2020-05-07, 21:23
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Även om jag ogillar Mergim så är det ju tydligt att han använder ordet "megahjärtat" som han brukar göra annars också.

Vad är det för megahjärta som är brunt?
2020-05-07, 21:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
https://www.instagram.com/p/B_zX1RFHBks/?igshid=1wibeb0sjy82y

Där är klippet som Aftonbladet skriver om
Tack!

Jag vet faktiskt inte. Det LÅTER som att han säger "megahjärtat" (som alla Mergimfans på Instagram skriver), men är det ett smeknamn som han brukar använda? Annars låter det som "vi ska bli bruna som negrer, hjärtat". Skånskan gör det hela svårbedömt.
2020-05-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
DC kameran är Köks kameran. Står till och med Kök i kameran, Det ska stå DirectorsCut även om dom visar samma innehåll.
Någon sommar vikarie kanske bakom spakarna.

Förmodligen är det så 😂
2020-05-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
https://www.instagram.com/p/B_zX1RFHBks/?igshid=1wibeb0sjy82y

Där är klippet som Aftonbladet skriver om

Jag föraktar Mergim men fan vet om han säger neger alltså...
2020-05-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vQ28zB/anvande-n-ordet-i-big-brother--tv4-sager-sig-inte-hora

jag har själv helt missat det är det skitsnack från fyrans håll bara för att det är mergim tro?

Han säger dock inte neger utan megahjärtat. Jag slänger gärna folk under bussen, speciellt Mergim, men här har folk fel på hörseln. Samt att ingen annan deltagare reagerade vilket är lika jävla illa i så fall.
2020-05-07, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tack!

Jag vet faktiskt inte. Det LÅTER som att han säger "megahjärtat" (som alla Mergimfans på Instagram skriver), men är det ett smeknamn som han brukar använda? Annars låter det som "vi ska bli bruna som negrer, hjärtat". Skånskan gör det hela svårbedömt.

Jag är skåning 😁 tycker det låter som om han säger megahjärtat...men har ingen aning om vad det är..har inte hört honom säga det innan...
2020-05-07, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vad är det för megahjärta som är brunt?

Han själv. Han har sagt det fleeera gånger
2020-05-07, 21:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han säger dock inte neger utan megahjärtat. Jag slänger gärna folk under bussen, speciellt Mergim, men här har folk fel på hörseln. Samt att ingen annan deltagare reagerade vilket är lika jävla illa i så fall.
Precis. Det är inte alls som exempelvis när Martin sa att någon var snål som en jude. Där reagerade ju faktiskt Amilia. Även Lennie skakade lite på huvudet då. I det här fallet var folk fortsatt glada. Han sa inte något n-ord.
2020-05-07, 21:28
Medlem
Citat:
Håller med. Hade varit kanon om kunde addera det till Hora o Hund o fan allt han vräkt ur sig.
2020-05-07, 21:28
Medlem
Om ni tycker han ska gå fri med ”megahjärtat” så vill jag höra hur ni ställer er till detta klipp som skedde inatt och har diskuterats flitigt idag. Där Mergim bland annat kallar Frida för ”hund” och hade det varit på utsidan så hade han slagit henne på riktigt. Även om Frida skrattar så ser man på henne att hon inte tycker detta är kul.

https://www.instagram.com/tv/B_5aStGn3zv/?igshid=14sle2x8qzh5w

Åsikter?
2020-05-07, 21:29
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Han själv. Han har sagt det fleeera gånger

Jaså. Att han kallar sig själv för megahjärtat har jag missat helt. Haha.
2020-05-07, 21:29
Medlem
Emmvalentines avatar
Brukar inte bli irriterad, men han säger ju Vi ska bli bruna som Mega (han själv) hjärtat ... Så himla tragiskt de hänger ut han sådär dessutom...
Han fattar ju att han är väldigt brun..så relevant sak att säga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in