Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-10, 21:30
  #24901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
https://www.tv2.no/nyheter/11438923

"Mannen skriver videre om kidnapping og bruk av kryptovaluta." Han må jo være stokk dum om han skriver om kidnapping og kryptovaluta i sos. medier om han har noe med dette å gjøre
Citera
2020-05-10, 21:31
  #24902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
(30.04.20) "Mann i Tom Hagens nære krets etterforskes som mulig medvirker"
"en person i Hagens nære krets er under lupen til politiet som mulig medvirker. Mannen har i avhør blant annet blitt grillet om følgende:
Sin relasjon til Tom Hagen.
Sin relasjon til Anne-Elisabeth Hagen.
Mulig motiv for gjerningsmenn som står bak bortføringen.
Mulige konflikter mellom Tom og Anne-Elisabeth Hagen.
Om de påståtte kidnapperne familien skal ha hatt kontakt med.
Alibi i tiden før, under og etter selve forsvinningen."
https://www.nettavisen.no/nyheter/ma...423961120.html

(10.05.20) Siktet mann i 30-årene har vært avhørt tre ganger før han ble pågrepet av politiet. Under disse avhørene hadde han status som vitne.
"Nettavisen er kjent med at det i vitneavhørene ble spurt om relasjonen til Tom Hagen, Anne-Elisabeth Hagen og andre konkrete familiemedlemmer. Mannen er også spurt om bevegelser i tiden før og etter forsvinningen av Anne-Elisabeth."
https://www.nettavisen.no/nyheter/si...423966074.html


Den personen som ble omtalt i Nettavisen den 30.04.20 (øverste sitat) er kanskje en annen en den mannen i 30-årene. Kanskje det er den andre personen som politiet vurderte å ev pågripe nylig?

Hva ville dere betegnet som en persons nære krets? Jeg tenker at det er noen man har snakket med mange ganger og over lang tid.

Ja det er jo han vi lurer på om kan være V?
Citera
2020-05-10, 21:32
  #24903
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
"Mannen skriver videre om kidnapping og bruk av kryptovaluta." Han må jo være stokk dum om han skriver om kidnapping og kryptovaluta i sos. medier om han har noe med dette å gjøre

Like dum som hvis du deltar i et konedrap.
Citera
2020-05-10, 21:33
  #24904
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Nei. Jeg har skrevet om dette flere ganger. Jeg fant en kommentarutveksling på hans FB under et bilde av Zelda. Han skrev at han hadde en fascinasjon for filmen American Psycho allerede som barn, eller noe sånt. Skal se om jeg finner innlegget.
Like etter at jeg skrev om det her inne, ble kommentarene slettet fra hans FB-innlegg. Ergo må han ha lest det. Syntes det var merkelig, derfor mitt innlegg.

Fikk flengende kritikk av en bruker, så jeg slettet det, men da var det allerede for sent, han hadde jo sitert meg...

Ok, skjønner. Du har nok rett. Huff for en tragisk sak det her er. Lurer på om politiet kommer med mer i morgen.
Citera
2020-05-10, 21:34
  #24905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
"Mannen skriver videre om kidnapping og bruk av kryptovaluta." Han må jo være stokk dum om han skriver om kidnapping og kryptovaluta i sos. medier om han har noe med dette å gjøre

Og TH skal altså åpenlyst ha hatt møter med en kryptomann som han skulle drepe kona sammen med. 😅😅
Citera
2020-05-10, 21:38
  #24906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Og TH skal altså åpenlyst ha hatt møter med en kryptomann som han skulle drepe kona sammen med. 😅😅
Når du sier det sånn blir man usikker

På en annen side kan de jo ha tenkt at ved å ha møter åpenbart så kan det ikke se mistenksomt ut?
Hvordan ellers skal han ha møtt medhjelperne sine? Om natta hjemme? Det hadde vel blitt oppdaga det også på et vis..
Citera
2020-05-10, 21:39
  #24907
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Like dum som hvis du deltar i et konedrap.

Ha,ha ikke sant. Sannheten er jo at kriminelle i det store og hele ikke er de skarpeste knivene i skuffen. Det er som regel ikke professor Moriarty vi snakker om.
Citera
2020-05-10, 21:39
  #24908
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Ja det er jo han vi lurer på om kan være V?
Takk for informasjon! Den personen forsto sikkert at det er han det er snakk om hvis han leste denne artikkelen.
Jeg vet ikke hvem det er. Og jeg synes at det er bra at dere anonymiserer ved å skrive kun enkelt-bokstaver
Citera
2020-05-10, 21:42
  #24909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Og TH skal altså åpenlyst ha hatt møter med en kryptomann som han skulle drepe kona sammen med. 😅😅


Det er vel tydeligvis ikke så forbanna åpenlyst da, hvis det er først nå de har funnet ut at det er snakk om et to-sifret antall møter.
Citera
2020-05-10, 21:42
  #24910
Avstängd
Orderud.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Min kommentar fra 31.10.2019

De vet nok om dette Flashback hele familie, og sitter jevnlig og følger med. TH, søstrene og sønnen, og det diskuteres nok innad i familien om dette forumet og hva de evt. kan gjøre for å få stengt det ned. Det er ikke bare familien som vet om dette forumet, men mange rundt. Holden, og slekt på Jaren og Gjøvik. Det er noen profiler som skiller seg spesielt ut, og jeg får ihvertfall inntrykk av at det er noen i den nære familien som er her for å prøve å påvirke i den ene eller den andre retningen.
Citera
2020-05-10, 21:43
  #24911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Det er vel tydeligvis ikke så forbanna åpenlyst da, hvis det er først nå de har funnet ut at det er snakk om et to-sifret antall møter.

De har visst det hele tiden.
Citera
2020-05-10, 21:45
  #24912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Takk for informasjon! Den personen forsto sikkert at det er han det er snakk om hvis han leste denne artikkelen.
Jeg vet ikke hvem det er. Og jeg synes at det er bra at dere anonymiserer ved å skrive kun enkelt-bokstaver
Samme person som et av styremedlemmene. (Tok over etter AE?)
Personen er den eneste mannen som er venn med AE på FB som begynner med den bokstaven også.
Skal visst også være nevø av TH?

Jeg vet ikke om det er han det er snakk om i artikkelen, men det er den eneste personen jeg kan komme på utenom sønnen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback