2020-05-08, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strovtog
Ser at RU har skifter profilbilde på Facebook 2 ganger 31.okt 2018...

Det la jeg også merke til! Har erfaring med at folk ofte skifter profilbilder når det skjer drastiske ting i livet.
Citera
2020-05-08, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Mener du at TH kunne nektet politiet å åstedsgransking hvis han ikke ble varetektsfengslet? De kunne vel siktet han uten å varetektsfengsle han. Jeg har ikke så god greie på dette, men trodde ikke at jeg kunne nekte åstedsundersøkelser hvis politiet har grunnlag for det.

I såfall er det som du sier dumt både av politiet og TH selv og ikke bare godta dette for å få det ut av verden en gang for alle. Hvis TH er så uskyldig som han sier har han jo ikke noe å frykte.

Å nekte politiet å gjøre grundige undersøkelser er jo i seg selv mistenkelig uansett hvor uskyldig man mener man er. Har selv for mangfoldige år siden vært i en slik situasjon ang. noe annet enn drap, og jeg oppfordret faktisk politiet til å gjøre grundige undersøkelser for å finne ut av dette.

Men da var heller ikke politiet så keen på og gjøre husransakelse, så det dummeste man kan gjøre er vel å ikke tillate det.

Han kan ikke nekte de åsteds undersøkelse på ÅSTED det stemmer ja, men tenkte rundt TH´s andre eindommer.

Ja enig der, vis du ikke godtar slik rundt din kones forsvinning så er du mistenksom å skjuler noe som ikke tåler dagens lys...
Citera
2020-05-08, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Unnskyld oss, vi er miljøskadet, man blir slaktet i Norge hvis man poster navn eller "spekulerer"......

Ja er det ikke det som er gøy med dette forumet da, at vi kan presentere ideer, leke litt politi, jeg kunne for den sags skyld kommentert under fullt navn. Det som er viktig er at man kan presenterer ideer etc. uten å bli kastet ut av forumet.
Tviler på et et slikt forum som dette nører så mye opp under skyldspørsmål. Dagen TH ble arrestert, snakket vi på jobben om det, viste seg at alle hadde tenkt at dette var GM hele tiden selv om vi aldri hadde snakket om saken.

Man kan så klart nekte folk og skrive ned meninger og tanker men man fjerner de dessverre ikke av den grunn, da er det kanskje bedre at folk spekulerer litt her og det er helt frivillig og melde seg inn og lese det som står her.
Kanskje kommer noen opp med nye ideer som kan føre saken fremover. Like lite som man kan kontrollere tankene til folk, er det mulig og få dømt noen uten bevis.
Citera
2020-05-08, 12:10
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Det er riktig. Jeg tror Drøbak er et sentralt sted i denne saken, også med tanke på at Winger « så» noe der...Har forsøkt å finne bilder av den andre « vennen» til TH på nettet, men det finnes ikke et eneste bilde av ham. Bortsett fra å ha en høyprofilert kone..merkelig.

Hvilken "venn" mener du?

Flere her har jo vært veldig interessert i å vite hvem denne mystiske "vennen" til TH er, han som satte han i kontakt med Holden i utgangspunktet, blant annet.
Citera
2020-05-08, 12:11
Medlem
Citat:
Disse Futurum-mennene, som ikke har noe med saken å gjøre, mener du?

TH var også veldig opptatt av disse...

Og de som fremdeles er velig ivrige på å tro at det er en kidnapping liker også Futurum-mennene...
Kanskje han er opptatt av de fordi han tenkte at de aldri kom til å finne ut at det var de brødrene? Hmm
Citera
2020-05-08, 12:12
Medlem
Publiserer bare fordi jeg allerede har søkt 😅

MPU:

Inntektsåret 2018
Inntekt: 508 989
Formue: 0
Beregnet skatt: 184 114
Forklaring til tallene
Fødselsår:1990 Postnummer/sted:2070 Råholt SkattekommuneOppegård

KONA/CU:

Inntektsåret 2018
Inntekt: 62 458
Formue: 3 608
Beregnet skatt: 13 154
Forklaring til tallene
Fødselsår:1992 Postnummer/sted:2070 Råholt SkattekommuneOslo

BROREN RU:

Inntektsåret 2018
Inntekt: 67 797
Beregnet skatt: 18 638
Forklaring til tallene
Fødselsår:1988 Postnummer/sted:2050 Jessheim SkattekommuneOslo

Broren står forresten oppført som J*an R*obin U*tengen i skattelistene
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serpient1
Han kan ikke nekte de åsteds undersøkelse på ÅSTED det stemmer ja, men tenkte rundt TH´s andre eindommer.

Ja enig der, vis du ikke godtar slik rundt din kones forsvinning så er du mistenksom å skjuler noe som ikke tåler dagens lys...

Så du mener at politiet ikke kan gjøre undersøkelser på hans andre eiendommer uten at han er siktet/varetekt fengslet. Det visste jeg ikke.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Jøss. Mulige inspirasjonskilder?

Kanskje det? I boken To Kill a Mockingbird skjer det i hvert fall et drap på Halloween.
Citera
Medlem
Citat:
Hvilken "venn" mener du?

Flere her har jo vært veldig interessert i å vite hvem denne mystiske "vennen" til TH er, han som satte han i kontakt med Holden i utgangspunktet, blant annet.

Han som har hjulpet TH å skrive mail til politiet, tenkte jeg på.
Citera
2020-05-08, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystix
Publiserer bare fordi jeg allerede har søkt 😅

MPU:

Inntektsåret 2018
Inntekt: 508 989
Beregnet skatt: 184 114
Forklaring til tallene
Fødselsår:1990 Postnummer/sted:2070 Råholt SkattekommuneOppegård

KONA/CU:

Inntektsåret 2018
Inntekt: 62 458
Formue: 3 608
Beregnet skatt: 13 154
Forklaring til tallene
Fødselsår:1992 Postnummer/sted:2070 Råholt SkattekommuneOslo

BROREN RU:

Inntektsåret 2018
Inntekt: 67 797
Beregnet skatt: 18 638
Forklaring til tallene
Fødselsår:1988 Postnummer/sted:2050 Jessheim SkattekommuneOslo

Broren står forresten oppført som J*an R*obin U*tengen i skattelistene
Ventet du at det skulle dukke opp ti millioner?
Citera
2020-05-08, 12:14
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Ja er det ikke det som er gøy med dette forumet da, at vi kan presentere ideer, leke litt politi, jeg kunne for den sags skyld kommentert under fullt navn. Det som er viktig er at man kan presenterer ideer etc. uten å bli kastet ut av forumet.
Tviler på et et slikt forum som dette nører så mye opp under skyldspørsmål. Dagen TH ble arrestert, snakket vi på jobben om det, viste seg at alle hadde tenkt at dette var GM hele tiden selv om vi aldri hadde snakket om saken.

Man kan så klart nekte folk og skrive ned meninger og tanker men man fjerner de dessverre ikke av den grunn, da er det kanskje bedre at folk spekulerer litt her og det er helt frivillig og melde seg inn og lese det som står her.
Kanskje kommer noen opp med nye ideer som kan føre saken fremover. Like lite som man kan kontrollere tankene til folk, er det mulig og få dømt noen uten bevis.

Ha ha, jeg også hadde plutselig en lang samtale med en kollega om denne saken, han hadde først fattet interesse for den når TH ble pågrepet, men så fortalte jeg at jeg hadde fulgt saken i lang tid, og oppdaterte han på viktige utviklinger og de ledende teoriene, og vi var veldig samkjørte når alt kom for en dag

Jeg hadde også en givende samtale noen måneder før dette, med en politistudent som var uteksaminert i fjor, men som jobbet hos oss i påvente av tilslag på en politistilling. Han også var av den oppfatning av at dette var en spesiell sak, og at det var mye snakk om den innad.
Citera
2020-05-08, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strovtog
Ser at RU har skifter profilbilde på Facebook 2 ganger 31.okt 2018...

Så det samme! hva er sannsynligheten for det?! samme dag Ann elisabeth forsvinner.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in