2020-04-30, 21:47
Medlem
Pissar för elvanse, och har dragit lite vanligt tjack, Är det kört om det är meta i skiten? Dom kör 12 teststicka
Citera
2020-05-01, 01:24
Medlem
Mongoglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lumpabi
Pissar för elvanse, och har dragit lite vanligt tjack, Är det kört om det är meta i skiten? Dom kör 12 teststicka

metamfetamin är ett eget tset på sticka, både tjack och mettjack syns var för sig
Citera
2020-05-01, 03:00
Medlem
Tja!

Blev stoppad av polisen när jag körde bil och fick åka med för att ta både piss och blodprov.

Jag rökte i princip dagligen 1-2 jointar i ca 2-3 månader tills förra veckan, alltså för 7dagar sen så slutade jag helt. Har varit cannabis ”fri” i ca en vecka nu alltså. Sa till polisen att det är möjligt att det visar positivt pga jag umgås med vänner som röker, och att jag dessutom var nära folk som rökte i ett instängt kök förra veckan.

Min fråga är - Det kommer förmodligen visas positivt, men frågan är om jag kommer klara mig? Ska jag säga sedan i förhöret att det skedde att ännu en vän rökte dagen innan i bilen? Har sedan innan 2 ringa narkotika/cannabis. Är väldigt orolig för just mitt körkort. Hjälp!
Citera
2020-05-01, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEagleOfArsenal
Tja!

Blev stoppad av polisen när jag körde bil och fick åka med för att ta både piss och blodprov.

Jag rökte i princip dagligen 1-2 jointar i ca 2-3 månader tills förra veckan, alltså för 7dagar sen så slutade jag helt. Har varit cannabis ”fri” i ca en vecka nu alltså. Sa till polisen att det är möjligt att det visar positivt pga jag umgås med vänner som röker, och att jag dessutom var nära folk som rökte i ett instängt kök förra veckan.

Min fråga är - Det kommer förmodligen visas positivt, men frågan är om jag kommer klara mig? Ska jag säga sedan i förhöret att det skedde att ännu en vän rökte dagen innan i bilen? Har sedan innan 2 ringa narkotika/cannabis. Är väldigt orolig för just mitt körkort. Hjälp!

Bra att tillägga är att jag är smal av mig! Om det nu har någon betydelse för provsvaret.
Citera
2020-05-01, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopi
Är nyttigt (husmanskost) vanlig bra mat. Träna ofta. Sova är viktigt.

Blev ren på 20nl efter 19 dagar. Ta provet på moronen för bästa resultat. Tiden är olik för alla. Testa flera gånger då det kan ge falskt negativt

Vid ett drogprov som skickas till labb testas testet på 10nl, vissa labb 5. Så jag du kan vara positiv.
Är det inte labb kommer du klara dig på 20nl sickan. De flesta testar med 25nl eller 50nl
Tack för svaret!
Gör allt så flitigt jag kan, bränner ca. 5-1000kcal per dag med löpning/joggning samt styrke tränar på det.
Överdoserar på vitaminer. Det är sagt "hälsokontroll" hos ett bolag som heter avonova så jag gissar någon form av labb.

Jag frågade arbetsgivaren lite om de utan att försöka låta för misstänksam och det verkar som blodprov kommer va det primära (hurra) men vet inte om jag kan lite på honom.

Ska kämpa in till dom sista 5 dagarna o fasta under den tiden eller nått, kanske dra på ett fettlager o käka godis. Fruktpektin och askorbinsyra har jag läst/hört är bra.
Citera
2020-05-01, 18:20
Medlem
Eskortkillens avatar
Jag drack alkohol sist för snart ca 4 månader sedan, och jag ska eventuellt göra en hårprov ganska snart på alkohol, finns det risk att dom ser att jag druckit då så långt tillbaka i tiden?

Jag är ingen tung drickare utan dricker kanske engång var tredje månad eller så.

Tacksam för svar.
Citera
2020-05-02, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dominobrickor
jo ja vet men d inte så vanligt kan jag tänka jag går å pissar men käkar lyrica som små godis å syns inte för mig, så skriver ba från egen erfarenhet
På beroendemottagning där jag bor så har lyrica stickor funnits sen långt innan det blev narkotikaklassat och har varit standard sen då, du har förmodligen lite tur att dom inte ids använda mer ön en multisticka.
Citera
2020-05-02, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Jag drack alkohol sist för snart ca 4 månader sedan, och jag ska eventuellt göra en hårprov ganska snart på alkohol, finns det risk att dom ser att jag druckit då så långt tillbaka i tiden?

Jag är ingen tung drickare utan dricker kanske engång var tredje månad eller så.

Tacksam för svar.
Varför skulle du ens lämna hårprov? Regeringen och dyl kan aldrig kräva ett hårprov av dig eller hota med konsekvenser över att inte ge hårprov.
Citera
2020-05-02, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEagleOfArsenal
Tja!

Om du har tur så klarar du dig på blodprovet, men pissprovet torskar du ju 100% jävla onödigt att ens lämna pissprov om du ändå skulle lämna blod? Mycket dyrare när man torskar.
Citera
2020-05-03, 11:08
Medlem
Eskortkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Varför skulle du ens lämna hårprov? Regeringen och dyl kan aldrig kräva ett hårprov av dig eller hota med konsekvenser över att inte ge hårprov.
Jag måste lämna hårprov.

Jag har även varit i miljö där folk rökt cannabis, o läste här tidigare att cannabisrök kan komma in i kroppen o håret om man gör hårtest.
Hur noggranna är dom att tvätta rent håret osv innan dags för analys?
Jag har själv inte rökt på säkert 2-3år.

Tacksam för svar.
Citera
2020-05-03, 19:48
Medlem
Jaggermeisters avatar
Syns GHB på urinprov? Analys tänkte jag nu, ej sticka.

Om Ja; Hur länge är detektionstiden?
Citera
2020-05-04, 17:50
Medlem
Tja! Har intagit 1-2mg Benzo(Alprazolam) Varje kväll under några veckor. Tog senast 1mg igår vid 18 tiden. Idag var jag på psykatrin och prata om min Ångest och där fick jag göra ett oväntat pissprov vid 14-tiden(20h efter intag). Hade jävla tur att de visade negativt, någon som vet vrf de ej visade positivt för benzo? kan de va att jag dricker mycket vatten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in