2020-05-10, 18:54
Medlem
Zingo2s avatar
Sami är riktigt kreativ.👍
2020-05-10, 18:55
Avslutad
Folk vill bara rösta ut Frida så att jassa ska ta mergims plats i finalen
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja det håller jag helt med dig om. Hade nog varit ganska enkelt att berätta för Mergim att det inte handlar om att han inte gillar han, utan att han behöver sitt space ibland. (Utan att höja rösten, för det verkar vara känsligt för han) Så jo, det hade nog hjälpt mergim väldigt mycket mer än att inte säga till alls! Och då hade Lennie nog fått mer egentid hoppas jag

Buttersmurfen! Prata om BigBrother programmet istället för att kritisera folk i tråden för det minsta lilla. För det är det enda du gör.

Hänt något i BigBrother har missat del av kvällen. Eller är Jassas hårfärgning det enda som hänt?.
Är kaffebryggaren trasig?. drog igång BB nyss. ser Lennie och Sami gör någon lösning på spisen.
Avstängd
Kedoxs avatar
Gör mig förövrigt genuint arg att många nu säkert tycker Sami är butter och sur och vill av den anledningen ha ut honom.

Det de inte fattar är att alla som stod honom nära är ute och han måste konstant SPELA för att inte visa fullt ut hur less och deppig han är.

Hade t.ex Lennie åkt ut hade Mergim varit ren jävla katastrof och varit ännu värre än han var i början. Han har fått sån jävla räkmacka att alltid ha nån att ty sig till så han kan vara glad och inte flippa totalt.
2020-05-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Lennie mesen är en falsk jävel som har börjat inse att Sami är superpopulär medan hans pojkvän Mergim inte är lika populär. Så nu ser han till att sista veckan vara extremt god vän med Sami, umgås med honom jämt för att få fler röster till sig själv i finalen. Har insett att Lennie är extremt bra på spelet. Som flera påpekade innan så har han spelat väldigt mycket speciellt under skräckveckan. Trodde inte det då. Men inser nu för varje dag att det stämmer. Lennie har aldrig tidigare visat minsta lilla intresse för Sami, även efter han fick en fråga från tittarna ”Varför umgås du inte mer med Sami” gjorde han det. Då trodde han väl Amilia var populär. Han har varit rätt dryg mot Sami. Ger dessutom alltid Sami poäng i nomineringar, han gillar ju Jasmine mer än Sami. Därför fick hon inga röster från honom när Julia var kvar, men Sami fick.

Jag går inte på att han tycker om Sami genuint nu. Jag tror han utnyttjar tittare som gillar Sami och försöker få fler över på sin egen sida för att öka sina chanser i finalen.

Han har redan Mergim och Frida på sin sida så där har han inget mer att hämta. Han verkar göra precis allt för att vinna. Vilken spelare!
2020-05-10, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Det vore ett hemskt scenario då Lennie kan ta hem vinsten om han står med Sami och Jasmine. Ut med Frida imorgon och Jasmine under veckan.
2020-05-10, 19:05
Avstängd
Kedoxs avatar
Frida har sjunkit nåt så brutalt i mina ögon. I början var hon en frisk, positiv fläkt och togs emot med relativt öppna armar av rainbow medan rosa spydde galla.

Det var först när Vickan rök som Amilia rent taktiskt snärjde Frida. Och dumfan gick PÅ det....

Nu försöker hon få ut Sami som ändå behandlat henne fair, innan var det Julia som svart på vitt sa att rosa utnyttjar henne.
Nu ska det gullas med Mergim som bara ser henne som en spelpjäs och extra röster och fullkomligt skiter i om hon ryker och dessutom snackat så jävla illa om henne.

Frida din DUMMA JÄVLA ÅSNA!!
2020-05-10, 19:16
Medlem
Så skönt att slippa se Jas orangegula kalufs. Nu fattas bara att Mergim inte får säga "brev" halva dagarna.
2020-05-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag tror knappast att Jasse har chans mot Mergim, Lennie och Sami i en final ändå. Så att rösta på Frida kommer inte förändra någonting förutom att det kommer vara fyra (nåväl) original i finalveckan. (Dreamteam hade varit Sami, Glas, Julia och Patzy)

Ja jisses vilket dreamteam det vore!!
2020-05-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Lennie mesen är en falsk jävel som har börjat inse att Sami är superpopulär medan hans pojkvän Mergim inte är lika populär. Så nu ser han till att sista veckan vara extremt god vän med Sami, umgås med honom jämt för att få fler röster till sig själv i finalen. Har insett att Lennie är extremt bra på spelet. Som flera påpekade innan så har han spelat väldigt mycket speciellt under skräckveckan. Trodde inte det då. Men inser nu för varje dag att det stämmer. Lennie har aldrig tidigare visat minsta lilla intresse för Sami, även efter han fick en fråga från tittarna ”Varför umgås du inte mer med Sami” gjorde han det. Då trodde han väl Amilia var populär. Han har varit rätt dryg mot Sami. Ger dessutom alltid Sami poäng i nomineringar, han gillar ju Jasmine mer än Sami. Därför fick hon inga röster från honom när Julia var kvar, men Sami fick.

Jag går inte på att han tycker om Sami genuint nu. Jag tror han utnyttjar tittare som gillar Sami och försöker få fler över på sin egen sida för att öka sina chanser i finalen.

Det roliga är att jag tror att Sami vinner mer på det än Lennie

När Sami varit utstött kommer han inte fram lika mycket eftersom han av naturliga skäl lite deppar ihop. Det här är perfekt!
2020-05-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Skeppar vi ut Frida? Hon är inte värd finalveckan. Jasmine åker ändå i början av nästa.

Och håll förfan gemensam linje, hela "team rosas" fanclub kommer gå på Sami då han är störst hot!

Absolut, alla som hejar på Sami röstar Frida ut
2020-05-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire

Haha! Roligt skrivet, stämmer till 0%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem