2020-05-08, 22:23
Medlem
jävla fittor som sitter i soffan nu och garvar

frida ska fan mig ut
2020-05-08, 22:23
Medlem
Haha kan inte låta bli att skratta nu när Sami pumpar på som fan i gymmet. Ilskan blev som en PWO
2020-05-08, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Den meningen ger mig kalla kårar! En 36-åring som inte vågar sätta en 21-åring på plats, det är inte sunt någonstans!!
Jag säger ju det! Han har flera gånger sagt till Amilia att han inte vill göra ditt och datt men han valt Mergim till belöningar för att han annars flippar. Dock har jag även skrivit länge att jag tror att mycket av Lennies beteende är ett spel för att han tittat på tidigare säsonger och vet vad som går hem i stugorna. Som hans pappa sa ”vad bra du blivit på att hoppa inne i huset”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Typiskt beteende av en barnrumpa som inte kan tänka konsekvent. Hon tar all kritik personligt.

Vad äckligt att hon sitter och garvar och flinar i soffan nu. Är hon schizofren eller vad fan är det för fel på henne!!!?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, det är fan livsfarligt! Tränat med min PT och kör ”tunga” marklyft mm. Skulle ngn smörjt i stängerna så hade det fan kunnat skada en för livet. Jag såg inte vad som hände igår men antar att de var nyktra? Då har de sjukt dåligt konsekvenstänk. På fyllan kan jag ändå förstå om man tappar omdömet lite. Har kört frivilliga ”lekar” som man dagen inser är helt jävla livsfarlig som man aldrig skulle drömma om att roa sig med nykter,
De smorde tydligen in vikterna igår, så de var nyktra! Riktiga idioter!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Men tänk så här. En familj har 3 som kollar på bb och ett cmore konto. Tror ej en familj i samma hus har ett konto per medlem i familjen som betalar 149 kr per person för så om man är 3 i en familj på 5 som ser Bb. Och alla har 3 olika favoriter så kan man bara rösta på en av dem. När man ringer kan man ringa hur många ggesom helst

Absolut, men återigen, de har ingen myndighetskontroll på sig vilket innebär att de kan göra som det passar dem med rösterna och alltså styra spelet.
2020-05-08, 22:26
Medlem
Blaisens avatar
VARFÖR städar killarna? Nu får de material på Sami som tappar det och kan framställa honom som något han inte är! Frida ska städa som smetade värst med honung! Vidriga är de!
Medlem
Detta är tyvärr inte bra för Sami i det långa loppet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Vilken fruktansvärt äcklig människa Frida är. Sitter och dårskrattar i gymmet nu, fast hon har gjort en jättesjuk och elak sak mot Sami. Skäms, din jävla skrattmås.
Ja, hon som ska vara så jävla snäll och god! Det normala om man vara snäll är att inse att de gjort fel och städat upp det omedelbart. Inte hetsa Sami att träna för att se reaktionen. Och sedan stå och fnissa när de ”hjälper till att städa”. Förstår att Sami är sur på riktigt!
2020-05-08, 22:27
Medlem
herpesvårtas avatar
Fan det tog ett bra tag men ikväll tappade Sami det! Helt förståeligt givetvis. Det där pranket var urbota dumt och båda är skyldiga men Frida ska fan stå för att hon var den som smeta på skiten!
2020-05-08, 22:27
Medlem
och nu börjar trollen på insta om att sami ska ut för att han höjde rösten mot tjejerna

nu måste vi gadda ihop oss så vi får ut sami bla bla bla
2020-05-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan det tog ett bra tag men ikväll tappade Sami det! Helt förståeligt givetvis. Det där pranket var urbota dumt och båda är skyldiga men Frida ska fan stå för att hon var den som smeta på skiten!
Konflikträdd som hon är stod hon bara tyst och sa ingenting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in