2020-05-10, 17:58
Medlem
DamnDiddies avatar
Som jag förstått det så blir spårtiden kortare om man snortar tjack än om man tar det oralt, så att säga..

Men hur mycket kortare tror ni det rör sig om?
Citera
2020-05-11, 11:58
Medlem
blueprintzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandejo
Kokain är riktigt styggt när det kommer till salivprov. Lika med heroin och amfetamin. Var positiv på 6-mam och kokain 2 MÅNADER. efter ett intag

Bump på denna.

Det låter väldigt länge, har någon erfarenhet eller kunskap hur länge ett enstaka intag av Kokain syns på salivprover?
Citera
2020-05-11, 18:10
Medlem
Tog EN lina tjack förra helgen natten lördag-söndag, oklart hur stor då jag var berusad. Men sist jag drog i mig en del ladd, tjack och mdma i 5 dagar pissade jag positivt i 1,5 vecka.

Tror ni denna lina kommer synas på salivprov ikväll?

För övrigt detta salivprov som används
https://www.prodiagnostics.se/inform...in-eller-blod/
Senast redigerad av Lillalilladuuu 2020-05-11 kl. 18:14.
Citera
2020-05-11, 18:16
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillalilladuuu
Tog EN lina tjack förra helgen natten lördag-söndag, oklart hur stor då jag var berusad. Men sist jag drog i mig en del ladd, tjack och mdma i 5 dagar pissade jag positivt i 1,5 vecka.

Ja det blir nog possitivt
Citera
2020-05-11, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Ja det blir nog possitivt

Om jag väntar tills imorgon? Hur tror du det blir då?
Citera
2020-05-11, 18:41
Medlem
Magnituds avatar
Citat:

Beror på hur mycke du tog men tog du mindre än 200mg så kanske det gått ut annars 2 veckor
Citera
2020-05-11, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Beror på hur mycke du tog men tog du mindre än 200mg så kanske det gått ut annars 2 veckor

Nja, står på där testet är ifrån att deras längsta spårtid på amfetamin är UPP TILL 8 dygn,så 2 veckor känns knappast rimligt.
Citera
2020-05-11, 18:48
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Nja, står på där testet är ifrån att deras längsta spårtid på amfetamin är UPP TILL 8 dygn,så 2 veckor känns knappast rimligt.

Ok 8 dygn då... räkna med 10
Citera
2020-05-11, 18:54
Medlem
blueprintzs avatar
Citat:
Enligt länken du hänvisar till syns amfetaminer upp till 7 dagar och är också den drog som syns längst i deras tester.

Tidigare inlägg (som det jag postar längre upp) påstår att amfetamin, heroin och kokain kan synas i månader i salivtester från prodiagnistics.

Kan någon med koll förklara hur det ligger till? Hur kan vissa droger synas i flera månader när prodiagnostics själva säger att de syns i 7 dagar Max?
Citera
2020-05-12, 07:39
Medlem
blueprintzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HonestAhmed
Ville gärna starta en egen tråd istället för att posta i drogtest-tråden då detta är en fråga specifikt riktad till prodiagnostics testen som behöver uppmärksammas och inte försvinna bland mängden i den stora tråden då detta är ett stort problem som resulterat i att jag blir falskt anklagad för att aktivt missbruka fast så inte är fallet.

Var inne på avgiftning för heroin i två veckor. Direkt jag kom ut lämnade jag salivprov, positiv på 6-MAM, fortsatte lämna och var positiv nästan 3 månader (utan att ha tagit något sen efter avgiftning) hur är det ens möjligt?

Kan det vara så att dom hittar heroin-rester i mina tänder t.ex, för det är ganska konstigt att jag varit positiv på 6-MAM och INTE opiater (vissa av testerna)

Dom på mottagningen hävdar att det absolut inte är så att den reagerar på rester utan säger ett jag helt klart har tagit heroin.

Någon som kan förklara dessa positiva utslag? Eller kan dom helt enkelt spåra så långt bak i tiden (hur är det ens möjligt?)

Detta är proverna där man har en gul vätska i munnen som man gurglar i 2 min

Hur länge hade du brukat/missbrukat innan du togs in på avgiftning då? Pratar vi månader, år eller vid fåtal tillfällen?
Citera
2020-05-12, 13:17
Medlem
Flusons avatar
Citat:

Hemskt är vad det där provet är. Folk stupar på den hela tiden. Det funkar inte att stålsätta sig med löskukar, hydrering, osv, längre.
En riktig ambush alltså. Hoppas något snille kokar ihop något snart som kör över prodiagnostics salivtester.

"Han säkert torski torski han blir", skriker grannen till mig nu
Citera
2020-05-12, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Hemskt är vad det där provet är. Folk stupar på den hela tiden. Det funkar inte att stålsätta sig med löskukar, hydrering, osv, längre.
En riktig ambush alltså. Hoppas något snille kokar ihop något snart som kör över prodiagnostics salivtester.

"Han säkert torski torski han blir", skriker grannen till mig nu

Meeen alltså hur länge? En lina liksom, knappt ens det. Får huvudvääärk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in