2020-05-10, 18:35
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Nettet snører seg sammen nå. Snart tar de inn TH igjen + V

Tror jeg også.
Citera
2020-05-10, 18:36
Medlem
Citat:
.
Thx!
Citera
2020-05-10, 18:36
Medlem
Intervju med siktedes advokat på tv2 nå. For en advokat! Virker veldig begrenset ut.
Citera
2020-05-10, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Minnimus sier det ikke er noen link mellom den personen og RU.
H* n er vel den som er mest oppdatert på saklig informasjon i denne tråden, da velger jeg å lytte til den.
O.T:
To Kill a Mockingbird av Harper Lee er forøvrig en barne/ ungdomsbok. Hovedpersonen reddet seg fra å bli drept fordi han var utkledd som hamburger på Halloween...Filmen fikk en Oscar med Cary Grant i hovedrollen.

Men jeg er enig i at den FB siden kommuniserer mye ...
Okei, men hvis minnimus vet at personen ikke har kontakt med RU, hvorfor ikke fortelle oss hvem denne tredjepersonen er? RU sine initialer er jo publisert her, og media har ikke publisert det. Da bør vi vel kunne dele hvem denne tredjepersonen er også? Kan jo ikke tro blindt på noen vi ikke vet hvem er.
Citera
2020-05-10, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Jeg tror det er hunden som ble låst inne som er på bildet til Tr*m, og at den forrige er den grå som er på bildet sammen med AEH... Den ser ut som en eldre hund, mens den på bildet er en yngre hund (tror jeg). Får en ekkel tanke om han kan ha tatt bilde av hunden under/etter hendelsen, og så lastet opp senere på fb...

Edit: Derfor lurer jeg på om gulvet ser ut som noe som er i huset i Sloraveien

Det kan stemme.

Gulvet vet jeg ikke noe om, men det er jo et rart bilde. Er som om sønnen poster hint jevnt og trutt, merkelig. Kanskje ubevisst?
Citera
2020-05-10, 18:38
Medlem
Citat:
Nettet snører seg sammen nå. Snart tar de inn TH igjen + V

Det har ikke fremkommet noe nytt etter at de faktisk løslot begge to. Dette er jo old news for politiet, som er forkastet av domstolen.
Senast redigerad av Mulholland007 2020-05-10 kl. 18:40.
Citera
2020-05-10, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
När jag tänker på att bilen körde i hög hastighet och backade in på gräsmattan en morgon vid 09 -tiden, uppstår intrycket att chauffören inte bryr sig om att bilen uppmärksammas.
Det är inte så lätt at kidnappa någon en morgon i dagsljus, som på natten.
Men förstår att man väntade tills TH hade gått till arbetet.
Men vilken risk .. om det handlar om kidnapping.

Tanken kom att hon kanske håller sig borta frivilligt, att hon rymde med den där bilen.
Vill man bort och slippa bråk kan man ju låta sig hämtas på det viset -
huvudsaken man hinner iväg en bit innan man eftersöks.
Det är ju inte kriminellt att byta miljö. Det har ju stått att läsa att AEH ville bort
från hennes dåvarande liv.
...
Bara en annan tanke:
Att paret som bjöd dem på teater hade fått två extra biljetter .. Kan det vara så att TH
gjorde sitt bästa för att få AEH att stanna kvar och ville visa hur trevligt de kunde ha det?
Att det egentligen var han som ordnade med biljetterna?
Var det han som köpte hunden? När man köper en hund är det väl bäst om makarna diskuterar saken först och bestämmer vad man vill ha för hund. Men det kanske dom hade gjort? Om man köper en hund sommar ska ha i flera år är det ju verkligen viktigt att man får en hund som man vill ha och inte en hund som bara ena maken har set ut.
Citera
2020-05-10, 18:40
Medlem
Citat:
Jeg tror det er hunden som ble låst inne som er på bildet til Tr*m, og at den forrige er den grå som er på bildet sammen med AEH... Den ser ut som en eldre hund, mens den på bildet er en yngre hund (tror jeg). Får en ekkel tanke om han kan ha tatt bilde av hunden under/etter hendelsen, og så lastet opp senere på fb...

Hvem er fyren på bilde ved siden av "gulvet"? Han fyren som også er bilde av i svart hvitt?
Citera
2020-05-10, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Det kan stemme.

Gulvet vet jeg ikke noe om, men det er jo et rart bilde. Er som om sønnen poster hint jevnt og trutt, merkelig. Kanskje ubevisst?

Ja, samme tanken sitter jeg med også...
Citera
2020-05-10, 18:43
Medlem
Citat:

Hva er det som ligger på siden av hunden på bildet, det ser nesten ut som en mini-hengeløkke.. 👀
Citera
2020-05-10, 18:44
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Det har ikke fremkommet noe nytt etter at de faktisk løslot begge to. Dette er jo old news for politiet, som er forkastet av domstolen.

JRU har fortalt tilstrekkelig under avhør til at politiet klarer å jobbe frem mer enn bare indisier mot TH nå, hvis ikke hadde politiet holdt en lavere profil. Det er det jeg tror.
VG står sikkert klare til pågripelsen😁
Citera
2020-05-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sketchyfetchy
Hva er det som ligger på siden av hunden på bildet, det ser nesten ut som en mini-hengeløkke.. 👀

Liten taubit av noe slag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in