Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-10, 21:45
  #24913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
De har visst det hele tiden.

Ja, sorry. Glemte at du sitter tett på
Citera
2020-05-10, 21:48
  #24914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Ja, sorry. Glemte at du sitter tett på
Hvor har du det fra at de ikke har visst det før nå?
Citera
2020-05-10, 21:53
  #24915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
De vet nok om dette Flashback hele familie, og sitter jevnlig og følger med. TH, søstrene og sønnen, og det diskuteres nok innad i familien om dette forumet og hva de evt. kan gjøre for å få stengt det ned. Det er ikke bare familien som vet om dette forumet, men mange rundt. Holden, og slekt på Jaren og Gjøvik. Det er noen profiler som skiller seg spesielt ut, og jeg får ihvertfall inntrykk av at det er noen i den nære familien som er her for å prøve å påvirke i den ene eller den andre retningen.

Ingen kan vel beordre dette forumet stengt ned pga en enkeltsak.
Citera
2020-05-10, 21:56
  #24916
Medlem
Bibss avatar
https://www.vg.no/i/EWeXnl
Citera
2020-05-10, 21:57
  #24917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Og TH skal altså åpenlyst ha hatt møter med en kryptomann som han skulle drepe kona sammen med. 😅😅
vil du være med å drepe kona mi så møtes vi på jobben min og diskuterer kriminalitet på sos. medier knyttet opp mot krypto ?! nå begynner jeg å lure på om politiet er helt på viddene..har de hekta TH og RU i desperasjon over at de absolutt ikke har noen annet ?
Citera
2020-05-10, 21:58
  #24918
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kva
Dette kan vi ta med ro. Sønner dreper ikke sine mødre. Skulle vi tatt høyde for det senarioet ville mulighetene være endeløse.

Vi får prøve å unngå å måtte skjemmes for mye når denne historien blir oppklart. Da trenger vi positiv energi til neste case 😉

Citat:
Ursprungligen postat av Glompi
Neivel? Hva med Per Orderud?

Selvsagt er det historier hvor det har skjedd, uten at jeg kjenner O#rederud sakem, men vi bør ikke la fantasien løpe fullstendig løpsk. Sannsynligheten er mikroskopisk.
Citera
2020-05-10, 21:58
  #24919
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Samme person som et av styremedlemmene. (Tok over etter AE?)
Personen er den eneste mannen som er venn med AE på FB som begynner med den bokstaven også.
Skal visst også være nevø av TH?

Det er den eneste personen jeg kan komme på utenom sønnen.
Takk for informasjon!

Om 32-åringen: "den medsiktede mannen har en relasjon til en person som Hagen kjenner."
https://www.tv2.no/a/11438923/

En som man kjenner: er det veldig ulikt en som man har en relasjon til? (Man kan kjenne noen som man har en relasjon med. Men man behøver ikke å kjenne noen som man har en relasjon med.
MEN noen som man kjenner har man vanligvis en relasjon med).

Det er beskrevet at TH og 32-åringen har en relasjon.
En som man kjenner er kanskje noen som man har blitt bedre kjent med, enn man kan ha blitt kjent med en person som man kun har møtt på ca 10 forretningsmøter?

TH og en person som kjenner hverandre - 32-åringen har en relasjon med begge disse.
__________________
Senast redigerad av POlROT 2020-05-10 kl. 22:02.
Citera
2020-05-10, 21:59
  #24920
Medlem
Tom Hagen skal ha et alibi som trumfet spor på åstedet i Sloraveien 4. Dette var en medvirkende årsak til at den drapssiktede milliardæren ble løslatt.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ns-video-alibi
Citera
2020-05-10, 22:03
  #24921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Takk for informasjon!

Om 32-åringen: "den medsiktede mannen har en relasjon til en person som Hagen kjenner."
https://www.tv2.no/a/11438923/

En som man kjenner: er det veldig ulikt en som man har en relasjon til?

Det er beskrevet at TH og 32-åringen har en relasjon.
En som man kjenner er kanskje noen som man har blitt bedre kjent med, enn man kan ha blitt kjent med en person som man kun har møtt på ca 10 forretningsmøter?

TH og en person som kjenner hverandre - 32-åringen har en relasjon med begge disse.


32-åringen har en relasjon til Hagen. Den pågrepne mannen har en relasjon til Tom Hagen
Deretter senere står det. Den medsiktede mannen har en relasjon til en person som Hagen kjenner.
Vi vet jo at 32-åringen kjenner sønnen via FB likes, så om det er den personen "Hagen" kjenner vet jeg ikke. Skulle jo anta at man da skrev relasjon til en person "nær" Hagen, og ikke kjenner..
Jeg vet ikke om flere personer som 32-åringen kjenner, som også Hagen kjenner utenom sønnen?
Citera
2020-05-10, 22:04
  #24922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
vil du være med å drepe kona mi så møtes vi på jobben min og diskuterer kriminalitet på sos. medier knyttet opp mot krypto ?! nå begynner jeg å lure på om politiet er helt på viddene..har de hekta TH og RU i desperasjon over at de absolutt ikke har noen annet ?

Verkar som att de hittills har "beskyttet" den svagaste länken. Han som länge vägrade att delta i förhör. Han som antagligen tog den största risken 31 oktober 2018. Han som kan ha ett namn som börjar med V.

Varför? Vilka är de taktiska fördelarna, eller är polisen utan bevis?
Citera
2020-05-10, 22:04
  #24923
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Lot merke til noe (muligens?) litt oppsiktsvekkende

https://www.regnskapstall.no/roller-...n-brow_6393428

Tiltrådt som styremedlem i september før AEH forsvant i en rekke av TH sine firmaer. Ser ikke ut til at Tr*m er med i styret i noen av de firmaene?
Oppsiktsvekkende?

Postet info om dette for over 1 år siden på tråden.
Har til og med repostet med kommentar om at tråden ikke syntes interessert i dette åpenbare påbegynte generasjonsskiftet.
Citera
2020-05-10, 22:06
  #24924
Medlem
Når vi snakke rom kryptiske Facebook sider så sjekk dato og hva slags bilder RU har lagt ut på Facebook.

Tror datoene passer med opprettelse av krypro konto, bortføringsdato, første avhør osv osv.

Sikker litt paranoid her også, men jeg tror mye av innleggene til RU muligvis kan være kommunikasjon til noen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback