2020-05-31, 21:00
Medlem
Intresant! Farre är tillbaka och snart släpps Jaffar också. Jag har inte jättestor koll, men känns som Shottaz blir starkare hastigt nu och DP blir svagare
Citera
2020-05-31, 21:20
Medlem
Känns som alla väntat på farre, han kommer rensa upp o tillsammans med resten av shottaz o flg plocka alla dom får tag i !
Citera
2020-05-31, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Hmm intrigen tätnar, detta kan ju bli intressant Farre e ju en av dom tyngre spelarna i shottaz och han verkar ju faktiskt vara "the real deal" till skillnad från vissa studiobanditer i shottaz, då kan man räkna med att Farre kommer försöka hämnas Franky?

Farre kommer nog absolut vilja hämnas sin bror. Frågan är bara om han får tag i någon? Kommer han gå efter toppskiktet i DP eller ta deras familj? Det återstår att se
Citera
2020-06-01, 00:59
Medlem
Vad tror ni? Kommer shottaz åka upp någon gång till spanien för att klippa sho bre?
På tal om jaffar, jag tror faktiskt han kommer att få sitta hela sitt straff, med tanke på hur han betett sig inne på kåken så tror jag inte att han kommer få 2/3?
Citera
2020-06-01, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Vad tror ni? Kommer shottaz åka upp någon gång till spanien för att klippa sho bre?
På tal om jaffar, jag tror faktiskt han kommer att få sitta hela sitt straff, med tanke på hur han betett sig inne på kåken så tror jag inte att han kommer få 2/3?
Tror icke att dom åker till Spanien för o ta han. Men han lär få de hett om öronen om han åker till Rinkeby
Citera
2020-06-01, 03:27
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Tror icke att dom åker till Spanien för o ta han. Men han lär få de hett om öronen om han åker till Rinkeby
Låter som vi har en explosiv sommar att vänta oss å inte bara i stockholms förorterna, utan även härnere i skåne, skit lär ju braka loss även i göteborg fan man borde nästan kolla om man kan betta på dessa konflikterna på kinesiska bettingsidor
Citera
2020-06-01, 12:44
Medlem
Citat:
Farre verkar vara en kille med stor respekt. Ledaren av shottaz.. Dp valde ändå att klippa ledarens lillebror samt man till deras syster.. Tro mig, alla som har kopplingar till dp kommer att få akta sig för hela FLG och shottaz 24k jagar varenda dp allierade medlemmar. Med tanke på att de stora i dp sitter så kommer tyvärr familjen till de drabbas.. Dehär är vad jag tror, vad tror ni?
Citera
2020-06-01, 15:14
Medlem
Fortfarande ingen som vet namnet på svensken i flg?
Citera
2020-06-01, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Fortfarande ingen som vet namnet på svensken i flg?
Det är inte han som är donkey?
Citera
2020-06-01, 16:26
Medlem
Citat:
Det är inte han som är donkey?

Vet inte men ser inte ut som han! Dem har helt olika kläder och mobiler osv.
Citera
2020-06-01, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Känns som alla väntat på farre, han kommer rensa upp o tillsammans med resten av shottaz o flg plocka alla dom får tag i !

Yepp de kmr bli en väldigt väldigt dramatiskt Sommar
Citera
2020-06-01, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chicago163
Yepp de kmr bli en väldigt väldigt dramatiskt Sommar

finns väl inga dp ute/i swe så då får de starta krig med nån annan...sig själva brukar det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in