2020-05-08, 22:18
Medlem
Och Jassa står på utegården efter att ha sagt ”fuck you” till Sami, och skriker och är sur på honom?! Det är ju för fan HON som har gjort bort sig
2020-05-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jävlar vad Sami lackar. Helt rätt när han säger Jasmine är den sista som ska säga ”Be inte mig hålla käften” när hon själv skriker det till alla. Hennes ”FUCK YOU” borde gett varning för ”vårda ditt språk”. Fan att inte man kan rösta ut båda Jasmine och Frida på måndag
Haha försvarar ingen här, men Jasmine fick ta all skit när det var Frida som kladda ner hela gymmet
2020-05-08, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Den typen av röstning - som kostar röstarna pengar - övervakas noggrant vilket BB:s omröstningar inte gör. Men sannolikt borde pga att folk spelar på utgången hos spelbolagen.
Men tänk så här. En familj har 3 som kollar på bb och ett cmore konto. Tror ej en familj i samma hus har ett konto per medlem i familjen som betalar 149 kr per person för så om man är 3 i en familj på 5 som ser Bb. Och alla har 3 olika favoriter så kan man bara rösta på en av dem. När man ringer kan man ringa hur många ggesom helst
2020-05-08, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Just det med gymmet är farligt också, om han hade tappat greppet om stången. De fattar inte vad deras "pranks" kan orsaka.

Vad som helst som är enkelt hade varit roligare. Till och med en så simpel grej som att slänga mjöl på någon som står i duschen. Det hade sett kul ut och det hade varit lagom elakt. Hoppas Sami gör det på Jasmine, så att hon får tvätta ihjäl sitt sönderblekta hår.
Nej, det är fan livsfarligt! Tränat med min PT och kör ”tunga” marklyft mm. Skulle ngn smörjt i stängerna så hade det fan kunnat skada en för livet. Jag såg inte vad som hände igår men antar att de var nyktra? Då har de sjukt dåligt konsekvenstänk. På fyllan kan jag ändå förstå om man tappar omdömet lite. Har kört frivilliga ”lekar” som man dagen inser är helt jävla livsfarlig som man aldrig skulle drömma om att roa sig med nykter,
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
klart jassa ska vända det till att det är samis eget fel
Jo men hon klarar ju inte ta ansvar för sig själv så...
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Den meningen ger mig kalla kårar! En 36-åring som inte vågar sätta en 21-åring på plats, det är inte sunt någonstans!!
Varför skulle han inte göra det ? Och han kanske inte vill heller. Han har ju sagt att han inte tycker Mergim är för på han. Och han har bett han komma oftare än han gör när han mår dåligt. Lennie har fullt fokus på Mergim. Tror seriöst inte han skulle reagera så om han tyckte han var jobbig. 🤷🏻‍♀️
2020-05-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Va ? Jag förstår inte. Skulle de tillslut bli ett par på rikt så vet jag nästan INGEN som skulle bli gladare än mig. Men är det bara vänskap så är det fint nog.
Jag är mer irriterad att ni i sånna fall dömer ut det 🤷🏻‍♀️
Jag dömer inte ut någonting men om man hävdar att man är helt straight och beter sig sådär så har man nog lite problem med sig själv. Om de blir ett par vore det väl fantastiskt!
2020-05-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Och Jassa står på utegården efter att ha sagt ”fuck you” till Sami, och skriker och är sur på honom?! Det är ju för fan HON som har gjort bort sig
Typiskt beteende av en barnrumpa som inte kan tänka konsekvent. Hon tar all kritik personligt.
2020-05-08, 22:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag tycker så jävla synd om Sami nu... Usch på de där häxorna.
Medlem
xrlpyts avatar
Sami tränar ursinnigt, det här kommer bli hans bästa gympass någonsin.
Medlem
Bra Sami, pumpa nu. Den bästa motivationen till att träna hårt på gymmet, det är när man är så jävla förbannad!
2020-05-08, 22:23
Medlem
Alltså har läst många kommentarer på insta om att Mergim hade varit ”elak” när han skulle motivera sin nominering, vad var det han sa egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in