Citat:
Ursprungligen postat av
Smhf
Det var ju längesedan HD skrev i tråden under användarnamnet citrusblomman, sen om hon är inne och läser i tråden vet varken du eller jag.
Sprid inte dina *trådsanningar*.
Vilket konto kallar sig för @citrusblomma som förekommit i denna tråden ? Trots att jag har följt med denna tråden från början så har jag aldrig stött på någon användare som kallar sig @citrusblomma, däremot har jag sett användarnamnet @Citronblomma06.
Vill även passa på att säga Grattis ! Nu är ju SD fri och både Ing*var Backm*n och vederbörande's kollega sågade ju KammarÅklagaren Åsa Hiding och hennes kollega Therese jäms med fotknölarna, ett mycket snyggt arbete gjort ifrån deras sida.
Men det finns en sak som stör mig i detta fallet gällande Ing*ar Backm*n och det är att vederbörande vet ju med 100% säkerhet att det inte var SD som mördade LW och då vet ju den gode Ing*ar Backm*n vem den riktiga Gärningspersonen var, och till detta sagda följer min fråga till dig,
Varför berättade inte Ing*ar Backm*n om vad vederbörande visste och kände till beträffande denna Gärningspersonen både för KammarÅklagaren Åsa Hiding och även för Björn Lindén ? Då hade ju sålunda "Motorvägsmannen" kunnat dömas, men å andra sidan sett, den gode Ing*ar Backm*n kanske inte tycker om att skvallra ? vederbörande kanske ansåg och nu även anser att det inte är vederbörande's sak utan att det är ett jobb för Polisen och KammarÅklagaren Åsa Hiding att sköta om.
Mvh/ @JokerMannen