2020-05-17, 16:07
Medlem
zzxxccvvs avatar
2 röster på Sami. ✌️
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
I så fall skulle ansiktskyddet inte behövas alls. Har man ansiktskydd ska fan inte näsan hänga utanför. Patetiskt okunnigt att ha det så och att BB tillåter människan ha det så.

Exakt. Bara att läsa på lite. Viktigare att ha god handhygien och inte ta sig i ansiktet.

Det blev asssnyggt! För övrigt stör jag mig inte på naiva eller okunniga människor. Det kan vara lite gulligt. Jag stör mig mer på elaka människor som typ Amilia, hur smarta de än är.
Medlem
Nu röstar alla på Sami. En röst på Lennie är en röst på Amilia, Antonia och Mergim, kom ihåg det Sami ska vinnaaaa skiten.
2020-05-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Förstår om du blir orolig, men han är lite låg och orolig så klart. De andra fick också väldigt fina brev från tittarna och han blev ju dessutom ett bowlingklot...?! så jag känner med honom just nu. Att lennie skuttar runt beror på hans diskbråck. Om han sätter sig ner kommer han inte igång igen. Samis chans att vinna eller ej, kan omöjligt bero på dessa sista dagar när de är trötta och endast bara nga få och ingen stimulans. Dessutom anser inte jag att de ska behöva städa hela dagarna inget roligt att titta på det heller. Kan de inte ta in ngn som städar lite försiktig på nätterna som i poolrummet bla? De kan ju gå in där annars och göra saker på nätterna.
Ja bra idé. Hoppas også sammi.ellars jasmine så lennie
2020-05-17, 16:08
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
nu kan man rösta i appen

Blir det Sami eller blir det Sami? Tror jag har bestämt mig för det nu.
2020-05-17, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ellerhur, sami är lat o fet, tjatar bara om hur mycket klockan är varje kvart, sover mycket, latar sig mer än amilia, detta kommer backfire 100%
Ja vi måste se. Er også lite räd på sammis vegna
2020-05-17, 16:09
Medlem
musttomtes avatar
Röstade på Big Sami, tänk på att rösten är värld 1 miljon.
2020-05-17, 16:10
Medlem
KOM IGEN nu!! Nu kör vi för att ge SAMI TITELN SOM VINNARE AV BIG BROTHER 2020!

Ring era vänner, släkt, grannar, skaffa fler konton, haffa nån på gatan! BE ALLA NI KÄNNER RÖSTA!!
2020-05-17, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Blir det Sami eller blir det Sami? Tror jag har bestämt mig för det nu.
bra sätt att välja
2020-05-17, 16:13
Medlem
Självklart hamnar mina röster på SAMI!!!
2020-05-17, 16:14
Medlem
kendallos avatar
Rösta sami nu!

En person kan vara sig själv, som visar att man kan ha IQ och EQ och ändå vara med i ett sånt här program, att vara en snäll och lågmäld och intressant person med sociala skills som inte skapar drama och att med detta få en revanch i livet. Fan sami, det här är stort vad du visar! Må du vinna, så du kan betala av dina skulder och få ett nytt liv! Jag önskar dig all lycka och - att du får chansen till att göra det du vill i framtiden efter detta äventyr! Din förmåga att på beställning ta dig an rollspel och spela Amor eller Fis och toalettmannens faciliteter AB är starten på en kul och fantastisk karriär hoppas jag och många med mig! All lycka till dig sami! Om fjortismaffian röstar någon annan som vinnare, så kommer din fanbase swisha bort dina skulder i ett swish! Det oooornar sig bästa Sami, du är redan vinnare!
2020-05-17, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
I tanke på att skriket från Halmstad är butter och kläcker ur sig: Jag hatar Corona så lär dom nog ha fått info i avbrottet om hur det kommer att se ut imorgon då dom ska gå ut. Hon hade nog förväntat sig ett publikhav som skulle vråla hennes namn men nu får dom väl gå ut i en tom studio.
Ja hennes tomma hjärna verkar ju, hela säsongen ha föreställt sig att BB finalen kommer MINST vara som när fotbollslandslaget kom hem från USA när hade dom krigat till sig succé bronset i fotbolls-VM 94 och blev eskorterade med Jas plan och hela Rolandshovsparken var fylld med tiotusentals skrikande fans, MINST! 😁

Har hon inte vräkt ur sig att hon aldrig skulle kunna åka kommunalt någonsin igen, pga alla hysteriska fans!
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 16:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in