2019-05-01, 11:26
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hehehe ... nej, nu misstänker jag att du citerar fel person.

Hvem i familien skiftet profilbilde da Monero kontoen ble opprettet? Har ikke fått med meg det.
Citera
2019-05-01, 11:28
Medlem
Monsens avatar
Oj! Ja! Sorry!

Citat:
Hehehe ... nej, nu misstänker jag att du citerar fel person.
Citera
2019-05-01, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Enig i at teorien er langsøkt, men vedkommende virker helt klart litt «snål». Så hvem vet? Så lenge saken er uløst og man ikke har noen avgjørende spor så kan man like gjerne tenke seg at motivet ligger der. Dype sår og konflikter fra barndommen kan gi grobunn for mye hat.

Du er inne på noe der, ja...
Citera
2019-05-01, 11:45
Medlem
Monsens avatar
Ok, her er en tidslinje fra VG som klargjør mer om hvem som snakket med AEH sist osv.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BJamVg/familiemedlem-ringte-skal-ikke-ha-faatt-svar
Citera
2019-05-01, 22:11
Medlem
Kan spåret ligga på två män i fiskbranshen? Ett fåtal ställer sig med ett spö och fiskar i deras område.
Citera
2019-05-02, 12:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Min teori er at antatt GM gjerne vil ha anerkjennelse og oppmerksomhet rundt saken.Dette er selvfølgelig « far out», men hvem skiftet profilbilde på FB rundt samme tid som Politiet mente Monero kontoen ble opprettet? Til To kill a Mockingbird, med masse fugler osv... og hva skjer i novellen? Jo, noe skummelt på Halloween. mocking= mobbe/ mockingbird= uskyld
Og hva heter forløperen til boken To kill a Mockingbird? Jo, Go Set a Watchman...
Det var nok viktigere å vite hvor ektemannen var, i hvert fall for antatt GM, når man tenker på de to utenfor Futurum bygget.

Hun er nok ikke så langt unna, og det er nok meningen at mistanken skal bli rettet mot TH.
Ja, det var en liten speciell teori. Jag har inte läst böckerna, men jag tror jag förstår vad du menar. Efter att jag granskat lite fann jag fb-profilen du hänvisade till; Tr * m H * g * n (* = y, a, e). Nu vet jag ingenting om hans förflutna, men du kanske har rätt. Intressant teori!
Citera
2019-05-02, 14:18
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ja, det var en liten speciell teori. Jag har inte läst böckerna, men jag tror jag förstår vad du menar. Efter att jag granskat lite fann jag fb-profilen du hänvisade till; Tr * m H * g * n (* = y, a, e). Nu vet jag ingenting om hans förflutna, men du kanske har rätt. Intressant teori!

TEH er involvert som vokalist, gitarist og tekstforfatter med flere grupper og utgivelser. Her snakker vi dyster og mørk musikk. Jeg har tidligere stilt spørsmål i forumet her om det kan ligge en skjult betydning i at bortføringen (drapet?) har skjedd på Halloween.

Her er sitat fra en avisanmelder om musikken hans:
Citat:
Vi snakker ikke om lyse og lystige saker. For tross glimt av håp, så oser P**w***s tunge og mørke musikk av smerte. Sånn sett er det fristende å legge til at den som venter på noe vondt, venter ikke forgjeves.
Citera
2019-05-02, 19:18
Medlem
To kill a mockingbird, var fick ni det ifrån? En person har det bland sina foton på f.b.
Citera
2019-05-02, 22:39
Medlem
Jeg har ikke lest To Kill a Mockingbird. Jeg ville oversatt Mockingbird med hermekråke, sladrehank.

En Mockingbird er en fugl som imiterer og hermer etter sangen til andre fugler, også andre lyder fra insekter og dyr kan den herme etter.

I forsvinningssaken ville jeg trodd det var et hint til russer-sporet, bedragerisaken. TH og kompanjongen hans "sladret" og avslørte innsidehandel.
Citera
2019-05-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Min teori er at antatt GM gjerne vil ha anerkjennelse og oppmerksomhet rundt saken.Dette er selvfølgelig « far out», men hvem skiftet profilbilde på FB rundt samme tid som Politiet mente Monero kontoen ble opprettet? Til To kill a Mockingbird, med masse fugler osv... og hva skjer i novellen? Jo, noe skummelt på Halloween. mocking= mobbe/ mockingbird= uskyld
Og hva heter forløperen til boken To kill a Mockingbird? Jo, Go Set a Watchman...
Det var nok viktigere å vite hvor ektemannen var, i hvert fall for antatt GM, når man tenker på de to utenfor Futurum bygget.

Hun er nok ikke så langt unna, og det er nok meningen at mistanken skal bli rettet mot TH.
Interessant teori
Citera
2019-05-03, 01:07
Medlem
Hva pokkern er det her ?

https://astrologyincrime.com/tag/trym-hagen/
Citera
2019-05-03, 01:20
Medlem
Den mockingbirdgreia er nok bare tull, TH jr er/har vært en fan av Eminem og han har noen mockingbird tekster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in