2020-05-08, 22:28
Medlem
Lennie den stora tönten tycker fortfarande att det är en bra och rolig kväll.
Oj, det är kladdigt överallt...är det det grövsta han kan säga om saken?

OJ, vad jag önskar att man kunde rösta ut både Frida och Jassa.
2020-05-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
och nu börjar trollen på insta om att sami ska ut för att han höjde rösten mot tjejerna

nu måste vi gadda ihop oss så vi får ut sami bla bla bla
Skit i dom. Fokus är fortfarande på att Frida ska ut!
2020-05-08, 22:29
Medlem
svepets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
De smorde tydligen in vikterna igår, så de var nyktra! Riktiga idioter!

Dock hade det ju krävts en blind höna för att missa att det var lite honung på vikterna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Detta är tyvärr inte bra för Sami i det långa loppet.

ja frida och jassa fick precis det resultatet dem var ute efter
Medlem
Någon som kan påminna mig igen om varför vi valt att rösta ut Nudisten istället för Skriket? Är inte Nudisten lättare byte att slänga ut i finalveckan? Tänker på bästa förutsättningarna så alla killar hamnar i finalen. För vi vill INTE ha Lennie ensam i final, han kommer ha för stort stöd om inte Mergim är där också. Är Mergim där splittras deras röster helt.
2020-05-08, 22:30
Medlem
FarbrorAgges avatar
Frida är en riktig jävla häxa. Och hon ser ut som en harmynt gris i nyllet dessutom.
Medlem
Sami tappar finalröster efter kvällens live och morgondagens avsnitt, fan också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Skit i dom. Fokus är fortfarande på att Frida ska ut!

ja förfan tycker bara det är så roligt man vet ju vilken klick det är som håller på
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Varför skulle han inte göra det ? Och han kanske inte vill heller. Han har ju sagt att han inte tycker Mergim är för på han. Och han har bett han komma oftare än han gör när han mår dåligt. Lennie har fullt fokus på Mergim. Tror seriöst inte han skulle reagera så om han tyckte han var jobbig. 🤷🏻‍♀️

Lennie sa till Amilia när de pratade den barnveckan när hon kände sig utanför och hon var skitledsen då hon upplevde att Lennie går undan från henne och just den natten ville han sova själv. Det kom sen fram under det samtalet att Lennie tycker Amilia är påhängsen när hon dricker och då undrade hon hur han kan sova med Mergim alla de gånger han varit full? Lennie svarade då att han upplevde likadant med Mergims närgångenhet men att han inte vet hur han ska hantera eller ta det med honom! Klippet finns men de har raderat just den biten när han säger detta till Amilia.
2020-05-08, 22:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja frida och jassa fick precis det resultatet dem var ute efter
Får dem ut Sami pga av detta WT morsorna och de lätt kränkta då röstar vi mergim som vinnare för Lennie ska INTE ha pengarna!
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag dömer inte ut någonting men om man hävdar att man är helt straight och beter sig sådär så har man nog lite problem med sig själv. Om de blir ett par vore det väl fantastiskt!
Blir faktiskt skitglad att du känner att det vore fantastiskt. Stort av dig! 👍
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag säger ju det! Han har flera gånger sagt till Amilia att han inte vill göra ditt och datt men han valt Mergim till belöningar för att han annars flippar. Dock har jag även skrivit länge att jag tror att mycket av Lennies beteende är ett spel för att han tittat på tidigare säsonger och vet vad som går hem i stugorna. Som hans pappa sa ”vad bra du blivit på att hoppa inne i huset”.

Man hoppas nästan det för hans egen skull.

Är träningen redan slut?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in