2020-05-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Hvem er fyren på bilde ved siden av "gulvet"? Han fyren som også er bilde av i svart hvitt?

Godt spørsmål. Gjorde bildet litt lysere, i tilfelle noen lettere kan kjenne igjen: https://imgur.com/a/ntE366P
Citera
2020-05-10, 18:46
Medlem
Det enda "slående" med sonens FB, enligt min mening, är bilden av jultomten, bristen på kommentarer om AEHs försvinnande och naturligtvis vänskapet med RUJ. RUJ har gett honom en lika förra veckan.
Citera
2020-05-10, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Mange underlige bilder på profilen hans. Spurte om meninger rundt nest siste forsidebilde istad, men uten noen tilbakemeldinger. Tanker rundt dette? Hvorfor zoomet inn bilde av et gulv? Hva er de svarte prikkene? Bildet av hunden lastet opp i desember 2018 - hvor og når er det tatt?

Jeg vet han leser på forumet her. Kanskje det er et svar til de som spekulerer i om AEH ble støpt inn i betonggulvet ett eller annet sted i huset?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Det har ikke fremkommet noe nytt etter at de faktisk løslot begge to. Dette er jo old news for politiet, som er forkastet av domstolen.

Du må følge litt bedre med
Citera
Medlem
Citat:
Godt spørsmål. Gjorde bildet litt lysere, i tilfelle noen lettere kan kjenne igjen: https://imgur.com/a/ntE366P
Ja, jeg er litt interessert i å vite hvor det er tatt.

Om det er tatt i nærheten av Sloraveien, eller RU, eller hvor det er tatt?
Hvem er disse folka?
Citera
2020-05-10, 18:48
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg tror det er hunden som ble låst inne som er på bildet til Tr*m, og at den forrige er den grå som er på bildet sammen med AEH... Den ser ut som en eldre hund, mens den på bildet er en yngre hund (tror jeg). Får en ekkel tanke om han kan ha tatt bilde av hunden under/etter hendelsen, og så lastet opp senere på fb...

Edit: Derfor lurer jeg på om gulvet ser ut som noe som er i huset i Sloraveien

Valpen er den som TH jr. har på sin FB, den forrige Whippeten er den som er avbildet med AEH på enkelte bilder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja. Politiet har tilsynelatende hatt mulighet til å sikre alle beviser.

Jeg har spekulert litt rundt ektepakten fra 1993, der AEH ble tvunget til å gi fra seg sin andel i felles bolig i Sloraveien 4.

Under hvilke omstendigheter skjedde dette. Var det fordi AEH måtte hjelpe sin mor økonomisk fordi moren nylig var blitt enke. Var det hevn for ubekreftete utroskapsrykter. Var THs behov for kontroll over AEH så stort at han tvang henne inn i et avhengighetforhold til ham selv, der han kunne kaste henne ut av familiehjemmet, hvis og når han fant det for godt.

I 1993 var både AEH og TH 43 år gamle. De hadde vært gift i 23 år. Hadde det vært snakk om separasjon, at AEH ønsket at TH skulle flytte ut?

Kunne TH vite med sikkerhet allerede da, at han aldri ville komme i en situasjon der han gladelig ville gitt AEH Sloraveien 4, hvis han en gang i fremtiden for eksempel skulle finne en annen kvinne og søke skilsmisse selv.

Så, det jeg lurer på er om det kan finnes andre mer konkrete årsaker til at TH ikke vil gi fra seg Sloraveien 4. At TH har skjult noe i huset, eller på tomten, og som fremdeles ville være svært ødeleggende om det kom frem, selv i dag, 38 år etter at huset ble bygd, og 27 år etter at ektepakten ble signert.

Det er mange andre mulige forklaringer på ektepakten. Men jeg må stille spørsmålet allikevel.

Jag kan förstå att TH vill ha ett hus han byggt själv. Det är något speciellt med hus man deltagit i byggandet av eller som varit i familjen länge. Förstå mig rätt. Det innebär inte att jag försvarar det rättsvidriga äktenskapsförordet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Jeg vet han leser på forumet her. Kanskje det er et svar til de som spekulerer i om AEH ble støpt inn i betonggulvet ett eller annet sted i huset?
Vet noen brukernavnet hans da?
Så ikke han deltar i diskusjonen uten at vi vet det.
Citera
2020-05-10, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa

Hvordan vet du det? Kjenner du ham eller noen han kjenner?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Nettet snører seg sammen nå. Snart tar de inn TH igjen + V

Mulig vi tenker på samme person her ja.
Citera
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Ja, jeg er litt interessert i å vite hvor det er tatt.

Om det er tatt i nærheten av Sloraveien, eller RU, eller hvor det er tatt?
Hvem er disse folka?

Så ut som noe skikkelig bullshit.
Citera
2020-05-10, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Hva pokkern er det her ?

https://astrologyincrime.com/tag/trym-hagen/

disse pistolfolka Tr*m H er tagget i på instagram via hans egen ubrukte Autokiller22 konto gjør at jeg får mere tro på historien jeg har hørt hvor han enten latet som han hadde eller hadde en pistol under jakka på et utested i Oslo, fant forøvrig ikke noe på linken du postet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in