom att springa direkt hem o hämtat gunnen och dödat dom på plats, men det var han väl inte kapabel till..
Tycker konflikten känns som en match mellan ett division 3 lag och svenska mästarna.
Man kan säga vad man vill här på nätet men att få en pistol upkört i ansiktet av labila människor som har mördat innan så tror jag inte man är jättekaxig vare sig man vill eller inte,men du kanske hade ställt dig upp, varit kaxig och spöat upp alla 3 som har vapen själv? :P
Citera
2020-07-14, 17:02
Medlem
Citat:
Anses Jaffar byn på riktigt vara med i shz? Nog för att dom inte verkar allt för seriösa som "gäng" men att ha medlemmar som låter sig pissas ner på öppen gata samtidigt som man torkar tårar är ju ett skämt..Inget seriöst crew skulle nånsin tillåta det.

Försöker inte förnedra J ytterligare men en gangster skulle hellre ta en kula i skallen än att bli ställd på knä o förnedrad på d sättet. Den händelsen är numera hans rykte på gatan och om shz välkomnar sånt så är d inte konstigt att dom blivit slagpåsar åt DP.

Han kunde ha räddat sitt rykte genom att springa direkt hem o hämtat gunnen och dödat dom på plats, men det var han väl inte kapabel till..
Tycker konflikten känns som en match mellan ett division 3 lag och svenska mästarna.

Han berättade själv att han va bäng o inte hade Gun med sig, hellre bli pissad än o ligga i en kista. Han vill garanterat hämnas när han muckar, gör han de så spelar de igen roll va som hänt innan. Skrattar bäst som skrattar Sist.
Citera
2020-07-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Han berättade själv att han va bäng o inte hade Gun med sig, hellre bli pissad än o ligga i en kista. Han vill garanterat hämnas när han muckar, gör han de så spelar de igen roll va som hänt innan. Skrattar bäst som skrattar Sist.
Exakt kunde inte skriva de bättre själv
Citera
2020-07-14, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310

Det är ju möjligt att han gör det men samtidig får man inte glömma att han hade ju tid på sig att göra det efter att han blev nerpissad och senare gripen för det han sitter för nu. Även om dessa individer från de olika grupperna skjuter varandra lite då och då så ska man nog vara försiktig med att tillskriva någon slagkraft som inte visat minsta tillstymmelse till slagkraftighet innan.

Vi får se vad som händer.
Citera
2020-07-14, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VASH.
Jag kände killen som dog i början av juli som blev misshandlat i Tensta. Vet inte riktigt varför han blev misshandlat men jag vet att det var en av Tenstas yngre aka snorungar och som jag hörde så ville de bara slå han o inte döda men en av dem gick loss och kastade sten i huvudet, vilket ledde till att han hamnade i koma och eventuellt dog.

Killen var från husby och är med i flera av dree lows musik videor så jag antar att han var en del Husbys hyenor. Hörde också att han och hans lille bror slog en Tensta barn i husby vilket kan vara en orsaken till att han blev misshandlad i Tensta. Förstår inte dock varför han befanns sig i Tensta för han brukade alltid tugga i Husby. Hela den här veckan så gick Husbybarnen här i Tensta med mopeder och letade efter folk.

”Eventuellt dog”?? Nej, han dog. Det är ju trots allt konstaterat.
Citera
2020-07-14, 23:25
Medlem
Ni har helt enkelt andra standards på vad en 100gubbe står för.. lr en riktig man... Hade självklart inte lyckats spöa alla tre lr kört nån rambo men gå inte ner på knä o stå där o bli lavettad o pissad i nyllet. I mina kretsar hade det betytt utfrysning o tappad respekt men ni beter er som om d var en box på krogen.

Det finns värre saker än döden och att bli förnedrad sådär är en av dom. Han kunde sprungit därifrån o hoppats på att inte bli träffad dödligt. Plus att vi inte vet om dom börjat skjuta vilt om han gjorde motstånd.
Tror snarare dom skitit i honom. Poängen är att han vek ner sig fett och nog fan har d funnits tid att hämnas under dom år som gått..

Jag lider med Jaffar som medmänniska och försöker inte spela mangas.. Blir bara förvånad..
Citera
2020-07-14, 23:37
Medlem
Summer24s avatar
😂😂 Hur gamla är ni egentligen? 12 och ett halvt eller? Jävla fanboyclub tråden blivit. Gör alla en tjänst och låt trådfan dö!
Citera
2020-07-14, 23:51
Medlem
Citat:
Ni har helt enkelt andra standards på vad en 100gubbe står för.. lr en riktig man... Hade självklart inte lyckats spöa alla tre lr kört nån rambo men gå inte ner på knä o stå där o bli lavettad o pissad i nyllet. I mina kretsar hade det betytt utfrysning o tappad respekt men ni beter er som om d var en box på krogen.

Det finns värre saker än döden och att bli förnedrad sådär är en av dom. Han kunde sprungit därifrån o hoppats på att inte bli träffad dödligt. Plus att vi inte vet om dom börjat skjuta vilt om han gjorde motstånd.
Tror snarare dom skitit i honom. Poängen är att han vek ner sig fett och nog fan har d funnits tid att hämnas under dom år som gått..

Jag lider med Jaffar som medmänniska och försöker inte spela mangas.. Blir bara förvånad..

Va snackar du om han åkte in samma år som han blev pissad, vadå kunnat hämnas under alla år som gått.

” i min krets hade han blivit utfryst” Hahaha
Citera
2020-07-14, 23:57
Medlem
paras0nics avatar
Citat:

Så, utfryst av ett gäng töntar, eller ligga i en kista. Svårt val.
Citera
2020-07-15, 02:42
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
😂😂 Hur gamla är ni egentligen? 12 och ett halvt eller? Jävla fanboyclub tråden blivit. Gör alla en tjänst och låt trådfan dö!
Jo om man tittar på bilder så ser man unga gamers. Sen en dag så har dom en kalle i handen.
Svårt val i verkliga livet, har sett videos med mexare som blivit tagna som ska spela allan och får båda benen avsågade medan dom lever.
Hoppas dom slutar medan dom lever hela bunten, men om man blivit förnedrad på det sättet så är det kanske dags att fundera på musiken? Hade han inte varit musiker så hade han väl inte fått gå?
Bra texter om sin morsa, men på ett par ställen är sången ur ton med autotune? Han kanske borde satsa på musiken 100% seriöst?
Senast redigerad av qutm 2020-07-15 kl. 02:48.
Citera
2020-07-15, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Jo om man tittar på bilder så ser man unga gamers. Sen en dag så har dom en kalle i handen.
Svårt val i verkliga livet, har sett videos med mexare som blivit tagna som ska spela allan och får båda benen avsågade medan dom lever.
Hoppas dom slutar medan dom lever hela bunten, men om man blivit förnedrad på det sättet så är det kanske dags att fundera på musiken? Hade han inte varit musiker så hade han väl inte fått gå?
Bra texter om sin morsa, men på ett par ställen är sången ur ton med autotune? Han kanske borde satsa på musiken 100% seriöst?

Vilken låt syftar du på?
Citera
2020-07-15, 13:29
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jalzo
Vilken låt syftar du på?
https://www.youtube.com/watch?v=0r7uDFsUm6U
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera