Citat:
Ursprungligen postat av
bombacci
Om det är ett privat företag så kommer det bli svårt för dig att begära ut informationen om vart någonstans du ligger. Varför skulle arbetsgivaren diskriminera dig? Jag tror inte rekryteraren har så stor insikt utan hen kan se att du hade X antal fel eller svarade på ett specifikt sätt som gjorde att du hamnade längre ned på listan. Har väldigt svårt att se hur du skulle kunna stånga dig in i företaget eller vinna en strid med dem. Jag hade gjort mig själv en tjänst och gått vidare.
Ja det är privat företag och kör med egna rekryterare så självklart ligger problemet hos de och inte någon annan… varför ska jag få ett mail om att jag inte har uppnått gränsvärdet när jag själv har spelat in testen och hur jag svarade och vet med säkerhet att jag har klarat av över godkänd värdet men ändå påstår de i deras klassiska nej tack mailet att jag inte uppnått gränsvärdet..??
Vad ska man annars tolka det som om inte det diskriminering av någon anledning? och nu skiter jag väl i vilken anledning de stör sig på men har man svarat tillräckligt och ändå få ett mail att man ej klarat gränsvärdet då vill man självklart få reda på vad fan är frågan om och hur jag inte uppnådde gränsvärdet och vad är gränsvärdet ens 19/20 eller ?
Det är just det jag skapade tråden för samt upplyste om… om hur jag formulerar ett mail som får reda på vad fan är frågan om men istället sitter folk och drar egna förutfattade tankar.